cobesh, on 15 June 2014 - 22:45, said:
1
[w201] 2.0 kompressor
Started by Krawol91, Jun 04 2014 11:24
81 replies to this topic
#21
Posted 16 June 2014 - 10:08
Johny, jest 2.3 16v na kompresorze i 2.5 16v na turbo w tym kraju.
#22
Posted 18 June 2014 - 09:38
Dmuchanie m102 mija sie troche z celem. Tak jak ktos wczesniej dobrze napisal - najpierw isc w pojemnosc a dopiero pozniej dmuchac - przy czym przy swapie wybral bym cos co normalnie mozna podlaczyc pod komputer i wystroic czyli jakis elektroniczny wtrysk. Ale ogolnie 3.2 m104 w budzie w201 fajnie juz by sie odpychalo.
#23
Posted 18 June 2014 - 18:08
m102 turbo mija się z celem ? bo ? są ludzie którzy lekko podniosą moc auta, bo służy im na codzień do pracy/sklepu..
spalanie w miare dobre, opłaty małe itd... jakby każdego było stać na utrzymanie 3.2 czy 6.0 to każdy by takimi jeździł
chyba ze chcemy 300 hp i więcej, wtedy m102 niema co się dotykać.
spalanie w miare dobre, opłaty małe itd... jakby każdego było stać na utrzymanie 3.2 czy 6.0 to każdy by takimi jeździł
chyba ze chcemy 300 hp i więcej, wtedy m102 niema co się dotykać.
#24
Posted 18 June 2014 - 19:52
bydle, on 18 June 2014 - 09:38, said:
Dmuchanie m102 mija sie troche z celem.
Edited by Johny, 18 June 2014 - 19:55.
#25
Posted 18 June 2014 - 21:47
bydle, on 18 June 2014 - 09:38, said:
Tak jak ktos wczesniej dobrze napisal - najpierw isc w pojemnosc
#26
Posted 19 June 2014 - 12:56
Jezeli ktos uzywa auta na codzien to tym bardziej lepiej swapowac bo kazdy kto ma pojecie o modyfikacjach silnika wie i powie to samo - ze turbo nieseryjne zwieksza ryzyko fakapa w porowaniu do seryjnego mocniejszego N/A wiec ja nadal nie rozumiem uturbiania tego silnika tym bardziej w malym zakresie. Jeszcze mozna wspomniec o kosztach takiego turbo a swapa.
Watpie zeby udalo Ci sie wycisnac z tego silnika tyle mocy co seryjne m104 bo jak dmuchniesz tyle zeby wyplulo te 220KM to korby razem z tlokami wysra przez rure wydechowa a pakowanie kucizny do tego silnika to juz wogole...glupota.
A co do masy auta to akurat te kg robia takie znaczenie przy jezdzie na codzien...
Watpie zeby udalo Ci sie wycisnac z tego silnika tyle mocy co seryjne m104 bo jak dmuchniesz tyle zeby wyplulo te 220KM to korby razem z tlokami wysra przez rure wydechowa a pakowanie kucizny do tego silnika to juz wogole...glupota.
A co do masy auta to akurat te kg robia takie znaczenie przy jezdzie na codzien...
#27
Posted 19 June 2014 - 21:15
Nie samym dmuchaniem człowiek żyje ... tfu modyfikuje auto. Ja mam już ciekawą głowicę z planami na poprawki. Najbliższe plany to zmiana przełożenia na krótkie. Dążąc dalej w kierunku N/A z poprawkami głowicy + wydech, chodzi mi już po głowie wtrysk dykty z sygnałem z przepustnicy. Jak to mi się znudzi to blacha pod głowicę i dmuchanie.
Swoją drogą są tacy co dmuchają seryjny dół m103 do wartości ukręcających oryginalne półosie, a m102 to przecież ta sama technologia i materiały.
Swoją drogą są tacy co dmuchają seryjny dół m103 do wartości ukręcających oryginalne półosie, a m102 to przecież ta sama technologia i materiały.
#28
Posted 19 June 2014 - 22:12
Czyli soft turbo jest dla Ciebie bezsensem ? a te wszystkie silniczki 1.0-1.6 które są uturbiane seryjnie, to totalny absurd?
Pod maską masz pewnie 6,5 litra V12 ? Masz auto które cię zadowala (np. 2.0) dmuchasz troszke żeby się poprawiła charakterystyka pracy i tyle w temacie. Robienie m102 pod drift czy pod inne sporty może mijać się z celem (tego nie wiem).
Aczkolwiek dużo ludzi uturbia silniki 1.6-2.5 i mają się dobrze. Szczególnie za granicą, gdzie turbo nie jest tematem "tabu" i jak komuś się uda, nie trzyma informacji zamkniętych na klucz i nie udaje boga internetu.
W Polsce, pierwsza odpowiedź na temat turbo - to swap, potem że to kosztuje miliony, kupa pracy i swap.
wszystkie modyfikacje w polsce ograniczają się do swapa a już nie mówie w naszych mb.. bo wg 90% osób mb mają prawo mieć moc tylko i wyłącznie na 3.0-3.2, a inne to bee. Są samochody z silnikami 1.6-2.0(bez turbo) które niszczą mercedesa z silnikiem 3.0 i 3.2 - pewnie gdzieś do 120 km/h - potem smoki zaczynają pokazywać co potrafią.. ale mi jakoś nigdy nie zależało żeby od 160 auto jeszcze miało dużego kopa - bo tej prędkości się rzadko używa... a szczególnie jak chce się poszaleć ..
Ważne jest ile jest koni na kilogram, a nie, żeby tylko było dużo koni. Między innymi dlatego też mercedes zwyczajnie przegrywa na dragu z pół do litra mniejszym silnikiem bmw .. po za tym mercedes to nie jest auto sportowe. a żeby tym poszaleć to trzeba się napracować panowie, nie tylko swap i uturbić, bo to dalej będzie ta sama limuzyna do wchodzenia płynnie i delikatnie w zakręty, tak co by prezes jadący z tyłu nie oblał się winem.
Pod maską masz pewnie 6,5 litra V12 ? Masz auto które cię zadowala (np. 2.0) dmuchasz troszke żeby się poprawiła charakterystyka pracy i tyle w temacie. Robienie m102 pod drift czy pod inne sporty może mijać się z celem (tego nie wiem).
Aczkolwiek dużo ludzi uturbia silniki 1.6-2.5 i mają się dobrze. Szczególnie za granicą, gdzie turbo nie jest tematem "tabu" i jak komuś się uda, nie trzyma informacji zamkniętych na klucz i nie udaje boga internetu.
W Polsce, pierwsza odpowiedź na temat turbo - to swap, potem że to kosztuje miliony, kupa pracy i swap.
wszystkie modyfikacje w polsce ograniczają się do swapa a już nie mówie w naszych mb.. bo wg 90% osób mb mają prawo mieć moc tylko i wyłącznie na 3.0-3.2, a inne to bee. Są samochody z silnikami 1.6-2.0(bez turbo) które niszczą mercedesa z silnikiem 3.0 i 3.2 - pewnie gdzieś do 120 km/h - potem smoki zaczynają pokazywać co potrafią.. ale mi jakoś nigdy nie zależało żeby od 160 auto jeszcze miało dużego kopa - bo tej prędkości się rzadko używa... a szczególnie jak chce się poszaleć ..
Ważne jest ile jest koni na kilogram, a nie, żeby tylko było dużo koni. Między innymi dlatego też mercedes zwyczajnie przegrywa na dragu z pół do litra mniejszym silnikiem bmw .. po za tym mercedes to nie jest auto sportowe. a żeby tym poszaleć to trzeba się napracować panowie, nie tylko swap i uturbić, bo to dalej będzie ta sama limuzyna do wchodzenia płynnie i delikatnie w zakręty, tak co by prezes jadący z tyłu nie oblał się winem.
#30
Posted 20 June 2014 - 00:32
Całe zdanie brzmiało zdecydowanie lepiej
Przykładów czytałem mnóstwo - kilka nawet na forum
Przykładów czytałem mnóstwo - kilka nawet na forum
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 2.3 Coupe / Swap 2.3 Kompressor,, 722.6, customowe wnętrze |
Modyfikacje,Tuning | dvjcodec |
|
||
[201] Mercedes 190 2.3 Kompressor SWAP |
Modyfikacje,Tuning | godzix |
|
||
W202 w201 schematy instalacji silnikowej m111 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Moz |
|
||
[W201] M102 Swap silnika M111 Kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Sysy95 |
|