Czy wie ktoś czy da się w ogóle założyć LPG do w124 3.0 z wtryskiem mechanicznym?? Bo dzwoniłem po gazownikach to 2 mi powiedziało że się nie podejmą tego samochodu... Jeśli ktoś jest z okolic Nowego Targu/Zakopanego i zna porządnego gazownika to prosił bym o namiary Oczywiście sekwencja ;]
Pzdr ;]
0
LPG i wtrysk mechaniczny, nie chcą się podjąć ;/
Rozpoczęty przez Igzbi, paź 08 2009 17:17
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 października 2009 - 17:17
#2
Napisano 08 października 2009 - 18:11
Igzbi, nie dziwię się że nie chcą się podjąć założenia sekwencji ,bo jej po prostu się nie da założyć do wtrysku mechanicznego.Jedyna szansa to IGS czyli 3 generacja ,ale już nie produkują.Do m103 pozostaje 2 generacja z ulepszeniem w postaci Blosa.
#3
Napisano 08 października 2009 - 19:00
uhhh.... widze że masz ten sam silnik w mesiu, jak Ci się jezdzi na gazie?? Jak duży masz spadek mocy?? I oczywiście jak dużo wciąga?
#4
Napisano 08 października 2009 - 20:44
Ogólnie TANIEJ .Spadek mocy jest i to znaczny ,przy instalacji bez blosa.A to przez to ,że mikser zasłania dużą część dolotu.spalanie przy spokojnej jeździe od 12 do 20 w mieście od 16 a góra w tym wypadku zależy od buta .Poczytaj sobie o gazowaniu wtrysku mechanicznego na forum jest tego na kopy.A jeżeli zdecydujesz się na lpg to poszukaj fachowców zakładali lpg w audi lub Mercedesach .Muszą mieć pojęcie o wtrysku mechanicznym.Powodzenia
#5
Napisano 08 października 2009 - 21:07
mam taki sam problem tylko ja mam 2.6 na mechanicznym i ez nie chca mi nigdzie zalozyc..i co zrobic??
#6
Napisano 08 października 2009 - 21:17
Ja miałem LPG w M104 300 24V, też na KE-Jecie, była to instalacja założona na tzw. "sztukę"(II generacja bez blosa). Zanim podjąłem decyzję o wymontowaniu gazu też się najeźdźiłem, nagadałem z gazownikami. Efekt zawsze ten sam: Najlepiej to Panu założymy II generację, ale gwarancji na poprawne działanie nie damy . Natomiast na pytania o możliwość montażu III gen. typu Coltec, Igs, Tartarini także była odpowiedź: Nie damy gwarancji albo nie umiemy. Zresztą poczytaj sobie na ten temat na forum, jest tego dużo. Ja odradzam LPG w KE-Jecie.
Dla przykładu dodam, że w moim M104 z powodu zasilania LPG mam do zrobienia uszczelniacze zaworowe...
Dla przykładu dodam, że w moim M104 z powodu zasilania LPG mam do zrobienia uszczelniacze zaworowe...
#7 Gość__
Napisano 08 października 2009 - 21:30
bandit1300 napisał:
Dla przykładu dodam, że w moim M104 z powodu zasilania LPG mam do zrobienia uszczelniacze zaworowe..
Jak zawory i LPG to może być ich tzw. wypalenie. Cierpią one(i gniazda) bardziej przy LPG niż przy benzynie. Ale skoro u nas na karetce Polonezy z LPG robiły po 700tkm to nie róbmy jaj...Głównie ma to odniesienie do starych silników o "miękkich" gniazdach.
* wymienia się je też w autach bez LPG i w dieslach.
#8
Napisano 08 października 2009 - 21:53
Kloss72 A dlaczego uważasz, że od LPG nie rozwalają się krzywki na wałku rozrządu?
#9 Gość__
Napisano 09 października 2009 - 09:45
Jakim cudem mają się "rozwalać" od LPG?! Podaj mi choć jedną przyczynę -pomijam tu przykład, który podałem wyżej(18 tysięcy i LPG), bo to już zabobonami trąca ;-) . Wspomnę, że miałem "nieco" aut z LPG już od czasów, gdy paliwo to kosztowało dużo poniżej 1PLN i NIGDY ale to nigdy nie miałem problemów z wałkami rozrządu, a samochody te nie stały bynajmniej w garażu i nie jeżdżę jak taksówkarz więc obroty znały.
Odpowiadając na pytanie -dlatego, ze tak nie jest tak samo jak LPG nie wpływa np. na stan wałka pośredniego czy łańcucha rozrządu.
Odpowiadając na pytanie -dlatego, ze tak nie jest tak samo jak LPG nie wpływa np. na stan wałka pośredniego czy łańcucha rozrządu.
#10
Napisano 09 października 2009 - 22:03
BRAWO KLOSS72!!! Niedługo będą pisać że opony bardziej na gazie się zużywają. A co do IGS-a to proponuje sprawdzić dostępność. ;-) bo mają swoje zasoby.
Landirenzo
ul. Graniczna 79a
05-410 Józefów
Tel. 022 769 28 64
Fax. 022 780 24 70
Fax. 022 789 53 74
Numery wewnętrzne:
o - Recepcja
1 - Dział techniczny
2 - Dział sprzedaży
3 - Dział handlowy
4 - Dział logistyki
[ Dodano: Pią Paź 09, 2009 23:03 ]
a najlepiej zadzwonić do :
AGENT HANDLOWY:
Andrzej Jacek Abrożek
Tel.0 667 727 294
Landirenzo
ul. Graniczna 79a
05-410 Józefów
Tel. 022 769 28 64
Fax. 022 780 24 70
Fax. 022 789 53 74
Numery wewnętrzne:
o - Recepcja
1 - Dział techniczny
2 - Dział sprzedaży
3 - Dział handlowy
4 - Dział logistyki
[ Dodano: Pią Paź 09, 2009 23:03 ]
a najlepiej zadzwonić do :
AGENT HANDLOWY:
Andrzej Jacek Abrożek
Tel.0 667 727 294
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
|