Jak w temacie.Zastanawiam się ,czy po wymianie końcówek wtrysków na nowe,sklepowe,konieczna jest ich regulacja.I dla czego.
Jeżeli mam do czynienia z towarem regenerowanym lub czyszczonym,nie ma sprawy,jak najbardziej regulacja a przynajmniej sprawdzenie jest konieczne.Ale z nówką kupioną i założoną(?) ,jakoś taka zabawa wygląda mi na naciąganie.
Ma ktoś jakieś konstruktywne uwagi?
1
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja?
Rozpoczęty przez sarbel, mar 31 2011 22:58
45 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 marca 2011 - 22:58
#2
Napisano 31 marca 2011 - 23:05
To nie końcówka odpowiada za ciśnienie otwarcia tylko sprężyna i jej wstepne napięcie które ustalane jest za pomoca podkładki. Po latach sprężyna we wtryskiwaczu traci sprężystość, podkładka traci grubość - ogólnie po tylu cyklach pracy wnętrze korpusu możne w skali mikro tracić wymiar i stąd potrzeba pomiaru ciśnienia otwarcia i odpowiedniego dopasowania podkładki w razie konieczności. Jeżeli juz wymienia się końcówki na nowe to aby wszystko dopiąć na ostatni guzik trzeba dokonać pomiaru bo bez tego cała operacja może nie mieć sensu
#3
Napisano 01 kwietnia 2011 - 07:07
Potwierdzam wszystko co napisal kolega powyzej. Nowe koncowki najlepiej niech montuje pompiarz ktory od razu wyreguluje wtryski. Robilem to u siebie miesiac temu i jest znaczaca poprawa w pracy - widac ze zrobil regulacje porzadnie. Swoja droga jak masz wykrecone wtryski to warto sprawdzic cisnienie sprezania za jednym razem
#4
Napisano 01 kwietnia 2011 - 10:46
U mnie jest tak,że wtryski były robione jakieś 10k/km temu.Więc cała regulacja była robiona.Trafiły końcówki oryginalnego Bosch'a,tyle że majstrowane z trociczków, bo Made in India.Zaczęły się wieszać już po 2 tysiącach.Teraz nie dosyć że się wieszają, to jeszcze mam czterech werblistów na silniku.
Z tego powodu zastanawiam się czy jest sens wozić to wszystko do dziadka(starego)-pompiarza,który ma o tym pojęcie i robić wszystko apiat',czy po prostu wsadzić nowe końcówki,a przy okazji rozpuścić nagar,o ile taki zdołał się wytworzyć.
Z tego powodu zastanawiam się czy jest sens wozić to wszystko do dziadka(starego)-pompiarza,który ma o tym pojęcie i robić wszystko apiat',czy po prostu wsadzić nowe końcówki,a przy okazji rozpuścić nagar,o ile taki zdołał się wytworzyć.
#5
Napisano 01 kwietnia 2011 - 21:58
Jestem po rozmowie z człowiekiem ,który pracuje w serwisie Mercedesa,ponad trzydzieści lat zajmuje się mechaniką.Twierdzi że,jeżeli zakładasz nowe końcówki wtryskiwaczy,nie regulujesz niczego.Możesz sprawdzić,ale nie regulujesz.
#6
Napisano 01 kwietnia 2011 - 22:00
piotrek.m5 napisał:
stąd potrzeba pomiaru ciśnienia otwarcia
#7
Napisano 02 kwietnia 2011 - 10:13
Zgadza się,tyle że on twierdzi że można ale nie koniecznie.
Głupi już jestem z tymi końcówkami.Prześledziłem kilkanaście żródeł i poznałem kilka różnych opcji.W tej chwili mam problem z pochodzeniem końcówek.Bosch to w 95% Turcja albo Indie.Na pozostałe 5% jeszcze nie trafiłem.Nawet serwisy mają właśnie te.Są tanie,a ich jakość jest odpowiednia .Są jeszcze Monarch i włoskie Fratelli ale nie wiem z czym to zjeść.
Głupi już jestem z tymi końcówkami.Prześledziłem kilkanaście żródeł i poznałem kilka różnych opcji.W tej chwili mam problem z pochodzeniem końcówek.Bosch to w 95% Turcja albo Indie.Na pozostałe 5% jeszcze nie trafiłem.Nawet serwisy mają właśnie te.Są tanie,a ich jakość jest odpowiednia .Są jeszcze Monarch i włoskie Fratelli ale nie wiem z czym to zjeść.
#8
Napisano 02 kwietnia 2011 - 10:41
A na WUZETEM nie trafiłes?
#9
Napisano 02 kwietnia 2011 - 11:18
Zaraz zaraz Czy mówisz o PZL-WZM? Myślałem że ich dawno ,jak całe Polskie Rzemiosło.
#10
Napisano 02 kwietnia 2011 - 17:13
sarbel napisał:
Czy mówisz o PZL-WZM?
Jeżeli miałbym kupować końcówki, to właśnie kupiłbym WUZETEMki.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
[w124] Napinacz paska wieloklinowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marr |
|
|
|
[W201] Potrzebna porada dot. sworzni wahacza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Tailor93 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|