Skocz do zawartości




- - - - -

[w220] Pomoc w kupnie


64 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   mcbarlo


  • Postów: 192
  • Na forum od: 05 lip 2009
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 marca 2011 - 19:12

Kiepskie kondensatory to faktycznie najczestrza przyczyna awarii elektroniki. Tylko my tu mowimy o elektronice wysokiej jakosci i mysle, ze :jump: blizej jest do serwera niz do PC-ta ze sklepu za rogiem.

Wiadomo, ze auto jest narazone czasami na dosc skrajne warunki temperaturowe, ale elektronika dobrze to znosi. Specjalne serie procesorow PPC stosowanych czesto jako mikrokontrolery do bardzo roznych urzadzen (nie zdzwilbym sie jakby sie jakis znalazl w aucie) byly i sa przystosowane do pracy (nie mylic z przechowywaniem) w temperaturach -30 - +130 stopni Celsjusza.

Co do awarii wiazki elektrycznej to poza tym, ze sluzy do przesylania pradu z sama elektronika ma niewiele wspolnego. Pisalem juz, ze kable sie psuja, ale sama elektronika moim zdaniem baaardzo rzadko.



#62 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 marca 2011 - 19:37

mcbarlo napisał:

Co do awarii wiazki elektrycznej to poza tym, ze sluzy do przesylania pradu z sama elektronika ma niewiele wspolnego.
To był przykład merytoryczny, nie sensu stricte.
Chodziło mi o to, że gdyby inżynierowie wiedzieli, że to się tak zepsuje, to by zapewne nakazali zrobić inaczej.
Gdybym wiedział, że się przewrócę, to bym usiadł.
Wiesz o co mi chodzi...

mcbarlo napisał:

Tylko my tu mowimy o elektronice wysokiej jakosci i mysle, ze :jump: blizej jest do serwera niz do PC-ta ze sklepu za rogiem
A jak bardzo chcesz się rozczarować?
Podobnie jak Ty ja również poniekąd żyję z usług informatycznych i przez moje łapki przewaliło się wiele zakatowanych serwerów ( głównie rackowych, marek HP-Compaq i Dell ), którym naklejka ze znanym logiem niewiele pomogła. I pomimo markowości podzespołów, niestety ta najprostsza, "analogowa" elektronika zawsze okazywała się najsłabszym ogniwem siejąc dalsze zniszczenia.
A, tak nawiasem, na wieszaniu psów na PC "ze sklepu za rogiem" możesz przejechać się jak na mydle, gdyż obecnie bardzo wiele "cywilnych" marek oferuje solidne rozwiązania konstrukcyjne dla przeciętnego kowalskiego ( np. polimerowe kondensatory - skoro ich tematu tak się uczepiliśmy - zapewnią one większą żywotność niż tradycyjnie montowane elektrolityczne czy tam inne tantalowe ).

mcbarlo napisał:

Specjalne serie procesorow PPC
Obawiam się, że :jump: nie pracuje na architekturze PowerPC ;-)

#63 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 22 marca 2011 - 19:54

Panowie ale zmieniamy temat :roll:

#64 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 22 marca 2011 - 22:24

Panowie ale do rzeczy. Co W220 ma w sobie takiego, że trzeba się powżnie zastanowić nad jego zakupem :?:
Jedyny słuszny lub też nie argument to koszt wymiany amortyzatorów jeżeli auto posiada Airmatic.
Cała reszta to wyliczanie, że się coś psuje i jest drogie.

#65 Offline   TylkoMB


  • Postów: 137
  • Na forum od: 27 lip 2010
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996r

Napisano 26 marca 2011 - 11:47

Z tego co pamiętam to każda W220 posiada airmatic... :roll:








Podobne tematy Zwiń