Na wstępię chciałem przeprosić za moją długą nie obecność ... troszkę się pozmieniało przerzuciłem się z Diesela na Benzynę + LPG
itd, wysztko przedstawie w prezentacji auta .Więc do rzeczy
Witam już nie mam specjalnie siły do walki z tym , może wy wpadniecie na jakiś pomysł sprawdziłem już wszystko co było możliwe ... Zacząłem od walki z lewym powietrzem
w tym celu wymieniłem tzw. kalosz bo tej operacji zrobiło się jeszcze gorzej bo silnik kompletnie nie chodzi na niskich obrotach na PB Dalej wymieniłem potencjometr i ustawiłem go prawidłowo według waszych instrukcji , sprawdziłem ponownie czy nie ma przedmuchów gdzieś do kolektora ssącego itd. Zostało również sprawdzone ciśnienie paliwa , wymieniłem filtr paliwa .
przy pompie 6.5 bara przy rozdzielaczu jest ok 6 barów . Już mi się kończą pomysły
Zostaje tylko :
- sonda lambda (teoretycznie)
- regulator ciśnienia paliwa
- regulator biegu jałowego
Do tego wszystkiego jest utrudniony rozruch nigdy nie załapie za pierwszym razem
dopiero jak go pokręcę 2-3 razy to odpala (auto nie odpala na gazie tylko na benzynie)
dlatego jak auto odpali pierwsze co to 2000 obr/min i przęłączam na gaz bo innej opcji nie ma .
Co dziwne auto zawsze jeździło gorzej na benzynie (np. cofając szybko i hamując auto gasło) ale nigdy nie było tak że nie utrzymywało wolnych obrotów dopiero po zmianie kalosza coś się zaczęło dziać nie tak . Jakieś sugestie ? Co ciekawe na LPG śmiga aż miło
Pozdrawiam , jak ktoś powie co jest przyczyną tego zachowania wyślę kratę piwa kurierem .
Sprawa tyczy się Mercedes-Benz 230E 132 KM Automat + LPG 1992 . Sedan .
0
[w124] Problem z zasilaniem benzyną
Rozpoczęty przez Bartez1217, lip 31 2012 21:17
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 31 lipca 2012 - 21:17
#2
Napisano 01 sierpnia 2012 - 20:53
EDIT : Jest pewien przełom w śledztwie związanym z moim problemem ...
Więc tak lista ewentualnych przyczyn
1.Świece
2.Przewody
3.Kopułka
4.Palec
5.Odma
Więc tak co ciekawe mój wujek który nigdy nie miał do czynienia z marką z pod trój-ramiennej gwiazdy wziął się za to i tak po zdjęciu przewodów ze świec oraz kopułki
i ponownym ich założeniu auto odpaliłem na strzała nawet nie przytrzymywałem kluczyka
auto utrzymało wolne obroty (choć bardzo niskie - ale chodziło) Przy gazowaniu
było czuć smród benzyny (w spalinach bardzo mocno) co teoretycznie wnioskuje na nie dokładne dopalanie mieszanki i przy tej czynności słychać charakterystyczne strzały w okolicy wydechu . Dobra auto chodzi na benzynie ale po częściowym zaślepieniu wyjścia odmy auto odzyskało normalne obroty czyli mam jeszcze teoretycznie przedmuch na odmie . Czyli plan jest taki ...
- Załatwić nowy przewód odmy lub zlokalizować przedmuch i ewentualnie sprawdzić jak to by wszystko się zachowywało jakby założył oddzielny filtr na odmę i oczywiście jeszcze raz posprawdzać wszystko co jest związane z układem zapłonowym
Jeśli nie mam w czymś racji proszę mnie poprawić i nakierować na odpowiednią stronę ....
Więc tak lista ewentualnych przyczyn
1.Świece
2.Przewody
3.Kopułka
4.Palec
5.Odma
Więc tak co ciekawe mój wujek który nigdy nie miał do czynienia z marką z pod trój-ramiennej gwiazdy wziął się za to i tak po zdjęciu przewodów ze świec oraz kopułki
i ponownym ich założeniu auto odpaliłem na strzała nawet nie przytrzymywałem kluczyka
auto utrzymało wolne obroty (choć bardzo niskie - ale chodziło) Przy gazowaniu
było czuć smród benzyny (w spalinach bardzo mocno) co teoretycznie wnioskuje na nie dokładne dopalanie mieszanki i przy tej czynności słychać charakterystyczne strzały w okolicy wydechu . Dobra auto chodzi na benzynie ale po częściowym zaślepieniu wyjścia odmy auto odzyskało normalne obroty czyli mam jeszcze teoretycznie przedmuch na odmie . Czyli plan jest taki ...
- Załatwić nowy przewód odmy lub zlokalizować przedmuch i ewentualnie sprawdzić jak to by wszystko się zachowywało jakby założył oddzielny filtr na odmę i oczywiście jeszcze raz posprawdzać wszystko co jest związane z układem zapłonowym
Jeśli nie mam w czymś racji proszę mnie poprawić i nakierować na odpowiednią stronę ....
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[c124] m104 spaliny śmierdzą benzyną |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shaar |
|
||
[w124] 200D problem z zasilaniem sterownika świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rychhhu |
|
||
[W124] M119 Problem z zasilaniem paliwem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość_krzychuzzz_ |
|
|
|
[w124] Poważny problem z zasilaniem.Pomocyyy!!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ciechannos |
|
||
na 4 cylindrze spala gaz razem z benzyną |
LPG i Paliwa Alternatywne | bons4life |
|