ewentualnie pompa wody. A plyn chlodniczy zmieniales u siebie ?
0
M119 temperatura pracy
Rozpoczęty przez pueblo, maj 24 2011 10:25
38 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 20 czerwca 2013 - 12:31
#32
Napisano 20 czerwca 2013 - 13:28
Płyn? po co? Płyn nie ma wpływu na temperaturę, tylko na wrzenie, ja tym autem wróciłem sprawnym, zarejestrowanym z ważnym przeglądem.
Pompa wody?? Pompa jak pada to pada łożysko, cieknie szumi.
Nie jestem z grupy wymieniaczy którzy wszystkie płyny wymieniają wraz z rozrządem po zakupie
..aaa wymieniałem fltr wspomagania i olej...zupełnie niepotrzebnie, stary był czysty i filtr też w dobrym stanie.
Pompa wody?? Pompa jak pada to pada łożysko, cieknie szumi.
Nie jestem z grupy wymieniaczy którzy wszystkie płyny wymieniają wraz z rozrządem po zakupie
..aaa wymieniałem fltr wspomagania i olej...zupełnie niepotrzebnie, stary był czysty i filtr też w dobrym stanie.
Użytkownik majsterus edytował ten post 20 czerwca 2013 - 13:31
#33
Napisano 21 czerwca 2013 - 08:37
W pompie wody masz rowniez wirnik, który po 20 lat wygląda jak .. sam zobaczysz JA plyn chlodniczy wymienilem od razu przyz akupie prewencyjnie.
#34
Napisano 22 czerwca 2013 - 00:03
Weż pod uwagę,że Niemcy wymieniają takie elementy, tym bardziej że jest to s klasa i tutaj nie wierzę, że jest oryginalna.
#35
Napisano 25 lipca 2013 - 18:58
No to chłodnica wyciągnięta, wymyta z węża, chłodnica klimatyzacji była kompletnie nieprzelotowa dla powietrza.
Robota zajęła mi 2 bite dni razem z odmalowaniem skorodowanych elementów.
Tak jak przypuszczałem, brud kurz, liście tamowały swobodny przepływ powietrza
Temperaturę trzyma 80-82C. Na postoju ok 83C. Myślę, że w korku dojdzie do 90. Temp podaje orientacyjnie, bo przecież nie ma takiej skali.
Tak więc M119 ma pracować na 80-90C gdy jest wyższa, świadczy to o niesprawności układu chłodniczego.
Robota zajęła mi 2 bite dni razem z odmalowaniem skorodowanych elementów.
Tak jak przypuszczałem, brud kurz, liście tamowały swobodny przepływ powietrza
Temperaturę trzyma 80-82C. Na postoju ok 83C. Myślę, że w korku dojdzie do 90. Temp podaje orientacyjnie, bo przecież nie ma takiej skali.
Tak więc M119 ma pracować na 80-90C gdy jest wyższa, świadczy to o niesprawności układu chłodniczego.
#36
Napisano 25 lipca 2013 - 20:43
Kurcze ja swoja chlodnice musze wymienic na nowa, cieknie mi z tego plastiku co jest z boku chlodnicy i wchodzi do niej wezyk do zbiornika wyrownawczego, byla jzu u plastikarza ale nic nie dalo, a fakt trzeba by spojrzec na chhlodnice klimy u siebie.
#37
Napisano 26 lipca 2013 - 08:39
Tylko wymiana chłodnicy, mimo, że ten króciec jest składany na wcisk do chłodnicy.
Nie uznaję żadnych klejeń, lepień tworzywa w układzie chłodzenia, tylko wymiana na sprawne. Strzela w najmniej oczekiwanym momencie czyli daleko od domu...
Obie chłodnice myte wężem ogrodowym nie karcherem bo zniszczysz. Zobacz sobie u mnie w galerii SL500 jak prześwituje silnik po umyciu.
Nie uznaję żadnych klejeń, lepień tworzywa w układzie chłodzenia, tylko wymiana na sprawne. Strzela w najmniej oczekiwanym momencie czyli daleko od domu...
Obie chłodnice myte wężem ogrodowym nie karcherem bo zniszczysz. Zobacz sobie u mnie w galerii SL500 jak prześwituje silnik po umyciu.
#38
Napisano 13 grudnia 2013 - 00:25
pozwolę sobie dodać: gdzieś kiedyś czytałem nie wiem czy nie tutaj ,że według serwisu (nie pamiętam dokładnie liczby ale chyba 100tyś km) co 100tyś km wymienia się sam! wirnik, może się po prostu wypowie ktoś kto wymieniał pompę wody czy zaszły jakieś zmiany temperaturowe?
#39
Napisano 13 grudnia 2013 - 07:28
Tak kolego tutaj to czytales Ja zmienialem pompe wody an ruviella, z ,metalowym wirnikiem ale zadnych zmian temperatur nie uswiadczylem, tylko ze ja nie mialem nigdy problemow z temp, w normalnie dni trzyma 80, w lato 90, a w lato w upał w korku 100.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
Sl 500 r129 m119 problem z zapłonem |
Mercedes SL, SLK | Sl500r129 |
|
||
[m119]kanały olejowe |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|
|
[M119]ASR/Check Engine - odcięcie paliwa - ciekawy problem |
Mercedes S, CL i SEC | Uhlenhaut |
|
||
[R129] Przepustnica MB R129 M119 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Pieczara71 |
|