Witam
Ostatnio wyszarpałem fajnego okulara.
99rok , 2.2 Cdi w automacie. 4 do przodu 1 do tyłu.
Wyszarpałem go i mam problem;)
Mianowicie jadąc 140km/h na czwartym biegu powinien trzymać ok. 2.5k obrotów. U mnie tak trzyma, ale zdarza mi się ( nie zależnie od temperatury silnika ) w trakcie jazdy jakby gubił czwórkę i wrzucał trójkę, automatycznie obroty wirują na 4-5tys.
Pierwszy element, który gdzieś mnie niepokoi to tempomat, a konkretnie rączka od niego. Jest ona u mnie dziwnie rozlatana, luźna. Czy jest możliwość by w trakcie jazdy po naszych polskich drogach luźny tempomat wpływał na to, że przy regulacji prędkości wariuje mi bieg?
(orientuje się ktoś gdzie znajduje się końcówka od tempomatu, chętnie bym ją odczepił i sprawdził czy kiedy nie działa problem zniknie.?)
Jeżeli ktoś uważa, że to nie tempomat to co może wpływać na takie wariacje. Przy niższych prędkościach nie ma problemu, dopiero zaczyna świrować i to nie zawsze jak wchodzi na 4 i jest około 100-110 km .
dzięki z góry za pomoc.
1
[w210] Dziwne obroty, biegi .
Rozpoczęty przez Emond, cze 25 2013 16:16
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 czerwca 2013 - 16:16
#2
Napisano 25 czerwca 2013 - 19:08
Na czwartym biegu ( 1:1 ) ma mieć 2500 RPM przy 140 km/h ?
Nie wydaje mi się,
Raczej obstawiam, że zrzuca Ci piątkę do czwórki.
Nie wydaje mi się,
Raczej obstawiam, że zrzuca Ci piątkę do czwórki.
#3
Napisano 26 czerwca 2013 - 05:44
to jest 4biegowy automat, silnik z turbiną.
#4
Napisano 26 czerwca 2013 - 13:13
Na pewno 4 biegowa ? W tych rocznikach to już chyba tylko 722.6 szło (5 biegowa)
#5
Napisano 26 czerwca 2013 - 13:17
Obok lewarka za literą D masz 3 czy 4 napisane?
#6
Napisano 26 czerwca 2013 - 16:28
Obok lewarka przy d jest 4. czyli 5 biegów.
Może przesadziłem z tą prędkością . 2.5 mam przy 120km/h poprawka.
Może przesadziłem z tą prędkością . 2.5 mam przy 120km/h poprawka.
Użytkownik Emond edytował ten post 26 czerwca 2013 - 16:38
#7
Napisano 26 czerwca 2013 - 17:01
Co nie zmienia faktu, że dobrze napisałem.
Wybija Ci piątkę.
Wybija Ci piątkę.
#8
Napisano 26 czerwca 2013 - 17:41
Skrzynia w pełni diagnozowana z poziomu SD, więc od tego zacznij. Często sypały się płyty sterujące.
#9
Napisano 01 lipca 2013 - 19:15
czy wężyki z podciśnieniem mogą mieć wpływ na prace skrzyni biegów ? podpytałem majstra u mnie w mieście mówi, że przyczyną może być przetarty / przytkany wąż z podciśnieniem .
btw
tak się przymierzam do podjechania do serwisu na gruntowniejszy przegląd.
btw
tak się przymierzam do podjechania do serwisu na gruntowniejszy przegląd.
#10
Napisano 01 lipca 2013 - 20:37
Jesli to skrzynia 722.6 to nie ma tam podciśnień, modulatora ani linki. Nawet, gdyby była mowa o skrzyni 722.3/4/5 to podciśnienia nie mają nic do rzeczy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki, skrzeczenie/piszczenie, coś z zawieszeniem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|