Skocz do zawartości




- - - - -

[w124/w201] Diesel - problem po wymianie filtrów paliwa



31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   czarnylotos


  • Postów: 143
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Miejscowość: WZ
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E38 728,735,Iveco

Napisano 17 listopada 2013 - 13:35

U mnie po wymianie filtrów paliwa 250 turbo d odpalił dopiero za ósmym chyba razem, bez zalewania filtra. Nie to jest jednak ciekawe.
U mnie nie ma możliwości kręcenia rozrusznikiem dłużej niż jakieś 3 sek., potem rozłącza i muszę cofnąć kluczyk aby ponownie zakręcił. Chyba jest tam jakieś dodatkowe zabezpieczenie. Kolega w Lagunie na kartę ma podobnie. Całe odpalanie po wymianie filtrów nie trwało nawet dwie minuty.
Mam pytanko: ile paliwa powinno być w filtrze paliwa?
Z mojego starego wylałem tylko 110ml. Puszka wygląda solidnie dlatego wydaje mi się, że powinno wejść tam jakieś 300-400ml. Stary filtr by Bosch, nowy Knecht na oko takie same. Czy mogę rozumieć, że stary miał w sobie aż tyle syfu? Ten mały wstępny filterek był cały czarny..

Użytkownik czarnylotos edytował ten post 17 listopada 2013 - 13:38




#22 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 listopada 2013 - 14:41

No raczej nie wylejesz tyle samo co wlejesz - wejdzie między bibułę i byś musiał kilka godzin "wyciurczać" żeby było tyle samo. Albo rozciąć i wycisnąć :) . Syf pewnie swoją drogą.

#23 Offline   czarnylotos


  • Postów: 143
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Miejscowość: WZ
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E38 728,735,Iveco

Napisano 18 listopada 2013 - 21:44

niemniej jednak mój MB ma jakąś blokadę rozrusznika. 3 sek kręcenia i stop! to standard?

#24 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 18 listopada 2013 - 22:14

nie to nie jest normalne

#25 Offline   GUCIOMB190D


  • Postów: 9
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: MALBORK
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2016 - 15:32

Witam. Poszukałem troszkę na forum, ale niestety nie natrafiłem na nic podobnego. Mam taki problem wymieniłem filtr paliwa w 190 2.0D z 89 r. ( już nie jeden a trzeci) rożnych firm i niestety żaden nie działa tzn jeśli juz odpali to chodzi tylko na wysokich obrotach, po podłączeniu starego zabrudzonego i ciężkiego od syfu wszystko gra. Dodam że cały układ paliwowy był wyczyszczony (zbiornik i pozostałe filtry) najśmieszniejsze w tym jest to, że nawet jak założyłem identyczny filtr jaki mam też nie chce działać. Może ktoś pomoże!!!

#26 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 16 listopada 2016 - 16:30

Nie bardzo rozumie o co kaman....zapowietrza się? Zalewasz paliwem przed montażem? Może masz coś pokombinowane, masz inną obudowę i tym samym inny filtr niż dedykowany...

#27 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 16 listopada 2016 - 16:33

A zalewałeś filtr ropą?
Może coś jest nie tak z pompą i nie może na niskich obrotach napełnić filtra?

#28 Offline   GUCIOMB190D


  • Postów: 9
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: MALBORK
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2016 - 17:24

no raczej wszystko jest tak jak powinno być. zalewam paliwem i nic. zakładam stary dokładnie w taki sam sposób działa.

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 16 listopada 2016 - 20:44


#29 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 16 listopada 2016 - 18:06

Jakiś dziwny pacjent :hmm: jakie masz oznaczenia na starym filtrze? Firma, numer.

#30 Offline   GUCIOMB190D


  • Postów: 9
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: MALBORK
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2016 - 20:00

wywaliłem fotki z tel ale wymieniłem dokładnie na taki sam jak mam tej samej firmy o tym samym numerze, próbowałem też boscha i filtrona. :hmm: efektów BRAK!!! TZN już mnie to nie denerwuje ale ciekawi okrutnie. :spokoj:

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 16 listopada 2016 - 20:45









Podobne tematy Zwiń