Moze wtryski sa ok a masz nie tak poczatek wtrysku? Niech moze pompiarz sprawdzi, cos sie wyjasni
1
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja?
Started by sarbel, Mar 31 2011 22:58
45 replies to this topic
#21
Posted 10 April 2011 - 20:35
#22
Posted 10 April 2011 - 20:53
jeszcze jedna sprawa to szczelnośc wtryskiwacza- przytrzymac dźwignie przyrządu mniej wiecej w połowie ciśnienia otwarcia i obserwowac czy na końcówce nie zbierają sie kropelki paliwa - powinno byc sucho a wtryskiwacz podczas otwarcia powinien wydawać charakterystyczne chrapienie.
#23
Posted 16 April 2011 - 09:39
Witam
Oddałem wtryski do innego zakładu i teraz po montażu jest ok. Zastosuję jeszcze kurację miksolem i w ciągu 1000km zobaczymy jak się "ułożyło"
Dzięki za podpowiedzi
Oddałem wtryski do innego zakładu i teraz po montażu jest ok. Zastosuję jeszcze kurację miksolem i w ciągu 1000km zobaczymy jak się "ułożyło"
Dzięki za podpowiedzi
#24
Posted 15 May 2011 - 11:58
WZM,wymienione już jakiś czas temu,3kkm.Praktycznie nie klepały,jakieś 100km.Bez sprawdzania,wsadzone na miejsce starych.Wczoraj z kumplem wykręciliśmy wtryski (zmajstrowaliśmy przyrząd) i sprawdziliśmy.Pięknie rozpylają.Ciśnienie ustawione na 117.Czyli jak było wyregulowane, tak zostało.
Podsumowując.Można wpychać nowe końcówki na miejsce starych,o ile te stare też były nowe ,a nie reanimowane.Nie ma więc sensu łazić do pompiarzy i płacić za nic.
Podsumowując.Można wpychać nowe końcówki na miejsce starych,o ile te stare też były nowe ,a nie reanimowane.Nie ma więc sensu łazić do pompiarzy i płacić za nic.
#25
Posted 22 October 2019 - 11:25
Odgrzeje temat. Przymierzam się do wymiany końcówek. Tylko nie mam pojęcia gdzie dostać te WZM, na ich stronie nie ma listy dystrybutorów, dzwoniąc do sekretariatu niby mnie przełączają ale połączenie się urywa...
Czyli jak mam rozumy, po rozebraniu wtryskiwacza wkładamy nowa końcówkę, składamy wszystko w odwrotnej kolejności i nic nie trzeba regulować?
Czyli jak mam rozumy, po rozebraniu wtryskiwacza wkładamy nowa końcówkę, składamy wszystko w odwrotnej kolejności i nic nie trzeba regulować?
#26
Posted 22 October 2019 - 11:53
Trzeba regulować podkładkami.Te podkładki są dostępne tylko w kompletach.Jest ich dużo bo potrzebne są różne grubości.Najlepiej podjedź tam,gdzie ustawiają wtryski.Potrzebny jest do ustawienia próbnik.
#27
Posted 22 October 2019 - 12:20
Czyli wymienić końcówki mogę sam, złożyć wszystko i zawieść całe wtryskiwacze do regulacji tak? Wie ktoś gdzie mogę dostać sensowne końcówki DNOSD265?
#28
Posted 22 October 2019 - 12:35
Nic nie wymieniaj bo i tak będą je rozkręcać do regulacji podkładkami.Sprawdź na stronie WZM,może podani są dystrybutorzy
#29
Posted 22 October 2019 - 14:25
WZM nie produkuje już tych czopików, sprawdzałem z 2 lata temu. Bosch India to złom, i na próbniku nie gwiżdże, i w silniku klekocze. Kup MONARK gdzieś w sklepie, a jak nie będziesz mógł dostać to na niemieckim ebayu, są tak samo dobre jak końcowki "z epoki" i tańsze jak Bosch.
#30
Posted 22 October 2019 - 17:20
Znalazłem monark 039305128 na eBay.de ale kurde 5 końcówek wychodzi 660zl
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
[w124] Napinacz paska wieloklinowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marr |
|
||
[W201] Potrzebna porada dot. sworzni wahacza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Tailor93 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|