Skocz do zawartości




- - - - -

Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja?


45 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   cyborg


  • Postów: 172
  • Na forum od: 28 cze 2010
  • Miejscowość: Brodnica
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C107
  • Inne auto:Voyager, Stratus, PT, Audi A2

Napisano 10 kwietnia 2011 - 20:35

Moze wtryski sa ok a masz nie tak poczatek wtrysku? Niech moze pompiarz sprawdzi, cos sie wyjasni



#22 Offline   merc80


  • Postów: 129
  • Na forum od: 02 gru 2009
  • Miejscowość: gniezno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300TE 4matic 88r.
  • Trzeci Mercedes:S212 E350 4matic 00r.
  • Inne auto:W126 500SEC 1991r.

Napisano 10 kwietnia 2011 - 20:53

jeszcze jedna sprawa to szczelnośc wtryskiwacza- przytrzymac dźwignie przyrządu mniej wiecej w połowie ciśnienia otwarcia i obserwowac czy na końcówce nie zbierają sie kropelki paliwa - powinno byc sucho a wtryskiwacz podczas otwarcia powinien wydawać charakterystyczne chrapienie.

#23 Offline   kubikulum


  • Postów: 260
  • Na forum od: 27 cze 2010
  • Miejscowość: łódzkie
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 kwietnia 2011 - 09:39

Witam
Oddałem wtryski do innego zakładu i teraz po montażu jest ok. Zastosuję jeszcze kurację miksolem i w ciągu 1000km zobaczymy jak się "ułożyło" ;)
Dzięki za podpowiedzi

#24 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 maja 2011 - 11:58

WZM,wymienione już jakiś czas temu,3kkm.Praktycznie nie klepały,jakieś 100km.Bez sprawdzania,wsadzone na miejsce starych.Wczoraj z kumplem wykręciliśmy wtryski (zmajstrowaliśmy przyrząd) i sprawdziliśmy.Pięknie rozpylają.Ciśnienie ustawione na 117.Czyli jak było wyregulowane, tak zostało.
Podsumowując.Można wpychać nowe końcówki na miejsce starych,o ile te stare też były nowe :D ,a nie reanimowane.Nie ma więc sensu łazić do pompiarzy i płacić za nic.

#25 Offline   mattberninger


  • Postów: 109
  • Na forum od: 29 sie 2017
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 października 2019 - 11:25

Odgrzeje temat. Przymierzam się do wymiany końcówek. Tylko nie mam pojęcia gdzie dostać te WZM, na ich stronie nie ma listy dystrybutorów, dzwoniąc do sekretariatu niby mnie przełączają ale połączenie się urywa...
Czyli jak mam rozumy, po rozebraniu wtryskiwacza wkładamy nowa końcówkę, składamy wszystko w odwrotnej kolejności i nic nie trzeba regulować?

#26 Offline   andrzejrz


  • Postów: 526
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 22 października 2019 - 11:53

Trzeba regulować podkładkami.Te podkładki są dostępne tylko w kompletach.Jest ich dużo bo potrzebne są różne grubości.Najlepiej podjedź tam,gdzie ustawiają wtryski.Potrzebny jest do ustawienia próbnik.

#27 Offline   mattberninger


  • Postów: 109
  • Na forum od: 29 sie 2017
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 października 2019 - 12:20

Czyli wymienić końcówki mogę sam, złożyć wszystko i zawieść całe wtryskiwacze do regulacji tak? Wie ktoś gdzie mogę dostać sensowne końcówki DNOSD265?

#28 Offline   andrzejrz


  • Postów: 526
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 22 października 2019 - 12:35

Nic nie wymieniaj bo i tak będą je rozkręcać do regulacji podkładkami.Sprawdź na stronie WZM,może podani są dystrybutorzy

#29 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 października 2019 - 14:25

WZM nie produkuje już tych czopików, sprawdzałem z 2 lata temu. Bosch India to złom, i na próbniku nie gwiżdże, i w silniku klekocze. Kup MONARK gdzieś w sklepie, a jak nie będziesz mógł dostać to na niemieckim ebayu, są tak samo dobre jak końcowki "z epoki" i tańsze jak Bosch.

#30 Offline   mattberninger


  • Postów: 109
  • Na forum od: 29 sie 2017
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 października 2019 - 17:20

Znalazłem monark 039305128 na eBay.de ale kurde 5 końcówek wychodzi 660zl :/








Podobne tematy Zwiń