Mam maly problem. Jakis baran ukrecil spilke przy pompie wtryskowej ktora trzyma z boku pompy zaworek paliwa (nie wiem dokladnie). Przykrecone jest to na 2 szpilki. Jedna trzyma dobrze a druga ma ukrecony gwint i sie nie trzyma. Czy da rade wkleic ta szpilke i bedzie sie trzymac czy raczej kominowanie z gwintowaniem ????
Najchetniej bym oczyscil ten otwor i wkleil szpilke bo i tak wykrecac sie nie musi bo nakretka z 2 strony przychodzi.
0
[ 201 ] Zerwany gwint szpilki przy pompie wtryskowej
Rozpoczęty przez magik, maj 11 2007 15:24
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 maja 2007 - 15:24
#2
Napisano 11 maja 2007 - 21:17
Da radę wkleić. Najprościej.
Ale da radę i inaczej. Zakleić otwór, nawiercić na nowo i nagwintować "numer niżej". Na szpilkę narzynka i do dzieła. Skręcasz do kupy i "prawie" ;-) oryginał.
Chociaż osobiście wybrałbym wariant pierwszy :oops: .
Ale da radę i inaczej. Zakleić otwór, nawiercić na nowo i nagwintować "numer niżej". Na szpilkę narzynka i do dzieła. Skręcasz do kupy i "prawie" ;-) oryginał.
Chociaż osobiście wybrałbym wariant pierwszy :oops: .
#3
Napisano 11 maja 2007 - 21:33
Chyba tez wybiore wariant pierwszy bo jest latwiejszy i tanszy i nie trzyba kupowac gwintownikow ktore do tanich nie naleza. Ma ktos jakies doswiadczenia z dobrym odpornym na temperature klejem do metalu ???
#4
Napisano 12 maja 2007 - 04:53
magik,
Loctite 243
Klej do połączeń gwintowanych .
Loctite 243
Klej do połączeń gwintowanych .
#5
Napisano 12 maja 2007 - 10:26
A bedzie trzymal wystarczajaco mocno ??? To musi byc solidny klej bo na ta szpilke z drugiej strony przykrecam nakretke.
#6
Napisano 12 maja 2007 - 13:17
Będzie
Maszyny górnicze są na tym kleju skręcane , a wierz mi , że tam to dopiero są naprężenia .
Jedyną wadą tego kleju jest jego cena , nie podam Ci jej bo nie znam dokładnej .
Maszyny górnicze są na tym kleju skręcane , a wierz mi , że tam to dopiero są naprężenia .
Jedyną wadą tego kleju jest jego cena , nie podam Ci jej bo nie znam dokładnej .
#7
Napisano 12 maja 2007 - 13:57
No nic zaczne próbe od epoxydowego uhu ktory trzyma niby 300kg. Zobaczymy czy da rade
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|