Skocz do zawartości




- - - - -

Prins czy stag? Ktora lepsza?


28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 25 września 2009 - 17:51

Tak jak w temacie ktora bedzie lepsza instalacja Prins czy Stag? Bo BRC sa duzo drozsze...



#2 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 25 września 2009 - 22:30

Dużo zależy od zestawu. Osobiście uważam, że BRC jest najgorsza z tych co wymieniłeś. Prins jest trwalszy, droższy i mniej dostepny niż stag. Stag się nieźle sprawdza jeśli jest dobrze zamontowany i w dobrym zestawie (reduktor, wtryskiwacze)

#3 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 26 września 2009 - 08:26

kaper napisał:

Osobiście uważam, że BRC jest najgorsza z tych co wymieniłeś

A co takiego zlego jest w BRC?

#4 Offline   miqolaj


  • Postów: 654
  • Na forum od: 09 sie 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 września 2009 - 20:28

najwiekszy skuces to dobre wtryskiwacze i wydolny reduktor, potem dobry monter a centralka to juz drugoplanowa kwestia.

#5 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 27 września 2009 - 21:33

tyle że stag jest "sztukowany" (dobierane wtryskiwacze itd) a BRC ma kompletne "kity" pod dane silniki. Ja polecam brc sequent 56

#6 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 28 września 2009 - 08:01

BRC jest za droga a mam do wyboru jeszcze prins'a i stag'a. Po wiekszym zaglebieniu sie w temat wynika z tego iz Prins na lepsze wtryski niz Stag lepsze sterowanie i bedzie sie lepiej spisywac...jednak z wypowiedzi osob w temacie ktore znalazlem w necie ciekawa jest ta:
"Prins korzysta z komputera benzynowego, nie ma swoich map, które mogą się rozjeżdżać"

#7 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 28 września 2009 - 09:42

warto wziasc jeszcze pod uwage czas reakcji wtrysków - im mniejszy tym lepiej.

bydle napisał:

BRC jest za droga

pewnie ze jest droga, baaa co jakis okres bys jeszcze jezdzil na przeglady gwarancyjne ktore sa lekko odplatne. ja rozumiem że gaz sie zaklada zeby oszczedzic, ale w przypadku samej instalacji to jest oszczędność pozorna i czasem lepiej dać 500zł wiecej na lepsza instalacje i/lub lepszego gazownika niż pozniej mieć problemy ze strzalami, prychami, pływajacymi obrotami etc (wybierz sobie cos z dzialu lpg :/ ).

#8 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 29 września 2009 - 20:09

bydle napisał:

BRC jest za droga a mam do wyboru jeszcze prins'a i stag'a

Tzn masz oferte na prinsa ktory jest tanszy od BRC??

Z wlsanego doswiadczenia gazowego BRC moge polecic z czystym sumieniem. W 124 2.2 na BRC juz jest smigniete ponad 150 tys km i ZERO problemow. Na W210 2.0 poki co prawie 15 tys km i ZERo porblemow.
Co 10-15 tys km przeglad, wymiana filtrow, sprawdzenie spalin, brak doregulowywania czegokolwiek i to tyle co moge powiedziec o BRC.

#9 Offline   bandit1300


  • Postów: 460
  • Na forum od: 13 wrz 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 września 2009 - 22:21

Polecam Prinsa. We Wrocławiu jest gaziarz, który montuje tą instalacje porządnie. Poza tym Prins stosuje wtryskiwacze japońskie Keihin, bodajże tytanowe.

#10 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 01 października 2009 - 23:28

rolbas napisał:

Tzn masz oferte na prinsa ktory jest tanszy od BRC??

dokladnie - a co prins jest drozsza instalacja niz brc ?

bandit1300 napisał:

We Wrocławiu jest gaziarz...

jak juz bede zakladac to w kaliszu u siebie bo nie chce mi sie jezdzic nigdzie do innych miast a fachowcy sa dobrzy i maja dobra oferte cenowa








Podobne tematy Zwiń