Jump to content




- - - - -

co wybrac om603 czy om606 ?


14 replies to this topic

#11 Offline   aniol


  • posts 9
  • Joined 09 Jan 2020
  • Miejscowość: białystok
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w210 300td

Posted 10 January 2020 - 21:50

Kolektor i przejsciowke mam. Dlaczego kolektor dolotowy tez przekładac ? Troche poogladałem blok om606 n/a i troche trzeba bedzie pokombinowac ze smarowaniem i spływem z turbiny... Myslałem ze moze byc problem z podłaczeniem pompy paliwowej. Ale z tego co widziałem to waz z aldy do turbo i wszystko.



#12 Offline   OSTRY2500


  • posts 814
  • Joined 29 Jul 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 11 January 2020 - 05:40

Wolnossacy 606 ma wlot u góry a z turbo na dole i lepiej przewody od dolotu puścić dołem niż jak w 605 turbo nad silnikiem potem się wracają taka spirala niepotrzebna

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#13 Offline   aniol


  • posts 9
  • Joined 09 Jan 2020
  • Miejscowość: białystok
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w210 300td

Posted 11 January 2020 - 11:52

Ok wszystko jasne. Jeszcze tylko jakbys naprowadził mnie gdzie najlepiej sie wpiac ze smarowaniem i spływem oleju z turbo to juz całkiem byłoby zajebiscie

#14 Offline   OSTRY2500


  • posts 814
  • Joined 29 Jul 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 12 January 2020 - 07:49

Ja tego nie robiłem bo mam 605 turbo ale wydaje mi się że najlepiej trojnikiem z czujnika ciśnienia albo zrobić jak w oryginale pod kolektorem wydechowym tylko chyba trzeba było by wiercic i gwintowac do kanału olejowego a spływ to do miski wystawac i wąż elastyczny i już

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#15 Offline   aniol


  • posts 9
  • Joined 09 Jan 2020
  • Miejscowość: białystok
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w210 300td

Posted 12 January 2020 - 12:41

Gdzieś własnie sie dokopałem ze w bloku om606 n/a ma zagłuszone wyjscia do smarowania turbo i ze trzeba własnie rozwiercic. Ok czyli wszystko juz wiemy. Czas wysyłac pompe do przełozenia sekcji i załaozenia aldy bo to trwa ponad miesiac z wysyłka.








Podobne tematy Zwiń