Skocz do zawartości




- - - - -

Puszczam gaz a on nadal trzyma obroty. M102


33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 18:35

Witam mam problem tego typu ze jade np. 80 puszczam gaz a on nie hamuje jakby miał tempomat sie zachowuje jedzie ciagle 80 dopiero jak wcisne lekko hamulec i przyhamuje tak do 70 to zaczyna hamowac silnikiem, ale i tak wolne obroty ma 1300RPM zawsze miał 900.
Tak samo jest na Pb i LPG można nawet powiedzieć ze na benzynie jest gorzej i nie ma tyle mocy co miał. co jest mojej :ok: ??
Ma ktos jakies pomysły?
Dodam ze na luzie jak dam gazu to obroty od razu wchodza a jak puszczam pedał to spadaja od razu i zawisaja na 1300RPM a nie na 900 jak było zawsze.
Pomocy :)



#2 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 18:43

Do sprawdzenia:
-cięgła gazu, czy się nie przywieszają
-zawór powietrza dodatkowego, czy nie jest ciągle otwarty
-gumy pod rozdzielaczem, czy szczelne.

#3 Offline   marcin124ce


  • Postów: 894
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 marca 2010 - 18:43

Mialem tak w swoim ce silnik 2.3+lpg po wystrzalach gazu(2) cos mu szwankowalo z regulatorem obrotow tez trymal 900 potem 1200-1300 jak jade to ponad 3000obr/min trzyma jak mowisz jakby tempomat byl jak czasami nacisne gaz to wciaga na obroty i trzyma je dosc dlugo,faluje mi jak sie rozgrzeje na paliwie-wszystko po wystrzalach,jesli miales wystrzal i sie zmienilo to byc mze od tego.zaznaczam,ze nie od razu tak bylo po wystrzale tylko po paru km raz dzieje sie ze na 1300 a zazwyczaj przeciaga na wysokie obroty.raz mialem tak,ze przy zmianie biegu az sam przyspieszal bo obroty trzymal tak wysoko.jak dla mnie regulator obrotow.koszt za uzywke w lodzi to 150zl

#4 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 19:03

a gdzie jest ten regulator i jak go sprawdzic...
Bo 2.3 to praktycznie ten sam silnik...

#5 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 19:14

Dołączona grafika

Czerwona strzałka

#6 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 19:35

Dzieki.... juz wiem gdzie to sie znajduje. teraz tylko mi powiedzcie jak domowym sposobem mozna to sprawdzic?

#7 Offline   marcin124ce


  • Postów: 894
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 marca 2010 - 19:47

Informuje Cie tylko,ze jak kupisz nowy albo uzywke sprawna to zazwyczaj starcza do 1wszego strzalu,wiec nie wiem czy jest sens.moze regulacja gazu pomoze?mozesz sprobowac to koszt od 30zl-60zl.

#8 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 20:05

Strzelał mi przedtem i było wszystko dobrze. Ale fakt, strzelił mi jakiś tydzień temu i było wszystko dobrze. A czy ten regulator ma coś do regulacji obrotów na gazie(LPG)?

#9 Offline   marcin124ce


  • Postów: 894
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 marca 2010 - 20:20

wiesz co moze i nie ma ale obnizy Ci obroty "byc moze" z tych 1300 na te 900 i moze polepszy sie spalanie. Jesli chodzi o regulator to zalezne jest jaki masz strzał bo jesli spadnie Ci fajka to ok ale jesli zleci kalosz ten pod wtryskami to juz gorzej i regulator moze isc sie :old: wiec zastanow sie czy warto wydawac $$$ odnosnie Twojego MB strzaly moga bys spowodowane:
-Brak paliwa,wadliwa/uszkodzona pompa
-Brak regulacji gazu/nie wymienione swiece,kable,kopolka,palec,filtry itd
-Odpalanie na gazie,badz zimnym silniku

Najlepiej jezdzic na benzynie tak do 50-60 stopni i zalaczyc gaz przy wymianach rzeczy w/w bedzie na 99% dobrze.Taka mała rada z doswiadczenia. :old: :mrgreen:

#10 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marca 2010 - 20:51

Dzięki.... Zdjąłem ten przewód w kształcie litery U i go taśmą owinąłem dokładnie, zdjąłem filtr powietrza i sprawdziłem co i jak -wydaje się być dobrze. Teraz jakby już jest dobrze ale zobaczę jak będzie na trasie jutro.... Jak coś będę się odzywał...








Podobne tematy Zwiń