Ten temat chyba nie był jeszcze poruszany...Przetarła mi się ostatnio, od pasa bezpieczeństwa, plastikowa, trójkątna końcówka prowadząca. . Przy okazji chciałbym wymienić również pękniętą sprzączkę, która zsuwa się poniżej ogranicznika na pasie (taki plastikowy ćwiek). Nie wiem jak się do tego zabrać, aby nie zepsuć mechanizmu zwijania pasa (domyślam się, że z którejś strony będę musiał go odkręcić, aby przełożyć sprzączkę i sam pas przez "oczko" podajnika) i nie rozkręcać połowy auta.
0
[C124] Podajnik pasa - wymiana trojkatnej koncowki
Started by Johny, Jun 13 2011 11:49
14 replies to this topic
#1
Posted 13 June 2011 - 11:49
#2
Posted 14 June 2011 - 07:46
Jeżeli chodzi o trójkąt to wystarczy odkręcić mocowanie prze podłodze. Sam trójkąt to tandetny plastik - ja tez kupiłem nowy w ASO i po 10 tys km już było widać przetarcia...
Sprzączka to gorszy temat od strony podłogi jej nie przewleczesz bo na końcu pasa jest gruby metalowy element przykręcany do podłogi. Myślę że musisz atakować od drugiej strony tzn zwijacza. Czyli zdjąć boczek odkręcić zasobnik pasa i go rozebrać. Z montażem może być kłopot bo zwijacz napewno ma bardzo mocną sprężyne...
Sprzączka to gorszy temat od strony podłogi jej nie przewleczesz bo na końcu pasa jest gruby metalowy element przykręcany do podłogi. Myślę że musisz atakować od drugiej strony tzn zwijacza. Czyli zdjąć boczek odkręcić zasobnik pasa i go rozebrać. Z montażem może być kłopot bo zwijacz napewno ma bardzo mocną sprężyne...
#3
Posted 14 June 2011 - 17:30
Stary, nic nie rozkrecaj, procz odkrecenia pasa na dole przy podlodze ! To byla pierwsza rzecz, ktora wymienialem w kupejce..! Przewlecz ten trojkat podajacy przez pas a przez sprzaczke go na sile przeciagnij! To jest na tyle elastyczne, ze bez stresu ja przeciagniesz.. !
#4 Gość__
Posted 14 June 2011 - 22:10
Pamiętaj również o tym aby poprawnie złożyć do kupy mocowanie pasa do podłogi. Po schowaniu się podajnika cała część pasa na dole powinna się odchylić do tyłu, co ułatwia wsiadanie/wysiadanie pasażerom z tyłu.
W tej plastikowej obudowie jest sprężyna, którą przed przykręceniem pasa trzeba naciągnąć
W tej plastikowej obudowie jest sprężyna, którą przed przykręceniem pasa trzeba naciągnąć
#5
Posted 15 June 2011 - 00:08
darul napisał:
W tej plastikowej obudowie jest sprężyna, którą przed przykręceniem pasa trzeba naciągnąć
#6
Posted 15 June 2011 - 15:53
road napisał:
Ale nadal nie wyobrażam sobie jak sprzączke (klamrę) można przewlec od strony podlogi...
#7 Gość__
Posted 15 June 2011 - 17:41
I tak musisz odkręcić na dole więc na razie się wstrzymaj z zakupami.
Spróbuj przewlec tą sprzączkę tak jak mówi Majonez.
Spróbuj przewlec tą sprzączkę tak jak mówi Majonez.
#8
Posted 15 June 2011 - 19:16
darul, kolega Majo, ma na myśli chyba przeciągnięcie na siłę starej(pękniętej) sprzączki/klamry...a jak tu nową na pas nasadzić ?
#9
Posted 06 August 2015 - 07:34
Ile w ASO kosztuje ten nieszczęsny trójkąt?
#10
Posted 07 September 2017 - 11:01
Witam,
czy ktoś ma pojęcie jak wymienić ten sam trójkąt podajnika w CL'u c140?
Tutaj nie jest on taki elastyczny jak w c124.
czy ktoś ma pojęcie jak wymienić ten sam trójkąt podajnika w CL'u c140?
Tutaj nie jest on taki elastyczny jak w c124.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|