Witam wszystkich!
Mój problem zaczął się jakiś czas temu, mianowicie podczas szybszej jazdy na piątym biegu po nierównej drodze zauważyłem, że skrzynia redukuje na czwarty bieg, po czym z powrotem zapina piąty. Przez pewien czas zastanawiałem się nad tym, potem jakoś zaniedbałem temat. Pyzatym wszystko było ok. Olej i filtr wymienione na czas!
Dwa dni temu po odpaleniu auta pierwszy raz nie mogłem wrzucić D wyglądało to tak jakby zacięła się linka albo cos rozsypało się w manetce. Próbując wrzucić bieg D rączka zmiany biegów Nie chciała wskoczyć w swoje miejsce pozostałe zapinał dobrze, czyli P,R,N , kiedy mocniej pociągnąłem żeby zapiąć D wskoczył z oporem, bieg się zapiął, ale wajcha nie ruszała się lekko tak jak powinna na boki stała nieruchomo i sztywno. Próbując dojechać do domu zauważyłem, że jadę tylko na czterech biegach, nie zapina piątki, złapałem za wajchę i kiedy pociągnąłem w lewo tam gdzie powinna się znajdować, zauważyłem ze zapiął się piąty bieg. Po puszczeniu wajchy z powrotem wbił na czwarty. Sprawdziłem kilka razy bardzo mnie to zdziwiło i od razu skojarzyłem to z tymi wcześniejszymi redukcjami biegów.
Po przyjechaniu do domu przełączyłem parę razy manetką i zaczął działać normalnie, lecz piąty bieg się nie zapina. Teraz podczas jazdy na D muszę lekko ruszyć manetką w prawo i dopiero zapina piąty bieg.
Nie byłem jeszcze na kanale, miałem zamiar rozebrać manetkę, ale Niewinem jak się za to zabrać i czy w ogóle się ją rozbiera.
Proszę o pomoc!!!!!!
0
[W140] Problemy z ASB!
Rozpoczęty przez serafin2, maj 31 2010 21:02
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 maja 2010 - 21:02
#2
Napisano 01 czerwca 2010 - 06:37
Mi to nie wygląda na winę pozycjonera ale zawsze można od tego zacząć będzie najtaniej.
Jeżeli to nie pomoże to służę namiarami na sprawdzonego gościa od ASB.
Trzeba co prawda wysłać skrzynię do Gdańska ale za to będzie zrobiona jak nowa.
Narazie zobacz jak to wygląda i przeczyść co się da.
Jeżeli to nie pomoże to służę namiarami na sprawdzonego gościa od ASB.
Trzeba co prawda wysłać skrzynię do Gdańska ale za to będzie zrobiona jak nowa.
Narazie zobacz jak to wygląda i przeczyść co się da.
#3
Napisano 01 czerwca 2010 - 21:06
OK! Czy ktoś rozbierał pozycjoner???
Próbowałem i udało mi się tylko zdjąć ramkę!
Próbowałem i udało mi się tylko zdjąć ramkę!
#4
Napisano 01 czerwca 2010 - 21:23
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000
kilkasz:
1 .Car
wybierasz np.:
140.033 300 SEL 3.2 / S 320
Następnie:
Europa
Później:
26 TRANSMISSION
Kolejny krok:
100 FLOOR SHIFT USED WITH AUTOMATIC FIVE- SPEED TRANSMISSION 722.6
I obrazeki ukazują to co Cię interesuje
kilkasz:
1 .Car
wybierasz np.:
140.033 300 SEL 3.2 / S 320
Następnie:
Europa
Później:
26 TRANSMISSION
Kolejny krok:
100 FLOOR SHIFT USED WITH AUTOMATIC FIVE- SPEED TRANSMISSION 722.6
I obrazeki ukazują to co Cię interesuje
#5
Napisano 01 czerwca 2010 - 22:01
dzięki to jest dobre!!!!!!!!!!!!!!!!
#6
Napisano 03 czerwca 2010 - 13:12
Jak zdjąć drewno przy pozycjonerze?
#7
Napisano 03 czerwca 2010 - 14:33
Czy ktoś wie czy manetkę od zmiany biegów się odkręca? Bo próbowałem i nic. Nie chcę używać dużej siły bo może coś strzelić.
Chyba coś w pozycjonerze urwało!
Acha! Czy piąty bieg załanczany jest elektrycznie, bo coś obiło mi się o uszy!!!!
Chyba coś w pozycjonerze urwało!
Acha! Czy piąty bieg załanczany jest elektrycznie, bo coś obiło mi się o uszy!!!!
#8
Napisano 03 czerwca 2010 - 16:22
http://www.benzworld.org/forums/w140-s- ... ase-2.html
Na którejś ze stron jest jak to zrobić.
Ja niestety nie mam juz czasu żeby podlinkować tą konkretną.
Na którejś ze stron jest jak to zrobić.
Ja niestety nie mam juz czasu żeby podlinkować tą konkretną.
#10
Napisano 04 czerwca 2010 - 22:58
Witam ponownie!!!
Potrzebuję coś takiego w salonie koszt 250zł. :oops:
Jest to część z pozycjonera, która pękła, pospawanie tego nie wchodzi w rachubę!!!
Jeżeli ktoś posiada to cacko to chętnie odkupię!
http://yfrog.com/j620100604002j
http://yfrog.com/jn20100604j
Potrzebuję coś takiego w salonie koszt 250zł. :oops:
Jest to część z pozycjonera, która pękła, pospawanie tego nie wchodzi w rachubę!!!
Jeżeli ktoś posiada to cacko to chętnie odkupię!
http://yfrog.com/j620100604002j
http://yfrog.com/jn20100604j
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|