Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


143 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 stycznia 2014 - 16:11

Wyświetl postUżytkownik robson99 dnia 28 stycznia 2014 - 15:18 napisał

nie da się dobrze uturbic kjeta w rozsądnych pieniądzach

A ciekawe jak sobie radziło takie Porsche czy Audi- które dawno temu sprzedawało setki turbo-kjetów.

Da się to zrobić tanio i dobrze.

Elektronika wpada tylko z jednego powodu- ograniczyć spalanie. Auto jest używane jako DD.



#72 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 04 lutego 2014 - 14:19

Jasne, może źle się wyraziłem, mało precyzyjnie, "nie da sie (w sumie da się bo to zrobiłeś) / ciężko uturbic m102 na kjecie w rozsądnych pieniądzach żeby jeździło, mało paliło i było niezawodne". Audi itp mają rozwiązania fabryczne a do m102 musisz wszytko wyrzeźbić, zaadoptować.

Użytkownik robson99 edytował ten post 04 lutego 2014 - 14:19


#73 Offline   Arghon


  • Postów: 417
  • Na forum od: 06 kwi 2010
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 300SEL '92
  • Trzeci Mercedes:190D 2.5 Avantgarde Verde '92

Napisano 04 lutego 2014 - 15:52

Wyświetl postUżytkownik robson99 dnia 04 lutego 2014 - 14:19 napisał

w sumie da się bo to zrobiłeś

A raczej kupił uturbione W201, doprecyzujmy.

Wyprzedzam fakty: nie chcę znowu czytać o tym, że jego przed-poprzedni właściciel zepsuł to czy owo. Mogłeś nie kupować i tyle. Aha, nie zapominajmy, o tym, że auto miało jeszcze jednego właściciela, który nie wiadomo czemu milczy o tym, co z tym autem zrobił.

#74 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lutego 2014 - 22:34

Arghon, Kudłaty nigdy nie był właścicielem tego auta. Nie wierzysz? Przyjedź na spota zobaczysz kartę pojazdu. I wielokrotnie pisałem że cała zasługa w rękach Maćka- bo jedyne co zrobił 192kw to pospawał lichy kolektor- który pękł.

Mechu wymienił ugotowany silnik, poprawił część druta i sprzedał auto. I zapewniam cię, że kiedy nim jeździł "pan 2.6 ab4 killer pińcsetek 3.6l" - to auto nie jechało. Sam Mechu był w szoku jak po kilku prostych zabiegach zmieniła się charakterystyka auta.

#75 Offline   kruszyn


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 wrz 2007
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Grand Espace 3.0 V6 24V

Napisano 05 marca 2014 - 10:54

Arghon daj na luz. Temat nie reformowalny. Szkoda czasu na klepanie w klawiaturę.


Całkiem poważnie i bez złośliwości zastanawiam się ile jeszcze kosztów wesssie ten projekt zanim auto wogóle pojedzie i na ile to będzie trwałe a co za tym idzie czy to ma przy tym konkretnym modelu i wersji silnikowej sens. Zrównoważenie kosztów z oszczędnościami nawet przy jeździe na LPG chyba nie wchodzi w grę. Moc... . o ile to będzie to bezawaryjne i nie będzie generowało kolejnych kosztów.
Tak czy tak wyjdzie to kiedyś w praniu. Oby na plus nie na minus.

#76 Offline   Arghon


  • Postów: 417
  • Na forum od: 06 kwi 2010
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 300SEL '92
  • Trzeci Mercedes:190D 2.5 Avantgarde Verde '92

Napisano 05 marca 2014 - 11:48

Wyświetl postUżytkownik kruszyn dnia 05 marca 2014 - 10:54 napisał

Arghon daj na luz. Temat nie reformowalny. Szkoda czasu na klepanie w klawiaturę.

Już dawno sobie dałem, hehe... Tylko śmieszy mnie owijanie tajemnicą wyników pomiarów na hamowni przez tych, co robią swapa i dodają mocy. Według mnie to wychodzi wstyd, że wydało się kasę, a nie działa...

#77 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 marca 2014 - 12:10

Wyświetl postUżytkownik kruszyn dnia 05 marca 2014 - 11:38 napisał

zastanawiam się ile jeszcze kosztów wesssie ten projekt zanim auto wogóle pojedzie i na ile to będzie trwałe a co za tym idzie czy to ma przy tym konkretnym modelu i wersji silnikowej sens
Ale w końcu to auto do zabawy, więc nie pytajmy o sens i koszty.

#78 Offline   kruszyn


  • Postów: 46
  • Na forum od: 30 wrz 2007
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Grand Espace 3.0 V6 24V

Napisano 05 marca 2014 - 14:45

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 05 marca 2014 - 12:10 napisał

Ale w końcu to auto do zabawy, więc nie pytajmy o sens i koszty.

No właśnie argumenty o ekonomiczności padają bardzo często. Dobra nie spamuję i czekam na więcej.

Arghon uważaj wsadzasz kij w mrowisko a stare przysłowie mrówek mówi... :)

Użytkownik kruszyn edytował ten post 05 marca 2014 - 14:49


#79 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 marca 2014 - 17:17

Wyświetl postUżytkownik Arghon dnia 05 marca 2014 - 11:48 napisał

Według mnie to wychodzi wstyd, że wydało się kasę, a nie działa...

Ta nie działa, a 3.0 24v jakoś nie mogło uciec.
Wykres będzie jak będzie do czego porównywać. Z resztą nie każdy musi wszystko wiedzieć.

#80 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 06 marca 2014 - 03:09

Panowie,
Jeżeli jest turbo sprężarka to mogę bez problemu zapodawać mieszankę przed turbiną i chłodnicą czy jednak kiedyś weźnie i pie....?
Lpg zabije turbinę? Zatrze się? Zaszlami?








Podobne tematy Zwiń