Skocz do zawartości




- - - - -

LPG i wtrysk mechaniczny, nie chcą się podjąć ;/


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Igzbi


  • Postów: 31
  • Na forum od: 05 paź 2009
  • Miejscowość: Nowy Targ

Napisano 08 października 2009 - 17:17

Czy wie ktoś czy da się w ogóle założyć LPG do w124 3.0 z wtryskiem mechanicznym?? Bo dzwoniłem po gazownikach to 2 mi powiedziało że się nie podejmą tego samochodu... Jeśli ktoś jest z okolic Nowego Targu/Zakopanego i zna porządnego gazownika to prosił bym o namiary :ok: Oczywiście sekwencja ;]

Pzdr ;]



#2 Offline   dumin


  • Postów: 84
  • Na forum od: 18 sty 2008
  • Miejscowość: Wieluń , Wrocław

Napisano 08 października 2009 - 18:11

Igzbi, nie dziwię się że nie chcą się podjąć założenia sekwencji ,bo jej po prostu się nie da założyć do wtrysku mechanicznego.Jedyna szansa to IGS czyli 3 generacja ,ale już nie produkują.Do m103 pozostaje 2 generacja z ulepszeniem w postaci Blosa.

#3 Offline   Igzbi


  • Postów: 31
  • Na forum od: 05 paź 2009
  • Miejscowość: Nowy Targ

Napisano 08 października 2009 - 19:00

uhhh.... widze że masz ten sam silnik w mesiu, jak Ci się jezdzi na gazie?? Jak duży masz spadek mocy?? I oczywiście jak dużo wciąga?

#4 Offline   dumin


  • Postów: 84
  • Na forum od: 18 sty 2008
  • Miejscowość: Wieluń , Wrocław

Napisano 08 października 2009 - 20:44

Ogólnie TANIEJ :mrgreen: .Spadek mocy jest i to znaczny ,przy instalacji bez blosa.A to przez to ,że mikser zasłania dużą część dolotu.spalanie przy spokojnej jeździe od 12 do 20 w mieście od 16 a góra w tym wypadku zależy od buta :pop: .Poczytaj sobie o gazowaniu wtrysku mechanicznego na forum jest tego na kopy.A jeżeli zdecydujesz się na lpg to poszukaj fachowców zakładali lpg w audi lub Mercedesach .Muszą mieć pojęcie o wtrysku mechanicznym.Powodzenia

#5 Offline   ddabroski


  • Postów: 24
  • Na forum od: 08 lut 2009
  • Miejscowość: Inowłódz

Napisano 08 października 2009 - 21:07

mam taki sam problem tylko ja mam 2.6 na mechanicznym i ez nie chca mi nigdzie zalozyc..i co zrobic??

#6 Offline   bandit1300


  • Postów: 460
  • Na forum od: 13 wrz 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 października 2009 - 21:17

Ja miałem LPG w M104 300 24V, też na KE-Jecie, była to instalacja założona na tzw. "sztukę"(II generacja bez blosa). Zanim podjąłem decyzję o wymontowaniu gazu też się najeźdźiłem, nagadałem z gazownikami. Efekt zawsze ten sam: Najlepiej to Panu założymy II generację, ale gwarancji na poprawne działanie nie damy :mrgreen: . Natomiast na pytania o możliwość montażu III gen. typu Coltec, Igs, Tartarini także była odpowiedź: Nie damy gwarancji albo nie umiemy. Zresztą poczytaj sobie na ten temat na forum, jest tego dużo. Ja odradzam LPG w KE-Jecie.
Dla przykładu dodam, że w moim M104 z powodu zasilania LPG mam do zrobienia uszczelniacze zaworowe...

#7 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 08 października 2009 - 21:30

bandit1300 napisał:

Dla przykładu dodam, że w moim M104 z powodu zasilania LPG mam do zrobienia uszczelniacze zaworowe..
Co takiego :shock: ? Uszczelniacze zaworowe(trzonków zaworowych) to masz do wymiany*, bo auto ma 18lat i od samego upływu czasu gumki się zużyły -pracują w bardzo niekorzystnych warunkach: są bite(acz lekko i nie zawsze), grzane, napierniczane chemią i są już stare ;-) . Ja u siebie najpierw je wymieniłem -były niemal z tworzywa już tak się guma zestarzała, a potem wsadziłem LPG. Czytałem gdzieś w sieci, że komuś w MB "LPG po 18tkm zniszczył wałek rozrządu" :zeby: . Krzywki mu wyjadło zapewne ;-)
Jak zawory i LPG to może być ich tzw. wypalenie. Cierpią one(i gniazda) bardziej przy LPG niż przy benzynie. Ale skoro u nas na karetce Polonezy z LPG robiły po 700tkm to nie róbmy jaj...Głównie ma to odniesienie do starych silników o "miękkich" gniazdach.

* wymienia się je też w autach bez LPG i w dieslach.

#8 Offline   bandit1300


  • Postów: 460
  • Na forum od: 13 wrz 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 października 2009 - 21:53

Kloss72 A dlaczego uważasz, że od LPG nie rozwalają się krzywki na wałku rozrządu?

#9 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 09 października 2009 - 09:45

Jakim cudem mają się "rozwalać" od LPG?! :zeby: Podaj mi choć jedną przyczynę -pomijam tu przykład, który podałem wyżej(18 tysięcy i LPG), bo to już zabobonami trąca ;-) . Wspomnę, że miałem "nieco" aut z LPG już od czasów, gdy paliwo to kosztowało dużo poniżej 1PLN i NIGDY ale to nigdy nie miałem problemów z wałkami rozrządu, a samochody te nie stały bynajmniej w garażu i nie jeżdżę jak taksówkarz więc obroty znały.
Odpowiadając na pytanie -dlatego, ze tak nie jest tak samo jak LPG nie wpływa np. na stan wałka pośredniego czy łańcucha rozrządu.

#10 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 09 października 2009 - 22:03

:pad: BRAWO KLOSS72!!! Niedługo będą pisać że opony bardziej na gazie się zużywają. A co do IGS-a to proponuje sprawdzić dostępność. ;-) bo mają swoje zasoby.
Landirenzo
ul. Graniczna 79a
05-410 Józefów
Tel. 022 769 28 64
Fax. 022 780 24 70
Fax. 022 789 53 74


Numery wewnętrzne:
o - Recepcja
1 - Dział techniczny
2 - Dział sprzedaży
3 - Dział handlowy
4 - Dział logistyki

[ Dodano: Pią Paź 09, 2009 23:03 ]
a najlepiej zadzwonić do :
AGENT HANDLOWY:
Andrzej Jacek Abrożek
Tel.0 667 727 294








Podobne tematy Zwiń