Powiedzcie jak to jest z tymi turbo dieslami dam mu dużo paliwa dymi na czarno no to daje mu więcej powietrza i nie dymi prawda a w moim przypadku jak mu dam 1.6 bar to dopiero nie dymi w całym zakresie obrotów ale i nie ciągnie od 4tys a jak dam 1.3 to dymi na czarno od 4tys in nie ciągnie powyżej a jak dam mniej gazu na lince (mniej paliwa) to nie ma dymu i ciągnie poza 5tys. Wniosek jest taki że jak przeladuje powietrzem to nie będzie mocy maxymalnej może być tak czy jeszcze coś muszę podkręcić w pompie żeby to się unormowalo jak się mylę to mi wytlumaczcie.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
4
[OM 605] turbo modyfikacje.
Rozpoczęty przez Promas, sty 03 2016 10:32
107 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 27 kwietnia 2018 - 22:16
#82
Napisano 30 kwietnia 2018 - 21:26
Turbo KKK z 606 założone do 605, lepiej ciągnie i nie dymi między 4tys a 5tys wychodzi na to że oryginalne turbo jest za małe na tą dawkę paliwa na pompie co ustawiłem na razie na 1.5 bar westgate bo niżej dymi na czarno. A z westgate podciśnieniowe sobie bardzo prosto poradziłem i jest on dużo lepszy niż ciśnieniowy bo jest cały czas zamknięty a jak jest zadane ciśnienie to się otwiera, a ciśnieniowy jak ma połowę zadanego ciśnienia to jest w jakimś stopniu otwarty. Powiem wam że te 6 albo 6.5mm robią robotę.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#83
Napisano 06 maja 2018 - 09:58
Na turbince z 606 przyspiesza tak https://www.youtube....h?v=gMc19sQp9T0
#84
Napisano 06 maja 2018 - 10:51
Ładnie ciągnie .Gratulacje
#85
Napisano 06 maja 2018 - 17:15
A co mi dolega z obrotomierzem wie ktoś? Masę zrobiłem kablem z zegarów wiec to nie masa.
#86
Napisano 31 lipca 2018 - 08:19
Co myślicie o kompresorze żeby dół się poprawił i moje pytanie gdzie go montować za turbo czy przed. W necie widziałem za TURBO na kolektorach ssących .
#87
Napisano 10 sierpnia 2018 - 06:52
A czy kompresor jest smarowany z silnika jak turbo i ile może wytworzyć ciśnienia.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#88
Napisano 23 sierpnia 2018 - 11:20
Po dołożeniu większego intercoolera zyskał na mocy,tak się zbiera na 4 biegu https://www.youtube....h?v=p_FthVkiUIs
#89
Napisano 08 września 2018 - 14:55
Widzę że temat umarł .
#90
Napisano 19 września 2018 - 17:15
Nikt nic nie podpowie z kompresorem od Mercedesa 1.8 czy 2.3 i czy by zlikwidowal troszkę turbo dziurę
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|