Do tego musiała by być raczej dopięta odma przy wtrysku gazu albo za nim ( ta od zaworu powietrza dodatkowego w kształcie u która wchodzi w kalosz k-jeta) a bez niej jak wiadomo silnik będzie strzelał albo w ogóle nie będzie chciał odpalić. do tego przy samej przepustnicy po zdjeciu jetronica wcale nie ma dużo miejsca jak by sie wydawało ja założyłem gumowe kolanko od silnika z audi i cięzko było upchac z guma jakąkolwiek opaskę zeby to scisnąc bo, wadził mechanizm który odpowiedzialny jest za ruch klapy na przepustnicy .A gdyby było to jakimkolwiek ratunkiem dla ke-jeta to gaziarze montowaliby odrazu mikser pod niego a nie nad niego . Taka jest moja opinia, a tak jak widać w instalacji gazowej w tym mercedesie trochę się nagrzebałem i wielu rzeczy próbowałem zanim wyrzuciłem kompletnie jetronika.
Użytkownik Negocjator007 edytował ten post 28 lipca 2014 - 12:46