To sie ugotuje
Dobra chciałem sie zapytac czy to poprostu normalne i juz wiem, dzieki.
0
106 replies to this topic
#21 Gość__
Posted 06 November 2007 - 23:35
#22
Posted 09 November 2007 - 21:58
Ja mam podobny chyba problem. Mianowicie mam 190 i jak sa te pokretla to jezeli ustawie ze zimne ma leciec to jest wszystko ok leci zimne ale wystarczy ze troszke przekrece na cieple to leci maxymalnie gorace. nie mozna poprostu wyrownac zeby np lecialo takie w miare cieple ogrzewannie.
wiecie moze o co tu chodzi???
___________________________________________
wiecie moze o co tu chodzi???
___________________________________________
#23
Posted 14 November 2007 - 08:08
Moga byc zaworki sterujace padniete.
#24
Posted 12 February 2010 - 22:54
Mam problem z ogrzewaniem wnętrza mojego mercedesa,wentylator chodzi na najwyższych obrotach, pokrętła na czerwonym polu, stan płynu maksymalny,nawiewy pootwierane temperatura silnika 80 stopni a w aucie szyby zaparowane i zimno, wyczuwa się delikatny nawiew ciepłego powietrza ale bardzo słabiutki prawie nie wyczuwalny,prosiłbym o pomoc
#25
Posted 12 February 2010 - 23:08
do sprawdzenia:
-elektrozawory obok akumulatora
-pompka obiegu płynu (pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest, na tym samym wężu co elektrozawory)
-elektrozawory obok akumulatora
-pompka obiegu płynu (pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest, na tym samym wężu co elektrozawory)
#26
Posted 12 February 2010 - 23:22
Kociu sam miałem i nadal mam identyczne objawy z tym ,że w w201.Używam opcji ;-)
Bialy napisał ci o co chodzi,a było to już poruszane na forum...wystarczy kliknąć ,ja tak zrobiłem i do w124 znalazłem wszystko jak na tacy.
Nie odbierz tego w formie zaczepki,ale napisz jeszcze co chciałbyś zmodować z tym ogrzewaniem? :mrgreen:
Bialy napisał ci o co chodzi,a było to już poruszane na forum...wystarczy kliknąć ,ja tak zrobiłem i do w124 znalazłem wszystko jak na tacy.
Nie odbierz tego w formie zaczepki,ale napisz jeszcze co chciałbyś zmodować z tym ogrzewaniem? :mrgreen:
#27
Posted 13 February 2010 - 08:27
Kociu, ja tak u siebie miałem po "regeneracji" dmuchawy. Nie wiem co źle poskładałem ale zaczęła kręcić w drugą stronę :coto: Objawem było to, że z kratek ledwo leciało powietrze, praktycznie bez znaczenia na jakim biegu z takim samym bardzo leciutkim wiaterkiem, ledwo ciepłe a szyby parowały momentalnie. Musiałem zamienić piny we wtyczce dmuchawy przy przekaźniku i wtedy zaczęło wiać jak trzeba.
Ale to już historia bo dmuchawa wymieniona, regeneracja nie pomogła jej i tak
Ale to już historia bo dmuchawa wymieniona, regeneracja nie pomogła jej i tak
#28
Posted 13 February 2010 - 22:48
koledzy proszę o pomoc przeczytałem wszystko zrobiłem to co pisaliście tzn. wyczyściłem zawory odpowietrzyłem układ i nadal mam kiepskie ogrzewanie przy dodaniu gazu też nic nie wzrasta więc pompkę też można wykluczyć ...... chyba, jest jeszcze takie zjawisko gdy go odpowietrzyłem to do puki był włączony to leciało gorące powietrze ale gdy ostygł leci znów zimno z góry dziękuje za pomoc
#29
Posted 13 February 2010 - 23:56
kowal1554, jak masz filtr kabinowy to go wymień.
#30
Posted 14 February 2010 - 00:29
podobno nie mam ale może katalog kłamię gdzie go szukać ?
[ Dodano: Nie Lut 14, 2010 00:29 ]
w ogóle to do tego modelu katalogi kłamią
[ Dodano: Nie Lut 14, 2010 00:29 ]
w ogóle to do tego modelu katalogi kłamią
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[w201] Ogrzewanie kabiny - nie grzeje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|
||
[w124] Ogrzewanie - cały czas grzeje. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karoor |
|
||
[w140,96r 2.8] skrzynia biegów błąd P0700 usterka płyty sterującej oraz zaworu lock-up |
Mercedes S, CL i SEC | zelmer20 |
|