Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] 2.5D turbo - schemat podciśnień - okresowe braki mocy



49 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lipca 2016 - 07:33

Zobacz ten schemat
Dołączona grafika



#22 Offline   n360


  • Postów: 60
  • Na forum od: 20 sty 2012
  • Miejscowość: Dobre Miasto
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mitsubishi Colt 1,6 Glxi

Napisano 08 lipca 2016 - 18:35

Dzięki za schemat , generalnie to schemat od jakiego silnika 602 ?

#23 Offline   n360


  • Postów: 60
  • Na forum od: 20 sty 2012
  • Miejscowość: Dobre Miasto
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mitsubishi Colt 1,6 Glxi

Napisano 11 lipca 2016 - 18:42

Dzięki za schemat , znalazłem już od 602 turbo wstawiam gdyby ktoś szukał , generalnie nie wiem od czego zacząć ...

Dołączona grafika

#24 Offline   n360


  • Postów: 60
  • Na forum od: 20 sty 2012
  • Miejscowość: Dobre Miasto
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mitsubishi Colt 1,6 Glxi

Napisano 13 lipca 2016 - 15:08

Jest Progres , Wyczyściłem dzisiaj Egr , i o dziwo w miejscu gdzie jest uszczelka , była ściana przepalonego oleju utóry rozdrapałem i wyczyściłem , zam egr domyka się prawidłowo , nasmarowałem go porządnie , następnie wyczyściłem rurkę od odmy , było tam sporo oleju głownie na ściankach , otóż bardzo zastanawia mnie jak wygląda turbina , ponieważ gdy zdemontowałem " słonia" , w wirniku było sporo czarnego oleju , martwi mnie trochę że turbina może być cholernie zabrudzona , tak czy inaczej jest progres , ponieważ odżyła słychać ją na około 1500 obrotów , lecz wydaje mi się że jakby za słabo ją słychać , generalnie co do mocy raczej nie ma fantazji natomiast przy 3 tyś , dalej kopci na czarno

#25 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 27 marca 2017 - 08:56

Czy z wywalonym egr i przepustnicą turbina będzie się wyłączać?

#26 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 marca 2017 - 17:56

Egr nic niema do turbo.Zaslep wężyk od egr.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#27 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 28 marca 2017 - 08:28

Wywaliłem egr i efekt nie kopci, ale muł, wywaliłem klapkę przepustnicy i jest lepiej, ale tak jakby po paru mocnych startach wyrzuca turbo, albo przepływomierz blokuje powietrze. Da się zblokować przepływomierz z w pozycji otwartej i czy to zdrowe dla silnika?

#28 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 28 marca 2017 - 08:32

A jeździłem dla sprawdzenia na filtrze z pieluchy tetrowej i nie tracił mocy więc ewidentnie przepływomierz. Czy były 250 turbo bez przepływomierza z takim rozmiarem filtra?

#29 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 marca 2017 - 08:41

Jak ci lepiej idzie bez przeplywki to zmień obudowę filtra z 2.5 albo 3.0 d szeroka głowica.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#30 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 28 marca 2017 - 10:01

A gdzie ja zmieszczę tę obudowę? A od 250 d 20 v podejdzie?
Gdy mam założoną przepływkę samochód z początku idzie ładnie, rekcja na gaz momentalna( nie trzeba dziury w podłodze robić), ale po chwili zamula i turba nie ma. Czy jest jakiś tryb awaryjny turbiny? Na pielusze tetrowej moc była ta sama.

Użytkownik patrykjanek edytował ten post 28 marca 2017 - 10:05









Podobne tematy Zwiń