Zobacz ten schemat
0
[w124] 2.5D turbo - schemat podciśnień - okresowe braki mocy
Rozpoczęty przez ppilot, sie 16 2013 18:26
49 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 05 lipca 2016 - 07:33
#22
Napisano 08 lipca 2016 - 18:35
Dzięki za schemat , generalnie to schemat od jakiego silnika 602 ?
#24
Napisano 13 lipca 2016 - 15:08
Jest Progres , Wyczyściłem dzisiaj Egr , i o dziwo w miejscu gdzie jest uszczelka , była ściana przepalonego oleju utóry rozdrapałem i wyczyściłem , zam egr domyka się prawidłowo , nasmarowałem go porządnie , następnie wyczyściłem rurkę od odmy , było tam sporo oleju głownie na ściankach , otóż bardzo zastanawia mnie jak wygląda turbina , ponieważ gdy zdemontowałem " słonia" , w wirniku było sporo czarnego oleju , martwi mnie trochę że turbina może być cholernie zabrudzona , tak czy inaczej jest progres , ponieważ odżyła słychać ją na około 1500 obrotów , lecz wydaje mi się że jakby za słabo ją słychać , generalnie co do mocy raczej nie ma fantazji natomiast przy 3 tyś , dalej kopci na czarno
#25
Napisano 27 marca 2017 - 08:56
Czy z wywalonym egr i przepustnicą turbina będzie się wyłączać?
#26
Napisano 27 marca 2017 - 17:56
Egr nic niema do turbo.Zaslep wężyk od egr.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 28 marca 2017 - 08:28
Wywaliłem egr i efekt nie kopci, ale muł, wywaliłem klapkę przepustnicy i jest lepiej, ale tak jakby po paru mocnych startach wyrzuca turbo, albo przepływomierz blokuje powietrze. Da się zblokować przepływomierz z w pozycji otwartej i czy to zdrowe dla silnika?
#28
Napisano 28 marca 2017 - 08:32
A jeździłem dla sprawdzenia na filtrze z pieluchy tetrowej i nie tracił mocy więc ewidentnie przepływomierz. Czy były 250 turbo bez przepływomierza z takim rozmiarem filtra?
#29
Napisano 28 marca 2017 - 08:41
Jak ci lepiej idzie bez przeplywki to zmień obudowę filtra z 2.5 albo 3.0 d szeroka głowica.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#30
Napisano 28 marca 2017 - 10:01
A gdzie ja zmieszczę tę obudowę? A od 250 d 20 v podejdzie?
Gdy mam założoną przepływkę samochód z początku idzie ładnie, rekcja na gaz momentalna( nie trzeba dziury w podłodze robić), ale po chwili zamula i turba nie ma. Czy jest jakiś tryb awaryjny turbiny? Na pielusze tetrowej moc była ta sama.
Gdy mam założoną przepływkę samochód z początku idzie ładnie, rekcja na gaz momentalna( nie trzeba dziury w podłodze robić), ale po chwili zamula i turba nie ma. Czy jest jakiś tryb awaryjny turbiny? Na pielusze tetrowej moc była ta sama.
Użytkownik patrykjanek edytował ten post 28 marca 2017 - 10:05
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|