Podłączam się do tematu. Moją kupiłem na wiosnę, od początku miałem problem z ogrzewaniem, a konkretnie jego nadmiarem. Otóż na pokrętłach nastawionych nawet na "min" po paru minutach jazdy z bocznych nawiewów leci gorące powietrze. Całe lato jeździłem z zamkniętymi nawiewami ale czas zająć się tym problemem. Dodam że grzeje tak niemiłosiernie przez jakieś 30 min a potem przestaje na 10min i znów. Nie wiem czy to wina regulacji czy może czujnika... Ma ktoś jakiś pomysł?
0
106 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 15 października 2010 - 00:49
#62
Napisano 05 stycznia 2011 - 23:20
Panowie, ma ktoś jakieś rozwiazanie mojego problemu z drugiego posta powyżej? Sytuacja notorycznie się powtarza podczas jazdy na trasie, po około 3-4h jazdy. O ile teraz nie jest to aż tak dokuczliwe bo jak zaczyna grzać na maxa to przynajmniej jest przyjemnie wewnatrz, o tyle latem jest to nie lada problem. Ostatnio jechałem z Bydgoszczy i 50km przed Szczecinem znów ogrzewanie zdziczało-z środkowych kratek zimne, z bocznym gorace że farba nawiewów zchodzi , przyciski klimatyzacji nie reagują.
Istnieje jeszcze teoria ze panel sterowania nagrzewa się od buzującego radia, którys lut na płytce puszcza i dzieją się takie jajca. Sam nie wiem...
Istnieje jeszcze teoria ze panel sterowania nagrzewa się od buzującego radia, którys lut na płytce puszcza i dzieją się takie jajca. Sam nie wiem...
#63
Napisano 09 stycznia 2011 - 19:09
witam.chciałbym sie podłączyc pod temat bo mam podobne sytuacje jak koledzy wyżej.otóz u mnie ogrzewanie działa sobie jakby to powiedzieć,kiedy chce chyba.raz leci mi gorące powietrze,raz zimne a jeszcze raz takie letnie,i jest tak na normalnej temperaturze pracy silnika i nie ma znaczenia też czy dodam gazu czy nie.np.mam ustawione na 22 st. ileci mi cieplutkie powietrze a po jakis 5 minutach chłodne zaczyna lecieć.zawory są gorące.i dopkóki nie pokręce poktrętłem troche to tak cały czas leci zimno.
#64
Napisano 09 stycznia 2011 - 20:14
Gdybyś zamiast podłączyć się pod "któryś z tematów" po prostu przeczytał te tematy, znalazłbyś odpowiedzi na wszystkie swoje pytania odnośnie problemu z ogrzewaniem.
#65
Napisano 25 stycznia 2011 - 21:54
Witam
Mam podobny problem co koledzy, z tym że u mnie nie grzeje tylko jedna strona (prawa), pomimo podmiany elektrozaworów od kolegi (sprawnych) nadal jest to samo. Moje elektrozawory były ciepłe, natomiast kolegi nagrzewają się strasznie. Auto normalnie łapie temperaturę, nie przegrzewa się, ani nie jest nie dogrzane. Podkreślam że jest to 2.0D.
Każdy komentarz jest na wagę złota .
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc
Mam podobny problem co koledzy, z tym że u mnie nie grzeje tylko jedna strona (prawa), pomimo podmiany elektrozaworów od kolegi (sprawnych) nadal jest to samo. Moje elektrozawory były ciepłe, natomiast kolegi nagrzewają się strasznie. Auto normalnie łapie temperaturę, nie przegrzewa się, ani nie jest nie dogrzane. Podkreślam że jest to 2.0D.
Każdy komentarz jest na wagę złota .
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc
#66
Napisano 25 stycznia 2011 - 22:04
Do sprawdzenia:
-uszkodzone potencjometry na plycie sterujacej (czasami pomaga przelutowanie, do sprawdzenia przyda sie nam przyrzad o ktorym pisalem wczesniej, podlaczyc go pod 3 pinowa kostke zaworow i patrzec jak diody / zarowki migaja)
-uszkodzone czujniki temperatury (sa trzy czujniki, dwa w nagrzewnicy jeden w okolicy lusterka wstecznego, aby je sprawdzic trzeba wziasc miernik w rece i sprawdzic ich opornosc, ewentualnie sprawdzic czy sa dobrze podlaczone – mialem zamienione wtyczki, jedna strona grzala caly czas druga byla zimna, w rozwiazaniu pomogl przyrzad z dwoma zarowkami – po zdjeciu kostki z czujnikow w nagrzewnicy zawory otwieraja sie na stale) czujniki mozemy pomierzyc z kostki od panelu, nie trzeba ich demontowac
-uszkodzony ktorys z kabli dochodzacych do zaworow
-uszkodzone potencjometry na plycie sterujacej (czasami pomaga przelutowanie, do sprawdzenia przyda sie nam przyrzad o ktorym pisalem wczesniej, podlaczyc go pod 3 pinowa kostke zaworow i patrzec jak diody / zarowki migaja)
-uszkodzone czujniki temperatury (sa trzy czujniki, dwa w nagrzewnicy jeden w okolicy lusterka wstecznego, aby je sprawdzic trzeba wziasc miernik w rece i sprawdzic ich opornosc, ewentualnie sprawdzic czy sa dobrze podlaczone – mialem zamienione wtyczki, jedna strona grzala caly czas druga byla zimna, w rozwiazaniu pomogl przyrzad z dwoma zarowkami – po zdjeciu kostki z czujnikow w nagrzewnicy zawory otwieraja sie na stale) czujniki mozemy pomierzyc z kostki od panelu, nie trzeba ich demontowac
-uszkodzony ktorys z kabli dochodzacych do zaworow
#67
Napisano 27 stycznia 2011 - 02:17
Dziś zauważyłem też że strona kierowcy nie reaguje na na zmianę temperatury, przełączyłem na zimne a nadal wiało ciepłe powietrze natomiast po stronie pasażera, tylko czasami załącza się ciepłe powietrze i to dosłownie na chwile
#68
Napisano 23 sierpnia 2011 - 16:45
Ja tez sie podepne Co to moze byc ? Leci non stop gorace powietrze z nawiewow niezaleznie czy ustawie na max czy na minimum, odlaczalem kostki od zaworkow i nadal to samo. Jezeli bylo to przepraszam i prosze o link (nie znalazlem). Pozdrawiam
#69
Napisano 23 sierpnia 2011 - 18:27
Piotrek1990r napisał:
odlaczalem kostki od zaworkow i nadal to samo
Tak więc zacznij od sprawdzenia bezpiecznika - tylko tak porządnie! Wyjmij go, i dokładnie obejrzyj lub wymień na nowy. Oryginalne bezpieczniki potrafią się tak spalić, że jest to niewidoczne!
#70
Napisano 24 sierpnia 2011 - 11:15
Gerri, a co w przypadku kiedy na bezpieczniku (nr 7) wogole nie ma prądu ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[w201] Ogrzewanie kabiny - nie grzeje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|
||
[w124] Ogrzewanie - cały czas grzeje. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karoor |
|
||
[w140,96r 2.8] skrzynia biegów błąd P0700 usterka płyty sterującej oraz zaworu lock-up |
Mercedes S, CL i SEC | zelmer20 |
|