3
[R129] majsterus sl500`90
Started by majsterus, Sep 16 2012 11:17
248 replies to this topic
#11
Posted 16 September 2012 - 19:49
no i ekspert mnie nie zjechał
dzięki:)
kata zostawię, nienawidzę jak stoi przede mną na światłach auto, stary złom i capi spalinami...jak z malucha.
szkoda tylko, że lato się skończyło i nie opłaca się go rejestrować na 1,5 miesiąca....
dzięki:)
kata zostawię, nienawidzę jak stoi przede mną na światłach auto, stary złom i capi spalinami...jak z malucha.
szkoda tylko, że lato się skończyło i nie opłaca się go rejestrować na 1,5 miesiąca....
#12
Posted 16 September 2012 - 20:06
Nic nie capi. To nie maluch.
Wydech też nie brzmi jakby tłumik przerdzewiał.
Moim zdaniem warto. Dziś cały dzień bez dachu jeździłem, testując zawieszenie po modyfikacjach.
Wydech też nie brzmi jakby tłumik przerdzewiał.
Moim zdaniem warto. Dziś cały dzień bez dachu jeździłem, testując zawieszenie po modyfikacjach.
#13
Posted 16 September 2012 - 20:36
He he, ja też
Fajowo, stówka i nawet nie wieje, tylko trzeba włączyć ogrzewanie.
Jeździsz swoim zimą? Czy stoi i czeka na ciepłe dni?
Fajowo, stówka i nawet nie wieje, tylko trzeba włączyć ogrzewanie.
Jeździsz swoim zimą? Czy stoi i czeka na ciepłe dni?
#14
Posted 18 September 2012 - 09:48
Dla niedowiarków, co wątpią w 220tkm, po 300-400tkm naklejki by już nie było
Hardtop odpina, trzeba po prostu przeczytać instrukcję obsługi:)
softtop jest jeszcze oryginalny, widać po ramionach materiale.
Czyli praktycznie auto 99% sprawne - oprócz klimy, pamięta ktoś bo na R134 jest króciec gwintowany wewnątrz, a na zewnątrz jest podcięcie na zatrzask - tak mam w eklasie
W SL jest wymieniona chłodnica, widać ze kilka lat ma, i mam takie samo przyłącze jak w e-klasie na R134 czy focusie, na zatrzask
po czym porównać jeszcze przeróbkę?
Hardtop odpina, trzeba po prostu przeczytać instrukcję obsługi:)
softtop jest jeszcze oryginalny, widać po ramionach materiale.
Czyli praktycznie auto 99% sprawne - oprócz klimy, pamięta ktoś bo na R134 jest króciec gwintowany wewnątrz, a na zewnątrz jest podcięcie na zatrzask - tak mam w eklasie
W SL jest wymieniona chłodnica, widać ze kilka lat ma, i mam takie samo przyłącze jak w e-klasie na R134 czy focusie, na zatrzask
po czym porównać jeszcze przeróbkę?
Edited by majsterus, 18 September 2012 - 09:58.
#16
Posted 23 September 2012 - 11:43
Drobna errata:
Rok 1990
I rej listopad 1990
i jest ASR...
wg vin wszystko się zgadza.
Prośba do moderatora aby poprawił mi tytuł - `90
Rok 1990
I rej listopad 1990
i jest ASR...
wg vin wszystko się zgadza.
Prośba do moderatora aby poprawił mi tytuł - `90
#17
Posted 23 September 2012 - 20:27
Przy 220 kkm już jest fotel przetarty? To skóry w Mercedesach też chyba mało wytrzymałe były ?
#18
Posted 23 September 2012 - 20:52
ludzie... słysze takie opowiastki exxxpertów to mnie trzęsie...
mam 500tyś i mój fotel wygląda jak nowy....
A co ma piernik do witraka... nie wiadomo czy auto jeździło na trasach, gdzie ktoś przykładowo, wsiadał i robił 100km i wysiadał.
Czy też wsiadał, odpalał dodał gazu i wysiadał...
Ja przykładowo codziennie wsiadam o 7 rano do s-maxa, i o 7:05 wysiadam bo jestem u siebie w firmie, potem wsiadam znowu z 15 razy dziennie jak nie więcej, i robię może z 5-10km po mieście na dzień za duperelami.
Do Combo wsiadam i robię minimum 100km... bywa, że 1300km dziennie!!!
Niech mi teraz każdy ekspert od fotela powie jak będzie wyglądał fotel w s-maxie i jak będzie wyglądał w combo po 5, 10, 50tyś km...
mam 500tyś i mój fotel wygląda jak nowy....
A co ma piernik do witraka... nie wiadomo czy auto jeździło na trasach, gdzie ktoś przykładowo, wsiadał i robił 100km i wysiadał.
Czy też wsiadał, odpalał dodał gazu i wysiadał...
Ja przykładowo codziennie wsiadam o 7 rano do s-maxa, i o 7:05 wysiadam bo jestem u siebie w firmie, potem wsiadam znowu z 15 razy dziennie jak nie więcej, i robię może z 5-10km po mieście na dzień za duperelami.
Do Combo wsiadam i robię minimum 100km... bywa, że 1300km dziennie!!!
Niech mi teraz każdy ekspert od fotela powie jak będzie wyglądał fotel w s-maxie i jak będzie wyglądał w combo po 5, 10, 50tyś km...
Edited by MŁYNEK, 23 September 2012 - 20:54.
#19
Posted 23 September 2012 - 21:11
MŁYNEK, co sie tak stresujesz? Po prostu dziwi mnie , że auto tej klasy po takim przebiegu może mieć przetarty fotel. Bez względu na to, ile razy ktoś wsiadał i wysiadał... Taka przypadłość Mercedesów, bo znajomy ma 22 letnie Volvo, od nowości na taksówce zrobił nim 650 000 km i fotel wyglada jak nowy
#20
Posted 23 September 2012 - 21:19
no tutaj się z Młynkiem zgodzę chociaż fakt że o skórę niestety mało kto dba od nowości dlatego przeważnie po 10-15 latach wygląda dużooooo gorzej niż np welur, ale gdyby tak dbać od nowości, raz w miesiącu używać specjalnych kremów (mi "obróbka" kanapy i foteli przednich zajmuje jakies 15min naprawdę nie jest to wielka praca) to skóra wyglądała by długie lata jak nowiutka.. zwłaszcza na jasnych kolorach widać oznaki starości i niedbalstwo, czarny kolor wiele ukrywa na pierwszy rzut oka.. ostatnio wsiadłem do Octavii z 2002r limited edition i inne wodotryski w beżowej skórze.. to jak wyglądał fotel kierowcy to jakieś nieporozumienie.. właściwie był bardziej materiałowy niż skórzany, popękany.. no syf niesamowity. Ze skóra już tak jest - liczy się jak kto dbał od nowego, a niestety mało kto dba ;/
Edited by pueblo, 23 September 2012 - 21:20.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]majsterus w124T 200E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[S124] majsterus 2.5D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[w124] majsterus 400E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124]majsterus 200E `93 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|
||
[W124] majsterus 230E 1988r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | majsterus |
|