Skocz do zawartości




- - - - -

Swap silnika - 2.6 na m104 3.2


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Maciek Zdrojewski


  • Postów: 4
  • Na forum od: 06 cze 2011

Napisano 06 czerwca 2011 - 19:29

Cześć, przymierzam się do zrobienia podobnej przekładki jak Matyjas i potrzebuje troche pomocy - Silnik który posiadam to m104 3.2 z okulara z skrzynia automatem. Chcę zrobić go na manual z 2.6, wiem że do tego potrzebna będzie dwumasa z m104 2.8 (orginalny rozrusznik od automatu podejdzie?)Z tego co wiem, najlepiej kupić 2.6 bo łapy silnika pasują, hamulce można włożyć od okulara i przełożenie na dyfrze bedzie optymalne. Tu pare pytań do was i w szczególności do Matyjasa -

Pytalem gościa który zrobił taka przekładke o elektryke, ale jakoś ciężko się z nim zgadać.. Jak poprowadzone są wiązki ? Jedna do komputera, a druga tak jakby na kabine, światła itp. do bezpieczników równolegle ? co ze stacyjką?

Czy przełożenie dyfra, skrzynia 5tka i wał są takie same w 2.3 i 2.6 ? Chciałbym kupić jakąś ładną budę, w 2.6 bywa różnie a 2.3 tańsze i mniej ściuchrane... Oczywiście chce ją ściągnąć z niemiec

Dzięki i pozdrawiam



#2 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 06 czerwca 2011 - 21:26

a skrzynię biegów masz z wałkiem do koła 2masowego?

#3 Offline   Maciek Zdrojewski


  • Postów: 4
  • Na forum od: 06 cze 2011

Napisano 06 czerwca 2011 - 21:47

Nie, mówisz o krótkim ? Gdzieś ktoś napisał że zamach można wziąć od 2.8 m104 i skrzynia od 2.6 bedzie pasowała nie zależnie od tego czy jest z długim czy krótkim wałkiem. Nie wiem ile w tym prawdy, choć w sumie to może mieć sens. Ewentualnie zamach od 2.6 by pasował jeżeli założyłbym czujnik położenia wału ?








Podobne tematy Zwiń