Skocz do zawartości




- - - - -

M119 temperatura pracy


38 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 20 czerwca 2013 - 12:31

ewentualnie pompa wody. A plyn chlodniczy zmieniales u siebie ?



#32 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 20 czerwca 2013 - 13:28

Płyn? po co? Płyn nie ma wpływu na temperaturę, tylko na wrzenie, ja tym autem wróciłem sprawnym, zarejestrowanym z ważnym przeglądem.

Pompa wody?? Pompa jak pada to pada łożysko, cieknie szumi.

Nie jestem z grupy wymieniaczy którzy wszystkie płyny wymieniają wraz z rozrządem po zakupie :)

..aaa wymieniałem fltr wspomagania i olej...zupełnie niepotrzebnie, stary był czysty i filtr też w dobrym stanie.

Użytkownik majsterus edytował ten post 20 czerwca 2013 - 13:31


#33 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 21 czerwca 2013 - 08:37

W pompie wody masz rowniez wirnik, który po 20 lat wygląda jak .. sam zobaczysz :) JA plyn chlodniczy wymienilem od razu przyz akupie prewencyjnie.

#34 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 22 czerwca 2013 - 00:03

Weż pod uwagę,że Niemcy wymieniają takie elementy, tym bardziej że jest to s klasa i tutaj nie wierzę, że jest oryginalna.

#35 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 25 lipca 2013 - 18:58

No to chłodnica wyciągnięta, wymyta z węża, chłodnica klimatyzacji była kompletnie nieprzelotowa dla powietrza.
Robota zajęła mi 2 bite dni razem z odmalowaniem skorodowanych elementów.
Tak jak przypuszczałem, brud kurz, liście tamowały swobodny przepływ powietrza
Temperaturę trzyma 80-82C. Na postoju ok 83C. Myślę, że w korku dojdzie do 90. Temp podaje orientacyjnie, bo przecież nie ma takiej skali.

Tak więc M119 ma pracować na 80-90C gdy jest wyższa, świadczy to o niesprawności układu chłodniczego.

#36 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 25 lipca 2013 - 20:43

Kurcze ja swoja chlodnice musze wymienic na nowa, cieknie mi z tego plastiku co jest z boku chlodnicy i wchodzi do niej wezyk do zbiornika wyrownawczego, byla jzu u plastikarza ale nic nie dalo, a fakt trzeba by spojrzec na chhlodnice klimy u siebie.

#37 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 26 lipca 2013 - 08:39

Tylko wymiana chłodnicy, mimo, że ten króciec jest składany na wcisk do chłodnicy.
Nie uznaję żadnych klejeń, lepień tworzywa w układzie chłodzenia, tylko wymiana na sprawne. Strzela w najmniej oczekiwanym momencie czyli daleko od domu...

Obie chłodnice myte wężem ogrodowym nie karcherem bo zniszczysz. Zobacz sobie u mnie w galerii SL500 jak prześwituje silnik po umyciu.

#38 Offline   play3136


  • Postów: 63
  • Na forum od: 15 wrz 2011
  • Miejscowość: WROCŁAW
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 S420 97'
  • Trzeci Mercedes:w210 2.2 cdi 2,7cdi
  • Inne auto:clk w208 2,0 w124 2,5D,3.0D.

Napisano 13 grudnia 2013 - 00:25

pozwolę sobie dodać: gdzieś kiedyś czytałem nie wiem czy nie tutaj ,że według serwisu (nie pamiętam dokładnie liczby ale chyba 100tyś km) co 100tyś km wymienia się sam! wirnik, może się po prostu wypowie ktoś kto wymieniał pompę wody czy zaszły jakieś zmiany temperaturowe?

#39 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 13 grudnia 2013 - 07:28

Tak kolego tutaj to czytales :) Ja zmienialem pompe wody an ruviella, z ,metalowym wirnikiem ale zadnych zmian temperatur nie uswiadczylem, tylko ze ja nie mialem nigdy problemow z temp, w normalnie dni trzyma 80, w lato 90, a w lato w upał w korku 100.








Podobne tematy Zwiń