Skocz do zawartości




- - - - -

Prins czy stag? Ktora lepsza?


28 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   bandit1300


  • Postów: 460
  • Na forum od: 13 wrz 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 października 2009 - 00:40

bydle napisał:

dokladnie - a co prins jest drozsza instalacja niz brc ?
Tak jest dosyć drogi droższy na pewno od BRC.



#12 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 03 października 2009 - 18:59

Nie ulega wątpliwości, że prins jest droższy i lepszy od BRC. Oczywiście BRC ma kity przeznaczone do poszczególnych samochodów, ale Stag obecnie lepiej opracował elektronikę, a do montera należy dobór odpowiednich podzespołów mechanicznych do auta.

#13 Offline   sebas_tian


  • Postów: 11
  • Na forum od: 24 paź 2010

Napisano 12 grudnia 2010 - 20:28

Chwilę temu założyłem do mojego maleństwa instalację gazową:
Stag 300 plus
Wtryski Matrix
Reduktor - wiem tylko tyle że jakiś kulkowy,

Nie wiem czy Stag jest lepszy bo nie miałem Princa ale z czystym sumieniem polecam. Do tego magik skasował mnie mniej niż 3000.

#14 Offline   mariuszpoc


  • Postów: 545
  • Na forum od: 19 sty 2009
  • Miejscowość: Bochnia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 grudnia 2010 - 19:21

miqolaj napisał:

centralka to juz drugoplanowa kwestia.
Z tym się nie zgodzę. Co z tego, że np BRC uchodzi za dobre instalacje jak centralki mają do bani i nie da się korygować map. Wgrywa się konfigurację, kilka parametrów się wybiera i koniec. Ja polecam Landirenzo choć nie są tanie. Widziałem nie jeden samochód z tą instalacją na hamowni. W wielu przypadkach wykresy na LPG pokrywały się z wykresami na PB. W niektórych przypadkach w pewnym zakresie obrotów było nawet lepiej niż na PB.

#15 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 16 grudnia 2010 - 20:53

sebas_tian napisał:

Chwilę temu założyłem do mojego maleństwa instalację gazową:
Stag 300 plus
Wtryski Matrix
Reduktor - wiem tylko tyle że jakiś kulkowy,

Nie wiem czy Stag jest lepszy bo nie miałem Princa ale z czystym sumieniem polecam. Do tego magik skasował mnie mniej niż 3000.
jakie matrixy? jaki reduktor? Cena coś niska.

#16 Offline   sebas_tian


  • Postów: 11
  • Na forum od: 24 paź 2010

Napisano 19 grudnia 2010 - 15:30

xiądz napisał:

sebas_tian napisał:

Chwilę temu założyłem do mojego maleństwa instalację gazową:
Stag 300 plus
Wtryski Matrix
Reduktor - wiem tylko tyle że jakiś kulkowy,

Nie wiem czy Stag jest lepszy bo nie miałem Princa ale z czystym sumieniem polecam. Do tego magik skasował mnie mniej niż 3000.
jakie matrixy? jaki reduktor? Cena coś niska.

Odpiszę w ciągu 2-3 dni - mam teczkę z dokumentami poza domem.

#17 Offline   sebas_tian


  • Postów: 11
  • Na forum od: 24 paź 2010

Napisano 27 grudnia 2010 - 20:05

No to bym wprowadził forum w błąd.
Reduktor - Magic
Listwa Magic Jet
Układ sterujący STAG 300 PLUS

To zdaje się zmienia trochę postać rzeczy ale pierwsze wrażenia są pozytywne.


Same efekty z jazdy po zrobieniu małej trasy i pierwszych 700 km:
-spalanie 12-13 w trasie - miasto 15-17
-moc - nie wiem bo wszystko zrobione w śniegu i jak auto wychylało się ponad 3500 obrotów to ASR dawał znać o sobie,
-instalacja ustawiona tak aby gaz załączał się po osiągnięciu 40 st. - mojemu ;) potrzeba na to jakieś 1,5 km.

#18 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 lutego 2011 - 13:07

sebas minęło trochę czasu jak tam twoja 3.2-ka sprawuje się na tej instalacji ?

i ogólnie podpowiedzcie jakie LPG jakie te wtryski, reduktor...
mam na wydanie + - 3500 tys.

http://allegro.pl/montaz-lpg-stag-300-6 ... 33514.html

#19 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 01 lutego 2011 - 13:41

BiG BoSs napisał:

sebas minęło trochę czasu jak tam twoja 3.2-ka sprawuje się na tej instalacji ?

i ogólnie podpowiedzcie jakie LPG jakie te wtryski, reduktor...
mam na wydanie + - 3500 tys.

http://allegro.pl/montaz-lpg-stag-300-6 ... 33514.html
Ten zestaw nie bardzo ponieważ, wtryski szybko padną a nie widzę gdzie jest zbiornik gazu wliczony w cenę. Wejdź na forum staga 200/300 i tam znajdziesz odp. Ja mam u siebie matrixy, staga300-6 i to chodzi. A trwałośc wtrysków magicjetów jest dużo niższa od matrixów czy hana.

#20 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 lutego 2011 - 13:46

a możesz coś więcej napisać o swojej instalacji jak to jeździ i ile pali oraz ile ci kosztował ten zabieg?
jaki masz reduktor?

czyli wtryski Matrix hana








Podobne tematy Zwiń