Skocz do zawartości




- - - - -

[ 201 ] Zerwany gwint szpilki przy pompie wtryskowej


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 maja 2007 - 15:24

Mam maly problem. Jakis baran ukrecil spilke przy pompie wtryskowej ktora trzyma z boku pompy zaworek paliwa (nie wiem dokladnie). Przykrecone jest to na 2 szpilki. Jedna trzyma dobrze a druga ma ukrecony gwint i sie nie trzyma. Czy da rade wkleic ta szpilke i bedzie sie trzymac czy raczej kominowanie z gwintowaniem ????

Najchetniej bym oczyscil ten otwor i wkleil szpilke bo i tak wykrecac sie nie musi bo nakretka z 2 strony przychodzi.



#2 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 maja 2007 - 21:17

Da radę wkleić. Najprościej.
Ale da radę i inaczej. Zakleić otwór, nawiercić na nowo i nagwintować "numer niżej". Na szpilkę narzynka i do dzieła. Skręcasz do kupy i "prawie" ;-) oryginał.
Chociaż osobiście wybrałbym wariant pierwszy :oops: .

#3 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 maja 2007 - 21:33

Chyba tez wybiore wariant pierwszy bo jest latwiejszy i tanszy i nie trzyba kupowac gwintownikow ktore do tanich nie naleza. Ma ktos jakies doswiadczenia z dobrym odpornym na temperature klejem do metalu ???

#4 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 maja 2007 - 04:53

magik,

Loctite 243

Klej do połączeń gwintowanych .

#5 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 maja 2007 - 10:26

A bedzie trzymal wystarczajaco mocno ??? To musi byc solidny klej bo na ta szpilke z drugiej strony przykrecam nakretke.

#6 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 maja 2007 - 13:17

Będzie :czujnik:

Maszyny górnicze są na tym kleju skręcane , a wierz mi , że tam to dopiero są naprężenia .

Jedyną wadą tego kleju jest jego cena , nie podam Ci jej bo nie znam dokładnej .

#7 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 maja 2007 - 13:57

No nic zaczne próbe od epoxydowego uhu ktory trzyma niby 300kg. Zobaczymy czy da rade :czujnik:








Podobne tematy Zwiń