Masz rację w katalogu wyskakuje mi LHM pod tym numerem a na alleg widzę że jest ZHM a febi jaki miał kolor.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
1
[w201] Płyn do wspomagania FEBI
Rozpoczęty przez malyjunak, sty 27 2009 12:59
49 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 26 czerwca 2017 - 08:12
#42
Napisano 26 czerwca 2017 - 11:37
Dzięki Panowie,
no to działam. Spróbuję zlać i uzupełnić ZH-M-em SWAG lub FEBI(jeszcze ich w ręku nie miałem, ale oba w katalogach są opisane jako "jasno-żółte)
no to działam. Spróbuję zlać i uzupełnić ZH-M-em SWAG lub FEBI(jeszcze ich w ręku nie miałem, ale oba w katalogach są opisane jako "jasno-żółte)
#43
Napisano 26 czerwca 2017 - 21:25
Ma być przezroczysty jak woda.
#44
Napisano 27 czerwca 2017 - 07:27
jasne. użyję SWAGa 10 90 2615
#45
Napisano 27 czerwca 2017 - 15:49
Zarówno Febi jak i Swag będzie dobry. Febi ma kolor przeźroczysty o oleistej konsystencji.
#46
Napisano 25 listopada 2017 - 12:47
Mam jedno pytanie: w układzie wspomagania kolor płynu jest ni to żółty ni to zielony. Kupowałbym na wymianę w ciemno żółty ale wyczytałem że mercedes ma w ofercie również plyn w kolorze zielonym.
Czy jest możliwe abym miał w układzie plyn zielony ? Czy płyn zielony jest mieszanym z żółtym? .
Czy jest możliwe abym miał w układzie plyn zielony ? Czy płyn zielony jest mieszanym z żółtym? .
#47
Napisano 25 listopada 2017 - 16:56
Sorki za powtorzenie pytania.nie doczytałem. Kupuję żółty ,lekko przeplucze i zaleje nowym.
Użytkownik wojtekqw edytował ten post 25 listopada 2017 - 16:57
#48
Napisano 25 listopada 2017 - 21:37
Żółty jest ok ,nie trzeba wymieniać wystarczy dolać
#49
Napisano 26 listopada 2017 - 09:35
Wspomagania czego? W układzie kierowniczym jest chyba czerwony ATF , ja zalewam Mobilem 220 bodajże. Zielony to raczej do układu nivo/ASD.
#50
Napisano 26 listopada 2017 - 13:08
Do wspomagania orginalnie był żółty,czasami pisali ludzie na forum że po zmianie na inny kolor zdarzały się rozszczelnienia ,przecieki itd.że niby zachodziła jakaś chemiczna reakcja ,ale ja osobiście w to nie wierze ,ale jak bym zmieniał to bym zalał jedna żółty.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Czujnik temperatury płynu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[w124] Tryskający płyn chłodniczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pondek |
|
||
Wymiana uszczelki termostatu a poziom płynu chłodniczego. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Ubytek płynu chłodniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Czarownica |
|