A jak powinna działać ta dźwignia STOP ? Bo mam wrażenie jakby blokowała mi dopływ paliwa i przez to mam mało mocy, U mnie ta dźwignia unosi się na jakieś 2cm. Gdy przygazuję to skacze przy 1300-1500 obrotach.
1
66 replies to this topic
#51
Posted 12 February 2016 - 03:06
#52
Posted 12 February 2016 - 20:02
Dźwignia w górze, paliwo jest. Dźwignia w dole - odcięcie. W stacyjce jest zawór sterujący, gdy gasisz przez zawór podciśnienie trafia do gaszaka i dźwignia idzie w dół. Podczas odpalania układ się napowietrza i dźwignia idzie w górę.
Gdy wdusisz dźwignię musisz czuć że sprężynka ją pcha ku górze. Albo jest coś nie tak z zaworkiem przy stacyjce .
Gdy wdusisz dźwignię musisz czuć że sprężynka ją pcha ku górze. Albo jest coś nie tak z zaworkiem przy stacyjce .
#53
Posted 17 February 2016 - 22:01
Jest tak jak mówisz tylko, że ten STOP nie idzie na maksa do góry, tylko unosi się na 2 cm. Czy złe zazębienie gaszaka może być tego przyczyną ?
#54
Posted 18 March 2016 - 21:34
Mam jeszcze jedną dziwną usterkę wajchy STOP-u. Nie wiem jak to wam opisać więc wrzucam filmik. https://www.youtube....h?v=8g_9CsN8-gk
#56
#57
Posted 17 July 2016 - 08:29
Witam
Jeżeli temat już był to przepraszam ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
A więc, miałem lekki wyciek oleju spod głowicy , dałem auto do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą. Po tej wymianie nie podnosi się wajcha gaszaka po przekręceniu kluczyka, ale wystarczy ją lekko ruszyć [dosłownie milimetr] i ładnie idzie do góry. Mechanik nie wie co się stało. Wszystko inne działa, gaszenie itd.To jest trochę upierdliwe przed każdym odpalaniem auta podnosić maskę .
Jeżeli ktoś miał z takim zjawiskiem do czynienia to proszę o podpowiedź gdzie tkwi przyczyna. MB 124 2.5d z 1991r
Jeżeli temat już był to przepraszam ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
A więc, miałem lekki wyciek oleju spod głowicy , dałem auto do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą. Po tej wymianie nie podnosi się wajcha gaszaka po przekręceniu kluczyka, ale wystarczy ją lekko ruszyć [dosłownie milimetr] i ładnie idzie do góry. Mechanik nie wie co się stało. Wszystko inne działa, gaszenie itd.To jest trochę upierdliwe przed każdym odpalaniem auta podnosić maskę .
Jeżeli ktoś miał z takim zjawiskiem do czynienia to proszę o podpowiedź gdzie tkwi przyczyna. MB 124 2.5d z 1991r
#58
Posted 17 July 2016 - 11:28
Ręcznie ruszając gaszakiem, nie zacina się?
Sprawdź przewody podciśnieniowe (czy nie są źle podpięte, zagięte, zapchane).
Sprawdź przewody podciśnieniowe (czy nie są źle podpięte, zagięte, zapchane).
#59
Posted 17 July 2016 - 12:00
Szczelność podstawa...po przekręceniu kluczyka dzwignia nawet bez zapalania musi iść w góre.. jak ma problem to pierwsze bym posprawdzał przewody
#60
Posted 17 July 2016 - 21:18
Nic się nie zacina, sprawdzałem na różne sposoby. Za nisko też nie opada, przewody sprawdzałem kilka razy. szukałem i nic nie znalazłem. chyba pozostało mi sprawdzić jakie jest podciśnienie. Ale gdyby było coś nie tak z podciśnieniem to inne rzeczy by też nie działały. Chyba że coś się stało w pompie wtryskowej?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|