Witam mam problem tego typu ze jade np. 80 puszczam gaz a on nie hamuje jakby miał tempomat sie zachowuje jedzie ciagle 80 dopiero jak wcisne lekko hamulec i przyhamuje tak do 70 to zaczyna hamowac silnikiem, ale i tak wolne obroty ma 1300RPM zawsze miał 900.
Tak samo jest na Pb i LPG można nawet powiedzieć ze na benzynie jest gorzej i nie ma tyle mocy co miał. co jest mojej ??
Ma ktos jakies pomysły?
Dodam ze na luzie jak dam gazu to obroty od razu wchodza a jak puszczam pedał to spadaja od razu i zawisaja na 1300RPM a nie na 900 jak było zawsze.
Pomocy
0
Puszczam gaz a on nadal trzyma obroty. M102
Rozpoczęty przez michancio, mar 17 2010 18:35
33 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 marca 2010 - 18:35
#2
Napisano 17 marca 2010 - 18:43
Do sprawdzenia:
-cięgła gazu, czy się nie przywieszają
-zawór powietrza dodatkowego, czy nie jest ciągle otwarty
-gumy pod rozdzielaczem, czy szczelne.
-cięgła gazu, czy się nie przywieszają
-zawór powietrza dodatkowego, czy nie jest ciągle otwarty
-gumy pod rozdzielaczem, czy szczelne.
#3
Napisano 17 marca 2010 - 18:43
Mialem tak w swoim ce silnik 2.3+lpg po wystrzalach gazu(2) cos mu szwankowalo z regulatorem obrotow tez trymal 900 potem 1200-1300 jak jade to ponad 3000obr/min trzyma jak mowisz jakby tempomat byl jak czasami nacisne gaz to wciaga na obroty i trzyma je dosc dlugo,faluje mi jak sie rozgrzeje na paliwie-wszystko po wystrzalach,jesli miales wystrzal i sie zmienilo to byc mze od tego.zaznaczam,ze nie od razu tak bylo po wystrzale tylko po paru km raz dzieje sie ze na 1300 a zazwyczaj przeciaga na wysokie obroty.raz mialem tak,ze przy zmianie biegu az sam przyspieszal bo obroty trzymal tak wysoko.jak dla mnie regulator obrotow.koszt za uzywke w lodzi to 150zl
#4
Napisano 17 marca 2010 - 19:03
a gdzie jest ten regulator i jak go sprawdzic...
Bo 2.3 to praktycznie ten sam silnik...
Bo 2.3 to praktycznie ten sam silnik...
#6
Napisano 17 marca 2010 - 19:35
Dzieki.... juz wiem gdzie to sie znajduje. teraz tylko mi powiedzcie jak domowym sposobem mozna to sprawdzic?
#7
Napisano 17 marca 2010 - 19:47
Informuje Cie tylko,ze jak kupisz nowy albo uzywke sprawna to zazwyczaj starcza do 1wszego strzalu,wiec nie wiem czy jest sens.moze regulacja gazu pomoze?mozesz sprobowac to koszt od 30zl-60zl.
#8
Napisano 17 marca 2010 - 20:05
Strzelał mi przedtem i było wszystko dobrze. Ale fakt, strzelił mi jakiś tydzień temu i było wszystko dobrze. A czy ten regulator ma coś do regulacji obrotów na gazie(LPG)?
#9
Napisano 17 marca 2010 - 20:20
wiesz co moze i nie ma ale obnizy Ci obroty "byc moze" z tych 1300 na te 900 i moze polepszy sie spalanie. Jesli chodzi o regulator to zalezne jest jaki masz strzał bo jesli spadnie Ci fajka to ok ale jesli zleci kalosz ten pod wtryskami to juz gorzej i regulator moze isc sie wiec zastanow sie czy warto wydawac $$$ odnosnie Twojego MB strzaly moga bys spowodowane:
-Brak paliwa,wadliwa/uszkodzona pompa
-Brak regulacji gazu/nie wymienione swiece,kable,kopolka,palec,filtry itd
-Odpalanie na gazie,badz zimnym silniku
Najlepiej jezdzic na benzynie tak do 50-60 stopni i zalaczyc gaz przy wymianach rzeczy w/w bedzie na 99% dobrze.Taka mała rada z doswiadczenia. :mrgreen:
-Brak paliwa,wadliwa/uszkodzona pompa
-Brak regulacji gazu/nie wymienione swiece,kable,kopolka,palec,filtry itd
-Odpalanie na gazie,badz zimnym silniku
Najlepiej jezdzic na benzynie tak do 50-60 stopni i zalaczyc gaz przy wymianach rzeczy w/w bedzie na 99% dobrze.Taka mała rada z doswiadczenia. :mrgreen:
#10
Napisano 17 marca 2010 - 20:51
Dzięki.... Zdjąłem ten przewód w kształcie litery U i go taśmą owinąłem dokładnie, zdjąłem filtr powietrza i sprawdziłem co i jak -wydaje się być dobrze. Teraz jakby już jest dobrze ale zobaczę jak będzie na trasie jutro.... Jak coś będę się odzywał...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|