Dobra już wiem jak pasuje plug&play to ok
5
[w124] majsterus 400E 1993
Started by majsterus, Sep 05 2013 20:00
400 replies to this topic
#21
Posted 04 October 2013 - 06:28
#22
Posted 04 October 2013 - 07:14
Stary typ - z belką poziomą (ten z rocznik 85-89) bez poduszki ma inny rozstaw otworów. I pierścienia nie przełożymy do kierownicy z taśmą.
najprościej załatwić ślizg od W124, W201 -o ile miały poduchy, czy od W140(pierwsze okresy produkcji) tam montowano ślizgi.
No i przełożyć do kierownicy od w210 czy w202.
najprościej załatwić ślizg od W124, W201 -o ile miały poduchy, czy od W140(pierwsze okresy produkcji) tam montowano ślizgi.
No i przełożyć do kierownicy od w210 czy w202.
#23
Posted 04 October 2013 - 21:29
wiązka regenerowane przez sąsiada zza zachodniej granicy:
starał się jak mógł, losowanie co tu do komputera wysłać....
wtyczunia do sterownika:
po dwudziestu trzech latach
jedna część wiązki
zrobiona a koszulkach termokurczliwych, aby było ładnie
i przymiarka na silniku
wtyczka do sterownika
i efekt finalny
podłączyłem mp3 Iphone i też działa
aaaa i drobne sprostowanie bezwypadkowy, ale nie bezstłuczkowy wymienione drzwi kierowcy i błotnik i dęknął prawym tylnym narożnikiem już go przejrzałem
no SL lepiej zapierdziela, jakoś silniki na KE mają "lepszy dół" a ten powiedzmy, że jedzie zbyt dużo elektroniki i ekologii szkodzi frajdzie jednak
A płacz się zaczyna przy dystrybutorze...focus to był focus....
starał się jak mógł, losowanie co tu do komputera wysłać....
wtyczunia do sterownika:
po dwudziestu trzech latach
jedna część wiązki
zrobiona a koszulkach termokurczliwych, aby było ładnie
i przymiarka na silniku
wtyczka do sterownika
i efekt finalny
podłączyłem mp3 Iphone i też działa
aaaa i drobne sprostowanie bezwypadkowy, ale nie bezstłuczkowy wymienione drzwi kierowcy i błotnik i dęknął prawym tylnym narożnikiem już go przejrzałem
no SL lepiej zapierdziela, jakoś silniki na KE mają "lepszy dół" a ten powiedzmy, że jedzie zbyt dużo elektroniki i ekologii szkodzi frajdzie jednak
A płacz się zaczyna przy dystrybutorze...focus to był focus....
Edited by majsterus, 04 October 2013 - 21:41.
#24
Posted 08 October 2013 - 09:12
i dalej nie jedzie.... nie ma odejścia, dusi się powyżej 4000pbr/ min błędy sprawdzone - brak. Na tempomacie i zapiętym drugim biegu mogę go rozbujać do czerwonego pola, ale nie z pedałem w podłodze. Już mam jakieś przypuszczenia...ale niech ktoś coś podsunie, co może być.
Gaz do dechy i kręci do 4000-4500 i nie może przerzucić biegu, w końcu zmieni z szarpnięciem, albo gdy odpuszczę gaz, po 4000 czuć ewidentnie że traci moc...paramerty (rezystancje) przepustnicy i przełączniki sprawdzone również - ok. Kick-down działa.
Pali od ręki, obroty wzorowe.
Gaz do dechy i kręci do 4000-4500 i nie może przerzucić biegu, w końcu zmieni z szarpnięciem, albo gdy odpuszczę gaz, po 4000 czuć ewidentnie że traci moc...paramerty (rezystancje) przepustnicy i przełączniki sprawdzone również - ok. Kick-down działa.
Pali od ręki, obroty wzorowe.
#25
Posted 08 October 2013 - 13:12
Podciśnienia sprawdzałeś?
#27
Posted 08 October 2013 - 22:42
Gdyby podciśnienia były nie teges obroty by falowały, albo wyszło by to na błędach w komputerze. Tam raczej nikt, nikt tam nie grzebał bo nie ma śladów, ten łepek od którego kupiłem, sprzedał go bo sam pewnie nie wiedział co jest grane
wiem jedno, wciskam do dechy i jedzie do 4000-4200 potem skacze bo nie może zmienić biegu, gdy odpuszczę zmieni. Na 4000 ewidentnie słabnie, mam porównanie do SL`a. Wiem ile to 300KM pod maską
wiem jedno, wciskam do dechy i jedzie do 4000-4200 potem skacze bo nie może zmienić biegu, gdy odpuszczę zmieni. Na 4000 ewidentnie słabnie, mam porównanie do SL`a. Wiem ile to 300KM pod maską
Edited by majsterus, 08 October 2013 - 22:45.
#28
Posted 09 October 2013 - 07:05
u mnie tez konczy przy 4500 obr jak gaz do dechy wcisniety ale wrzuca wtedy odrazu wyzszy bieg. Przed remontem asb ciagnal do konca, takze u mnie jets na bank kwestia regulacji na modulatorze.
#29
Posted 09 October 2013 - 09:05
No to masz źle wyregulowaną skrzynię, powienien ciągnąć do czerwonego pola czyli do 6 tys obr/min - gaz w podłodze.
U mnie problem jest taki, że nie ma mocy powyżej 4000 obr/min.
U mnie problem jest taki, że nie ma mocy powyżej 4000 obr/min.
Edited by majsterus, 09 October 2013 - 09:07.
#30
Posted 09 October 2013 - 17:06
Filmik raczej nie z Twojego auta...
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] Kolber E280 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kolber |
|
||
[W124] Filip02052000 2.2E 1993 "Krokodyl" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Filip02052000 |
|