Po wybuchu gazu mógła ci się zaciąć klapa spiętrzająca- sprawdź czy porusza się płynnie i ewentualnie wyreguluj talerz.
[/quote][/code]
0
KE-Jetronic - wystrzał LPG i problemy z silnikiem
Rozpoczęty przez Gość_klisza_, paź 04 2009 15:50
37 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 listopada 2009 - 21:37
#12
Napisano 01 listopada 2009 - 22:32
emil_BiAłY124 said:
Po wybuchu gazu mógła ci się zaciąć klapa spiętrzająca- sprawdź czy porusza się płynnie i ewentualnie wyreguluj talerz.
w-jetronic-wroclaw-ul-opolska-159-vt2727.htm
W razie innych wątpliwości pisz na PW.
#13 Gość__
Napisano 02 listopada 2009 - 01:05
bandit1300 - dzięki za info, zadzwonię i się umówię. Co prawda auto już zrobione, ale zgasł i nie chce odpalić, a jak odpali, to się dławi i znów gaśnie.. Tu to opisałem: http://mb201-124.eu/...lac-vt12199.htm
#14
Napisano 02 stycznia 2010 - 16:17
ja też się podepne pod temat z pytaniem jak młody15,
#15
Napisano 02 stycznia 2010 - 19:37
Mam w pelni sprawny taki ZAWOR POWIETRZA DODATKOWEGO. Wiec jesli chcesz to mozemy sie dogadac.
Oczywiscie mozna kupic nowy w ASO jak i wszystko do mercedesa... tylko ze taki zawor cos kolo 1000 zl kosztuje.
Oczywiscie mozna kupic nowy w ASO jak i wszystko do mercedesa... tylko ze taki zawor cos kolo 1000 zl kosztuje.
#16
Napisano 06 lutego 2010 - 18:57
witam. MłODY15 ten zawór ma być strzałka do góry czyli krutszym końcem do przewodu który wypada podczas strzału.
#17
Napisano 04 marca 2010 - 20:11
witam kolegów mam w201 91r 2.6 b+lpg i mam taki problem auto po wystrzale zaczęło się dziwnie zachowywać -jeżdząc na benzynie, gdy dojeżdzam do skrzyżowania to gaśnie podczas hamowania, również gdy cofam dzieje się to samo i dziwnie zachowują się obroty silnika gdy dodam gazu spadają na 1000 i powoli dochodzą do 550???pomocy nie da się tak jeżdzić
#18
Napisano 17 marca 2010 - 22:19
Mi po jednej detonacji gazu, zrzuciło wężyk i zaczął ciężko odpalać. Musze go kręcić po kilkanaście, do prawie 30 sekund zanim zaskoczy. Później 3 razy miałem niespodziankę, że zawór spiętrzający(?) uległ zablokowaniu tak, że problemem było go "uwolnić". Jestem z Krosna Odrzańskiego i nie mam pojęcia komu by tu auto dać do naprawy. Macie namiar na jakiegoś mechanika od mercedesów w lubuskim?
#19
Napisano 20 marca 2010 - 10:20
Miałem wszystkie te problemy wymieniłem gume pod wtryskami (kalosz) i wszystko gra sprawdz czy nie jest popękana i czy nie łapie lewego powietrza orginał w aso 100pln
#20
Napisano 31 marca 2010 - 18:05
podepnę się pod temat aby nie bałaganić.
Rozumiem że aby to sprawdzić trzeba cały aparat wtryskowy zdjąć i poprostu luknąć na tą gume od środka tak ?
Quote
Miałem wszystkie te problemy wymieniłem gume pod wtryskami (kalosz) i wszystko gra sprawdz czy nie jest popękana i czy nie łapie lewego powietrza orginał w aso 100pln
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|