Witam
Dzisiaj pojawił mi sie problem. Ruszam autem jadę i słysze z tyłu regularne stukanie ( jakby co obrót koła ) puk,puk,puk ,a gdy odpuszcze gaz to jest to samo tylko kilka krotnie szybciej. Jeśli przyspieszam to ucicha i tak samo jak silnie zahamuje. Nie działa mi w ogóle hamulec postojowy czy to może coś tam się rozsypało? Pomóżcie mi ,bo jestem załamany Silnik i skrzynie biegów mam wręcz w idealnym stanie. Ale nie mam pojęcia co to może być.
0
[w124] Podczas jazdy stuka okropnie mocno
Rozpoczęty przez LoKo, paź 08 2009 21:57
30 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 października 2009 - 21:57
#2
Napisano 08 października 2009 - 22:02
Obadaj elastyczne łączniki wału i podporę. Bardziej skłaniał bym się do przeniesienia napędu niż zawieszenia.
#3
Napisano 09 października 2009 - 09:17
Sprawdź ten "ręczny" na początek.
#4
Napisano 09 października 2009 - 18:37
Możesz jeszcze sprawdzić dokręcenie kół ale to tylko 1% że to właśnie to ( 2 minuty pracy a sprawdzić nie zaszkodzi ).
#5
Napisano 09 października 2009 - 23:39
mam to samo. Po przejechaniu 500km problem zaczyna znikac powoli.
#6
Napisano 09 października 2009 - 23:50
cobesh Szczerze to wiele osób obstawia podporę walu i to na 80% to ,ale też mój mechanik nie wyklucza jechania mostu co mnie akurat przeraża Chociaż to chyba mniej prawdopodobne.
roxa poluźnienie wałka ,a dokładniej co masz na myśli?
matrix_44 Hm.. jeździłeś z tym waleniem 500km? Mechanik mi powiedział ,że może się coś zerwać. I tak samo z siebie CI się naprawiło? Hm.. jeśli u Ciebie też jest walnięta podpora wału to lepiej to zrób ,bo w końcu się urwie.
roxa poluźnienie wałka ,a dokładniej co masz na myśli?
matrix_44 Hm.. jeździłeś z tym waleniem 500km? Mechanik mi powiedział ,że może się coś zerwać. I tak samo z siebie CI się naprawiło? Hm.. jeśli u Ciebie też jest walnięta podpora wału to lepiej to zrób ,bo w końcu się urwie.
#7
Napisano 10 października 2009 - 10:16
LoKo, podpora ok. przeguby ok. półosie ok. pozostaje tylko most. Jutro zmienie i powiem czy to z tego powodu
#8
Napisano 10 października 2009 - 10:36
No właśnie co zrobić ,gdy most padł? Wymieniać bebechy na nowe czy kupować używkę ,która w sumie nie wiadomo ile pożyje?
#9
Napisano 10 października 2009 - 18:23
Dlaczego omijać mosty po regeneracji? Ewentualnie własnego nie regenerować? Mój mietek ma 294 tys km i właśnie średnio chce mi się wierzyć ,że to most padł
#10 Gość__
Napisano 10 października 2009 - 18:35
LoKo napisał:
Dlaczego omijać mosty po regeneracji? Ewentualnie własnego nie regenerować?
Cytat
Mój Mercedes ma 294 tys km i właśnie średnio chce mi się wierzyć ,że to most padł
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w124] tajemnicze stukanie pod autkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | stiv88 |
|
||
Podczas manewrowania 1 bieg - wsteczny bieg - stuka przy wciśnięciu sprzęgła |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rychu90 |
|