czy to aby napewno wina tego czujnika a moze tego ? http://moto.allegro....1213788653.html
0
106 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 01 września 2010 - 18:36
#52
Napisano 02 września 2010 - 16:59
To to co pokazałeś jest wsadzone w skrzynie z nagrzewnicą i tam właśnie mierzy temperature.
#53
Napisano 02 września 2010 - 18:22
no to to ja wiem ale czy ten czujnik moze byc odpowiedzialny za opisywana przezemnie usterke a nie ten we wnetrzu?
#54
Napisano 11 września 2010 - 21:15
wymontowałem ten czujnik przeczysciłem i chyba dziala! Koszt nowego w ASO jak by kogos interesowało to 93zł.
Mam jeszcze jedno pytanie z srodkowych kratek zawsze wieje chlodem niezaleznie jaka temp mam nastawiona tak ma byc? a jak nie to co jest nie ok.
Mam jeszcze jedno pytanie z srodkowych kratek zawsze wieje chlodem niezaleznie jaka temp mam nastawiona tak ma byc? a jak nie to co jest nie ok.
#55
Napisano 11 września 2010 - 21:43
Tak ma być,środkowe nawiewy zawsze podają bezpośrednie powietrze prosto z podszybia.
#56
Napisano 11 września 2010 - 22:03
ok. Dzieki
#57
Napisano 14 września 2010 - 17:39
Kociu napisał:
Mam problem z ogrzewaniem wnętrza mojego mercedesa,wentylator chodzi na najwyższych obrotach, pokrętła na czerwonym polu, stan płynu maksymalny,nawiewy pootwierane temperatura silnika 80 stopni a w aucie szyby zaparowane i zimno, wyczuwa się delikatny nawiew ciepłego powietrza ale bardzo słabiutki prawie nie wyczuwalny,prosiłbym o pomoc
mam to samo i nie wiem gdzie szukać problemu dodam że elektrozawory kolo akumulatora są gorące przy temp 80*.Podobno jest jakis czujnik w obudowie dmuchawy jak się dostać do niego?
#58
Napisano 14 września 2010 - 18:07
mlody_lbl, Dostaniesz się do nich w kilku etapach.
A więc: Wyjmujesz dywanik z kieszeni na tunelu.
Następnie odkręcasz śrubkę mocującą panel pod lewarkiem zmiany biegów.
Wyjmujesz popielniczkę.
Demontujesz pokrętła od sterowania nawiewami oraz prędkości wentylatora.
Oczywiście wyjmujesz radio.
Demontujesz panel maskujący główny.
Pod panelem będziesz miał cały układ sterujący ogrzewaniem .
Jeżeli jesteś na tyle "sprytny" manualnie dasz sobie radę bez demontażu układu sterującego.Jeśli nie...zdemontuj go.
Na wysokości radia masz po lewej i prawej stronie nagrzewnicy dwie wtyczki każda na dwa piny jeżeli delikatnie za nie pociągniesz wyjdą z czujników jeśli podważysz śrubokrętem w umiejętny sposób wyjdą razem z czujnikami.
I o to masz oba czujniki na wierzchu.
Montaż w odwrotnej kolejności.
A więc: Wyjmujesz dywanik z kieszeni na tunelu.
Następnie odkręcasz śrubkę mocującą panel pod lewarkiem zmiany biegów.
Wyjmujesz popielniczkę.
Demontujesz pokrętła od sterowania nawiewami oraz prędkości wentylatora.
Oczywiście wyjmujesz radio.
Demontujesz panel maskujący główny.
Pod panelem będziesz miał cały układ sterujący ogrzewaniem .
Jeżeli jesteś na tyle "sprytny" manualnie dasz sobie radę bez demontażu układu sterującego.Jeśli nie...zdemontuj go.
Na wysokości radia masz po lewej i prawej stronie nagrzewnicy dwie wtyczki każda na dwa piny jeżeli delikatnie za nie pociągniesz wyjdą z czujników jeśli podważysz śrubokrętem w umiejętny sposób wyjdą razem z czujnikami.
I o to masz oba czujniki na wierzchu.
Montaż w odwrotnej kolejności.
#59
Napisano 14 września 2010 - 19:06
ok to wiem już od czego zacząć..a jeśli jest z tym ok to co może być jeszcze przyczyną?
#60
Napisano 14 września 2010 - 23:05
Mi sie wydarzyła inna sytuacja. Podczas jazdy na trasie, w pewnym momencie zdechła klima, ogrzewanie zaczęło walic na full, zimne leciąło tylko z środkowej kratki, panel sterowania klimą (3 przyciskowy) przestał reagować na wciskanie przycisków. Nie zapalały się diody. Przejechałem tak z 70km, myslałem że szału dostane. Deszcz leje, szyby parują bo klima nie chodzi, gorąco że zdechnąc idzie, normalnie masakra. Dopiero jak przekreciłem nawiew na 0 to jakos dało się wyrobić bo zatrzymałem dopływ powietrza do kabiny.
Sytuacja ciekawa, sprawdzałem bezpiecznik nr7, był ok. Zajechałem do domu, zgasiłem auto, wróciłem po 15min, zapalam i jest znów ok z tym że po parunastu sekundach zaczął szalec przekaźnik za poduszką pasażera. Znów zgasiłem, odpaliłem i dotąd chodzi dobrze.
Ma ktoś jakiś pomysł? Czyżby panel sterowania klima dogorywał? Dodam tez że sprężarka klimy startuje mi przy odpalaniu razem z silnikiem a nie po paru sekundach od odpalenia motoru
Sytuacja ciekawa, sprawdzałem bezpiecznik nr7, był ok. Zajechałem do domu, zgasiłem auto, wróciłem po 15min, zapalam i jest znów ok z tym że po parunastu sekundach zaczął szalec przekaźnik za poduszką pasażera. Znów zgasiłem, odpaliłem i dotąd chodzi dobrze.
Ma ktoś jakiś pomysł? Czyżby panel sterowania klima dogorywał? Dodam tez że sprężarka klimy startuje mi przy odpalaniu razem z silnikiem a nie po paru sekundach od odpalenia motoru
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[w201] Ogrzewanie kabiny - nie grzeje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|
||
[w124] Ogrzewanie - cały czas grzeje. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karoor |
|
||
[w140,96r 2.8] skrzynia biegów błąd P0700 usterka płyty sterującej oraz zaworu lock-up |
Mercedes S, CL i SEC | zelmer20 |
|