No nie wiem, na razie jakoś działa ale i tak definitywnie do wymiany mam ten nastawnik, bo nie idzie go ruszyć śrubokrętem ;>
0
Puszczam gaz a on nadal trzyma obroty. M102
Rozpoczęty przez michancio, mar 17 2010 18:35
33 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 22 marca 2010 - 21:12
#32
Napisano 22 marca 2010 - 21:30
ostro hehe....
Ale chodzi ci o te urządzenie ktore jest za silnikiem i jest założone do tego węża co spada przy strzałach???
Ale chodzi ci o te urządzenie ktore jest za silnikiem i jest założone do tego węża co spada przy strzałach???
#33
Napisano 22 marca 2010 - 21:39
tak tak, jakbyś zauważył to już 3cią stronę o tym samym urządzeniu gadam
#34
Napisano 23 marca 2010 - 13:07
hehe no widze ale wole sie upawnic:)
U mnie on luzno chodzi leciutko
U mnie on luzno chodzi leciutko
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|