Użytkownik SuperBuster11 edytował ten post 14 lipca 2021 - 14:27
3
[201] Krystek 2.0E '92 "Faszysta"
Rozpoczęty przez Krystek, sty 14 2017 00:29
189 odpowiedzi w tym temacie
#181
Napisano 14 lipca 2021 - 14:25
O panie, z takim ściągaczem do tych sprężyn? Co do tych mocowań (wsporników), to chyba są dostępne w ASO. Numer lewego A2016200328 i prawego A2016200428
#182
Napisano 14 lipca 2021 - 14:47
Od 202 do 124 pasują.Do 201 nie wiem.
#183
Napisano 14 lipca 2021 - 17:03
Pany i Panowie, te ściągacze to tak pomocniczo były, innych nie mam. Odkręciłem amora i rozkręcam dalej żeby dostęp był. Kolega dziś wpadnie, który 2 razy spawał w tym raz dobrze i pomyślimy co z tym fantem. ASO ponoć koło 400zł więc wątpię, bo faszysta i tak już dużo miłości w postaci PLN dostał. Sprawa rozwojowa
Jak ktoś coś na 100% z tym dopasowaniem, to będę dozgonnie wdzięczny
Jak ktoś coś na 100% z tym dopasowaniem, to będę dozgonnie wdzięczny
Użytkownik Krystek edytował ten post 14 lipca 2021 - 17:05
#184
Napisano 14 lipca 2021 - 20:22
Ja w swoim w porę zauważyłem i podspawałem,jak jeszcze nie wyrwało.Zadziwiające jest to,że za każdym razem lewa strona siada,a widziałem jeszcze z pięć sztuk z wyrwanymi kielichami
#185
Napisano 15 lipca 2021 - 09:12
Mogę tylko podać nr części z W202 i samemu byś musiał na podstawie zdjęć ocenić, czy jest to podobne. Lewa A2026260119 i prawa A2026260219
#186
Napisano 15 lipca 2021 - 09:35
Oddawać do spawania kielich sprężyny komuś, kto dwa razy spawał? Ryzykownie.
Ściągacz można zrobić z pręta gwintowanego M20 o twardości 12.9 i płaskownika o grubości 8mm.
Najlepiej zadzwoń sobie do ASO i zapytaj o kielich i cenę.
Ściągacz można zrobić z pręta gwintowanego M20 o twardości 12.9 i płaskownika o grubości 8mm.
Najlepiej zadzwoń sobie do ASO i zapytaj o kielich i cenę.
Użytkownik Szarik edytował ten post 15 lipca 2021 - 09:36
#188
Napisano 30 lipca 2021 - 07:53
I po robocie. Mocowanie z W202 pasuje, sprężyna siedzi jak należy. Jest trochę rzeźbienia ale w moim przypadku zabieg ten się opłacał. Po dotarciu do sedna sprawy okazało się, że jak by tego nie likować, dalej będzie melina.
Nabyłem więc kielich z W202, pomierzyłem i ogień. Poczyściłem co było do poczyszczenia, wyciąłem co do wycięcia, trysnąłem ocynkiem i przerwa.
Wpadł kumpel z migomatem, posmarkał i znowu do roboty
i do tego momentu robiłem wszystko jak należy, niestety źle zrozumiałem mojego zaprzyjaźnionego lakiernika, który powiedział tak- Walniesz ocynk, wspawasz, na to epoksyd, guma (słowo klucz) i baranek, a później można bezbarwnym to jeszcze oblecieć.
Chodziło mu o gumę, którą daje się na połączenia, nie o Bitgum, więc jak to ja, coś musiałem zrypać, ale nawaliłem tego Bitgumu tyle, że strach na słońce wyjechać żeby kapać nie zaczął i tyle. Tak musi zostać. Kielich z W202 po przyłożeniu na miejsce odstaje jakiś 1cm dalej niż oryginał więc trzeba podklepać żeby nie ocierał o amortyzator. No i mocowania przewodu hamulcowego i ten zaczep trzeba przespawać ze starego.
Nabyłem więc kielich z W202, pomierzyłem i ogień. Poczyściłem co było do poczyszczenia, wyciąłem co do wycięcia, trysnąłem ocynkiem i przerwa.
Wpadł kumpel z migomatem, posmarkał i znowu do roboty
i do tego momentu robiłem wszystko jak należy, niestety źle zrozumiałem mojego zaprzyjaźnionego lakiernika, który powiedział tak- Walniesz ocynk, wspawasz, na to epoksyd, guma (słowo klucz) i baranek, a później można bezbarwnym to jeszcze oblecieć.
Chodziło mu o gumę, którą daje się na połączenia, nie o Bitgum, więc jak to ja, coś musiałem zrypać, ale nawaliłem tego Bitgumu tyle, że strach na słońce wyjechać żeby kapać nie zaczął i tyle. Tak musi zostać. Kielich z W202 po przyłożeniu na miejsce odstaje jakiś 1cm dalej niż oryginał więc trzeba podklepać żeby nie ocierał o amortyzator. No i mocowania przewodu hamulcowego i ten zaczep trzeba przespawać ze starego.
#189
Napisano 30 lipca 2021 - 09:35
Bitgum przy takiej grubości zacznie pękać. Lepiej to zmienić, bo pod spodem mogą się zacząć dziać cuda.
#190
Napisano 03 sierpnia 2021 - 04:53
Użytkownik Szarik dnia 30 lipca 2021 - 09:35 napisał
Bitgum przy takiej grubości zacznie pękać. Lepiej to zmienić, bo pod spodem mogą się zacząć dziać cuda.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|