http://www.teamrwd.c.../dslboost05.wmv
To jeszcze kiedys znalazlem na forum TDI, jesli juz bylo, to sorki
Btw. widac po czarnej chmurze jak ladnie wtryski musza byc rozwiercone...
0
Diesel Power...
Rozpoczęty przez Px2, sty 22 2007 13:48
27 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 stycznia 2007 - 13:48
#2
Napisano 22 stycznia 2007 - 13:58
no już kiedyś widziałem ten filmik. Miażdzy i fajnie było by mieć coś takiego w swoim autku http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/jump.gif
#3
Napisano 22 stycznia 2007 - 17:25
KAMILW124 napisał:
mysle ze pozjadaly by nawet E500
spoko jeszcze w polsce zobaczysz ropniaka z odpowiednimi osiągami ale narazie ciiiiichosza żeby nie zapeszyć
#4
Napisano 22 stycznia 2007 - 19:09
Wojtas.bb napisał:
jeszcze w polsce zobaczysz ropniaka z odpowiednimi osiągami
oj oj zaciekawilem sie, gadaj :bumbum:
#5
Napisano 22 stycznia 2007 - 20:01
Borat napisał:
oj oj zaciekawilem sie, gadaj
zbieram na poważny silnik diesla. Mam nadzieje że znajde jakiegoś fajnego zorbitka w D za nieduże pieniądze
#6
Napisano 22 stycznia 2007 - 20:27
KAMILW124 prawie zgadłeś. Ale to byłby nie głupi pomysł na wyścigi SSS bo trzeba by pokazać że diesle merca są lepsze od VWejowskich :-P . A ja tak sobie marze(marzenia trzeba realizować) o 3.0CDI albo 2.7CDI bo były w wersji z manualem. Ale to odległa przyszłość, chociaż taka 190 :coto: jakbym znalazł sponsora
#7
Napisano 22 stycznia 2007 - 20:36
Wojtas.bb napisał:
merca są lepsze od VWejowskich
VAG w swoich dieslach ma najlepszy stosunek mocy do pojemnosci przy zachowaniu bardzo duzej zywotnosci.
Z silnika VAG'a AHU (TDI 90KM) mozna wycisnac 194KM (oczywiscie nie bez przerobek) i przy zachowaniu serwisowych wymian i norm VW nie okazuje sie ze silnik jest "jednozlotowy"
Z silnikow PD (pompowtryski) oczywiscie wiecej, ale one maja mniejsza trwalosc nic "pierwsze" TDI.
eee... chyba sie wczulem
#8
Napisano 22 stycznia 2007 - 20:43
Px2 napisał:
Z silnikow PD (pompowtryski) oczywiscie wiecej, ale one maja mniejsza trwalosc nic "pierwsze" TDI.
no tak to się zgodze ale jak napisałem jest to przyszłość (odległa) i pewnie do tej pory dopracują CDI-ki że będą śmigać aż miło
#9
Napisano 22 stycznia 2007 - 20:50
KAMILW124 napisał:
Wojtas.bb, nie sadze zeby zawieszenie i przeniesienie napedu wytrzymalo takie momenty osobowe - trzeba by bylo zmieniac spod caly - wtedy objechalbys nawet DIESELBOOSTA
jakbym robił 190 to tylko hardcora pod wyścigi= minimalna zwiecha, środek pusty, jeden kubeł, siakieś pewnie elementy z tworzywa no a autko podróżowało by na lawetce
#10
Napisano 22 stycznia 2007 - 20:56
KAMILW124 napisał:
latalem Leonem 170 km z 1.9 diesela i klekocze to bardziej niz autobus
W polaczeniu z np. buda ibi 2 (1997-1999) daje efekt piorunujacy.
Mialem ibi z AHU (zreszta na galerii byla) i mialem tylko inne wtryski, uwierz mi ze trzeba bylo nie lada zabawy zeby mnie objechac.
Akurat jesl chodzi o silniki diesela to uwazam ze tutaj VAG wiedzie prym i sa to najlepsze silniki do dalszych zabaw dla maniakow predkosci.
A osobiscie nie lubie silnikow PD Jakos tak nie mam zaufania.
Ojciec teraz ma Passata B6 z PD 130 i rzeczywiscie jeszcze nie moge zlego slowa na niego powiedziec ale... mimo wszystko jakos tak.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
Jaki powerbank |
HydePark | Grzegorz881 |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|
||
[W201] Diesel - problem z rozrusznikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | metiu |
|
|