Silnik pracuje, ale nie na wszystkich cylindrach!! Da rade wyłaczyc CNG czy tez musze znów ten kabel podłaczyc??
1
202 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 29 sierpnia 2011 - 12:51
#22
Napisano 29 sierpnia 2011 - 12:56
Najlepiej podłącz ten kabel z powrotem i czym prędzej udaj się do gazowników do wywalenia CNG.
#23
Napisano 29 sierpnia 2011 - 12:59
Wiec ok ide podłacze skasuje bład i odpale tak?? A jeszcze przypomnij mi czy tak sie kasuje pin 1,8,16 i przytrzymac z 16- 20 sekun??
P.S a mam nadzieje ze to nie ma nic wspólnego z wtzyczka od przepustnicy mozna ja odwrotnie podłaczyc??
moze tu zrobiłem bład?? piny patrzac od gory silnika i na wtyczke wsadziłem tam gdzie jest 1,2,3 od góry ..
P.S a mam nadzieje ze to nie ma nic wspólnego z wtzyczka od przepustnicy mozna ja odwrotnie podłaczyc??
moze tu zrobiłem bład?? piny patrzac od gory silnika i na wtyczke wsadziłem tam gdzie jest 1,2,3 od góry ..
#24
Napisano 29 sierpnia 2011 - 13:03
wnusio87 napisał:
A jeszcze przypomnij mi czy tak sie kasuje pin 1,8,16 i przytrzymac z 16- 20 sekun??
Wystarczy 10s.
Odwrotnie wtyczki nie wsadzisz.
#25
Napisano 29 sierpnia 2011 - 13:05
Wiec ide dłubac i jak z koncze to napisze czy sie poprawiło!!
#26
Napisano 29 sierpnia 2011 - 13:51
Wszystko zrobione tak jak trzeba ..
1 błysniecie brak bledów..
Silnik chodzi na wszystkie cylindry.. Ale wskazówka dalej chodzi pomiedzy 750-800 i co chwile telepnie rzuci delikatnie silnikiem..
Przy wcisnieciu gazu do dechy wkreca sie na obroty..
Na N podczas przytrzymania pedału gazu"cały czas w tym samym miejscu" na obrotach 1500 silnik zwieksza sobie minimalnie sam obroty do 1700 i z powrotem do 1500 na zimnym jak i po rozgrzaniu do 80*C równiez ..
Czyli nic sie nie poprawiło ;/
1 błysniecie brak bledów..
Silnik chodzi na wszystkie cylindry.. Ale wskazówka dalej chodzi pomiedzy 750-800 i co chwile telepnie rzuci delikatnie silnikiem..
Przy wcisnieciu gazu do dechy wkreca sie na obroty..
Na N podczas przytrzymania pedału gazu"cały czas w tym samym miejscu" na obrotach 1500 silnik zwieksza sobie minimalnie sam obroty do 1700 i z powrotem do 1500 na zimnym jak i po rozgrzaniu do 80*C równiez ..
Czyli nic sie nie poprawiło ;/
#27
Napisano 30 sierpnia 2011 - 07:15
Czy po zamontowaniu przepustnicy zrobiłeś jej adaptację? Zrób w ten sposób:
1. Włącz zapłon,
2. Wciskaj delikatnie i równomiernie pedał gazu od położenia wolnych obrotów do "dechy",
3. Zwalniaj powoli nacisk na pedał gazu aż do jego całkowitego zwolnienia,
4. Wyłącz zapłon, po kilku minutach odpal silni, przejedź się i sprawdź czy się coś poprawiło.
Jeśli nie pomogło, sprawdź rurkę od kolektora do modułu zapłonowego (tego przy lewym nadkolu) - czy jest sparciała, czy dobrze leży, czy nie ma nieszczelności, czy jest drożna. Sprawdź jak się zachowuje silnik gdy ściągniesz ją.
1. Włącz zapłon,
2. Wciskaj delikatnie i równomiernie pedał gazu od położenia wolnych obrotów do "dechy",
3. Zwalniaj powoli nacisk na pedał gazu aż do jego całkowitego zwolnienia,
4. Wyłącz zapłon, po kilku minutach odpal silni, przejedź się i sprawdź czy się coś poprawiło.
Jeśli nie pomogło, sprawdź rurkę od kolektora do modułu zapłonowego (tego przy lewym nadkolu) - czy jest sparciała, czy dobrze leży, czy nie ma nieszczelności, czy jest drożna. Sprawdź jak się zachowuje silnik gdy ściągniesz ją.
#28
Napisano 30 sierpnia 2011 - 09:15
Witaj tak przepustnice zrobiłem tak jak kiedys pisałes zaraz po zamontowaniu ja adaptowałem..
1-tylko czy jak nie mam płynnego ruchy "tak jak pedał sprzegał" nie moge tak płynnie zrobic tak jakby pedal sie przycinał - bedzie to miało jakos róznice na adaptacje??
2- teraz sie przewiozłem po dzisiejszej adaptacji i gdzies tak jakby płynniej chodziło auto lecz delikatnie poszarpuje jak przytrzymam na obrotach no i delikatnie ruszy ta wskazówka na jałowym..
Zrobiłem równiez tak jak opisałes ,sprawdziłem to rurke od kolektora do modułu :
1- jest szczelna ,nie popekana, gumki na koncach równiez.
2- jak zdjołem podczas powrotu teraz ze sklepu tej rurki "to az mnie serce scisneło :cry: " tak silnik zaczoł prychac,rzucac sie na boki wiec wsadziłem z powrotem i było cacy
Znalazłem jeszcze takie cos ale ni cholery nie moge znajsc drugiego wezyka,widoczne wejscie wezyka na zdjeciu ,pod spodem tego czegos wyzyk jest : http://imageshack.us.../p1060472.jpg/..
Moze to to ustrojstwo powoduje dławienia sie??
1-tylko czy jak nie mam płynnego ruchy "tak jak pedał sprzegał" nie moge tak płynnie zrobic tak jakby pedal sie przycinał - bedzie to miało jakos róznice na adaptacje??
2- teraz sie przewiozłem po dzisiejszej adaptacji i gdzies tak jakby płynniej chodziło auto lecz delikatnie poszarpuje jak przytrzymam na obrotach no i delikatnie ruszy ta wskazówka na jałowym..
Zrobiłem równiez tak jak opisałes ,sprawdziłem to rurke od kolektora do modułu :
1- jest szczelna ,nie popekana, gumki na koncach równiez.
2- jak zdjołem podczas powrotu teraz ze sklepu tej rurki "to az mnie serce scisneło :cry: " tak silnik zaczoł prychac,rzucac sie na boki wiec wsadziłem z powrotem i było cacy
Znalazłem jeszcze takie cos ale ni cholery nie moge znajsc drugiego wezyka,widoczne wejscie wezyka na zdjeciu ,pod spodem tego czegos wyzyk jest : http://imageshack.us.../p1060472.jpg/..
Moze to to ustrojstwo powoduje dławienia sie??
#30
Napisano 30 sierpnia 2011 - 11:48
No niby wszystko jest tylko teraz powiedz mi czy ten nr.2 gdzies wchodzi lub w niego cos wchodzi??
nr. 1 to jest własnie to ustrojstwo co pokazałem post wyrzej na zdjeciu, do niego dochodzi wtyczka ,która jest podpieta pod modól a to co niby brakuje to jest nr.2 czyli??;]
nr. 1 to jest własnie to ustrojstwo co pokazałem post wyrzej na zdjeciu, do niego dochodzi wtyczka ,która jest podpieta pod modól a to co niby brakuje to jest nr.2 czyli??;]
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|