Skocz do zawartości




- - - - -

Prins czy stag? Ktora lepsza?


28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 lutego 2011 - 09:44

Elektronika STAG 300 +
Wtryski 6 x HANA H2000
2 x Zavoli Zeta

jakieś sugestie?
koszt w granicach 4000 :?



#22 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 03 lutego 2011 - 10:59

BiG BoSs napisał:

Elektronika STAG 300 +
Wtryski 6 x HANA H2000
2 x Zavoli Zeta

jakieś sugestie?
koszt w granicach 4000 :?
Kto to będzie robił? Bo jak już pewnie zauważyłeś na "pewnym" forum oprócz dobrych komponentów musi być kumaty gazownik. Cena normalna ale będziesz zadowolony jak ktoś to wszystko zestroi właściwie.

#23 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 lutego 2011 - 17:51

jest niedaleko mojego miasta w Wiskitkach dobry fachowiec , nawet na forum C-klasy ktoś go polecał podejdę do niego i zobaczę ile krzyknie.

#24 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 lutego 2011 - 09:45

najprawdopodobniej instalacją zajmie się firma http://www.migaz-s.com.pl/index.html koszt STAGA na wtryskach Hana 3900 zł

dostałem jeszcze propozycję Omegasa firmy Landirenzo z reduktorem dwustopniowym Ig1 w cenie 4600 zł. ale trochę przekraczam budżet i zostanę przy stagu :wpysk:

#25 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 07 lutego 2011 - 18:57

BiG BoSs napisał:

najprawdopodobniej instalacją zajmie się firma http://www.migaz-s.com.pl/index.html koszt STAGA na wtryskach Hana 3900 zł

Tego gościa mogę Ci polecić ze spokojnym sumieniem :P

#26 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 lutego 2011 - 22:48

tym bardziej że tez ma chyba W124 3.2 na omegasie :ok:

#27 Offline   Kolber


  • Postów: 204
  • Na forum od: 26 cze 2008
  • Miejscowość: Ruda Śląska
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:KIA Ceed SW 1.4 T-GDI
  • Inne auto:Ceed SW T-GDI, Scala TDI

Napisano 08 lutego 2011 - 00:23

A nie lepiej Zenita zamiast STAG'a ???


Ja mam w obydwu mercedesach zenita na wtryskach matrixa i zero problemów, w audi też ostatnio założyłem zenita i również pięknie śmiga .

Mój gazownik twierdzi, że stag jest bardziej prymitywny ale za to prostszy w montażu i ustawieniu...

http://www.agcentrum.pl/?d=28

Pozdro

#28 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 lutego 2011 - 09:28

chyba jednak skuszę się na tego Omegaza , planuję jeździć swoim CE jeszcze przez długie lata więc oszczędność w danym momencie jest bezsensu :roll:

#29 Offline   sebas_tian


  • Postów: 11
  • Na forum od: 24 paź 2010

Napisano 10 lutego 2011 - 21:12

Jestem - puki co 3600 km na instalacji.
Sprawy proste: spalanie - trasa prędkość 120 - 12 litrów cykl mieszany 14,5-16

Generalnie to fajnie całość pracuje przy normalnej jeździe (kulanie się po mieście spokojna trasa). Raz chciałem się trochę pobawić to powyżej 4500 obrotów czuć było że to nie to samo co benzyna. Pojechałem do magika od gazu coś poregulował, jest lepiej ale pewnie nie jest dla was tajemnicą że na benzynce chodzi to trochę inaczej. Sorry ale nie zaglądałem tu jakiś czas i dopiero teraz widzę, że są zainteresowani szczegółami instalacji - podrzucęn te numerki z wtryskiwaczy i dane reduktora - wiem, że to już obiecywałem ale jakoś mi to....

Ja poszedłem w mało estetyczną wersję i mam walec wzdłuż bagażnika - jak zaciągnę roletę to go nie widać, wlew gazu we wlewie paliwa - Za całość dałem 2800 brutto na FV.








Podobne tematy Zwiń