Możliwe bo palił mi sporo benzyny...
Książkowo przy 90km/h powinien palic 6.8l ale wiadomo to nie jest nowe auto i mysle ze 7.5l gora powinien i mi srednio ponad 9 ostatnio wychodziło. A teraz jak zima była 4 prawie nie wbijałem to i 12l potrafił łyknać benzyny.... Moze cos jest nie tak. Dodam ze mi troche obroty falują na wolnych... Na Pb tez. Czy to moze byc wina sondy. U szwagra w BMW tez tak było palił 2 litry wiecej i obroty falowały...I to była sonda...
[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 16:23 ]
Witam... własnie wrociłem z pracy i co??
Na benzynie jest tragicznie rozpedzam sie ciagne na biegach tak do 2.5tys wciskam sprzegło a obroty zamiast spadac albo trzymaja sie dalej albo sie podnosza o pareset obrotow
Ale za to na gazie jest prawie dobrze jak mu dam gazu przy przespieszaniu trzymam 2 tys obr wciskam sprzegło i tak srednio moze przez nie cała sekunde zawisaja a potem ładnie spadaja ale tez czasem zatrzymuja sie na 1100 a czasem na 900 jak powinno byc. ja juz nie mam pomysłu co mu moze byc
[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 20:02 ]
Pomoze mi ktos???
0
Puszczam gaz a on nadal trzyma obroty. M102
Rozpoczęty przez michancio, mar 17 2010 18:35
33 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 19 marca 2010 - 20:02
#22
Napisano 19 marca 2010 - 23:45
Patrz wyżej, maczanie i jeszcze raz maczanie.
A jak myślisz, że sondę masz walniętą to wypnij ją, nie ma reguły czy więcej spalisz czy mniej.
A jak myślisz, że sondę masz walniętą to wypnij ją, nie ma reguły czy więcej spalisz czy mniej.
#23
Napisano 20 marca 2010 - 11:08
Radzę jeszcze sprawdzić sprężynki i wymienić na nowe(jedna przy cięgle gazu a druga pod K-jetem).
U mnie było tak jak u Ciebie, ale ja nie mam gazu i wiem, że nikt przy K-jecie nie grzebał, także jak coś się dzieje to sprawdzam tylko elementy gumowe i sprężynki. A miałem tak jak Ty, obroty nie spadały czasem a nawet się podnosiły, wymieniłem sprężynkę koło linki i drugą pod K-jetem, ta druga była już bardzo rozciągnięta, zardzewiała i słaba. Po wymianie do dzisiaj jest rewelacja :-)
Tylko nie daj za mocych sprężynek :-)
U mnie było tak jak u Ciebie, ale ja nie mam gazu i wiem, że nikt przy K-jecie nie grzebał, także jak coś się dzieje to sprawdzam tylko elementy gumowe i sprężynki. A miałem tak jak Ty, obroty nie spadały czasem a nawet się podnosiły, wymieniłem sprężynkę koło linki i drugą pod K-jetem, ta druga była już bardzo rozciągnięta, zardzewiała i słaba. Po wymianie do dzisiaj jest rewelacja :-)
Tylko nie daj za mocych sprężynek :-)
#24
Napisano 21 marca 2010 - 19:56
Mieniałem te spręzynki bo mi pękła jedna .
Taraz wrociłem od mechanika i on tez nie ma pijecia o mu jest bo jak byłem u niego to chodził idealnie.
Popryskał mi tylko wszystko wd40 i przedmuchał odme na gazie jezdzi dobrze i na benzynie wydawałe sie tes w pożadku zobaczymy co bedzie..
[ Dodano: Nie Mar 21, 2010 19:56 ]
Witam.... Odpaliłem dziś auto na PB i sukces
Odpalił z pierwszego jak zwykle, byłem przygotowany ze bede musiał czekać z minute zeby go na obroty wkrecic a tu od razu sie wkreca i nic zero strzałow no idealnie.
Przejechałem sie i zauważyłem ze jak jade np 90 i wyrzuce na luz to obroty bardzo szybko zchodza z tych 2.5tys obrotow i zawisaja na 900
Czyżby sukces???
Kiedys zawsze obroty spadały szybko do 1500obr i potem juz powoli szły a teraz jest szybkie spadanie aż do 900...
Mam nadzieje ze bedzie dobrze juz ciagle
Taraz wrociłem od mechanika i on tez nie ma pijecia o mu jest bo jak byłem u niego to chodził idealnie.
Popryskał mi tylko wszystko wd40 i przedmuchał odme na gazie jezdzi dobrze i na benzynie wydawałe sie tes w pożadku zobaczymy co bedzie..
[ Dodano: Nie Mar 21, 2010 19:56 ]
Witam.... Odpaliłem dziś auto na PB i sukces
Odpalił z pierwszego jak zwykle, byłem przygotowany ze bede musiał czekać z minute zeby go na obroty wkrecic a tu od razu sie wkreca i nic zero strzałow no idealnie.
Przejechałem sie i zauważyłem ze jak jade np 90 i wyrzuce na luz to obroty bardzo szybko zchodza z tych 2.5tys obrotow i zawisaja na 900
Czyżby sukces???
Kiedys zawsze obroty spadały szybko do 1500obr i potem juz powoli szły a teraz jest szybkie spadanie aż do 900...
Mam nadzieje ze bedzie dobrze juz ciagle
#25
Napisano 21 marca 2010 - 20:16
wd40 fakt, pomaga na moment... nie ma reguły, może to być dzień / tydzień / miesiąc / rok (nie potrzebne skreślić )
#26
Napisano 22 marca 2010 - 18:18
Mam nadzieje ze pomoże na zawsze jutro bede wiedział bo jade w trase
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 18:18 ]
Witam... Wróciłem z trasy
Jest super nie wiem co mu sie stało po tym wszystkim ale szczerze to sie ciesze ze chodzi jak marzenie
Leciałem 170km/h i zero problemow idzie jak burza wiecej sie bałem bo amortyzatory mam rozbite i na nierownosciach wyskakiwał wiedz wiecej nie cisnołem ale spokojnie by jeszcze poszedł...
obroty ładnie spadaja hamuje silnikiem jak trzeba...
Ciesze sie jak dzieciak ktory dostał czekoladę
Jak narazie problem rozwiązany mam nadzieje ze tak zostanie
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 18:18 ]
Witam... Wróciłem z trasy
Jest super nie wiem co mu sie stało po tym wszystkim ale szczerze to sie ciesze ze chodzi jak marzenie
Leciałem 170km/h i zero problemow idzie jak burza wiecej sie bałem bo amortyzatory mam rozbite i na nierownosciach wyskakiwał wiedz wiecej nie cisnołem ale spokojnie by jeszcze poszedł...
obroty ładnie spadaja hamuje silnikiem jak trzeba...
Ciesze sie jak dzieciak ktory dostał czekoladę
Jak narazie problem rozwiązany mam nadzieje ze tak zostanie
#27
Napisano 22 marca 2010 - 18:42
Cieszę się Twoim szczęściem.
U mnie na razie po "płukaniu ultradźwiękami" też jest dobrze, ale na ile? Aktualnie czekam na używkę sprawną za 80zł i potem tylko na analizatorek i cieszenie się ekonomiczną jazdą (o ile będę jeździł w klapkach )
U mnie na razie po "płukaniu ultradźwiękami" też jest dobrze, ale na ile? Aktualnie czekam na używkę sprawną za 80zł i potem tylko na analizatorek i cieszenie się ekonomiczną jazdą (o ile będę jeździł w klapkach )
#28
Napisano 22 marca 2010 - 18:56
HEHE no te silniki są czułe na mocniejsze wcisniecia gazu
Jak do sie w pedał to i skala ma economy sie konczy i paliwo w baku
Ale za to jake fajne uczucie jak wszyscy w tyle zostaja
Ale ja na szczęście jestem spokojny wiedz nie praktykuje takiej jazdy
A co to jest PŁUKANIE ULTRADZWIEKAMI??????
Jak do sie w pedał to i skala ma economy sie konczy i paliwo w baku
Ale za to jake fajne uczucie jak wszyscy w tyle zostaja
Ale ja na szczęście jestem spokojny wiedz nie praktykuje takiej jazdy
A co to jest PŁUKANIE ULTRADZWIEKAMI??????
#29
Napisano 22 marca 2010 - 20:54
google.pl
a w skrócie - kardiolog wstawił zaworek powietrza dodatkowego aka nastawnik wolnych obrotów do urządzenia przypominający mini zlewozmywak z paroma guziorami i po chwili załączył się mega pisk przez 20 minut na cała hale diagnostyczną
a w skrócie - kardiolog wstawił zaworek powietrza dodatkowego aka nastawnik wolnych obrotów do urządzenia przypominający mini zlewozmywak z paroma guziorami i po chwili załączył się mega pisk przez 20 minut na cała hale diagnostyczną
#30
Napisano 22 marca 2010 - 20:56
I co to daje??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|