Dokładnie tak próbowałem, z czymś w rodzaju lejka i bez, nie pamiętam co się dokładnie działo, ale nie byłem zadowolony. Jak będę coś grzebał to podepnę się jeszcze raz do obudowy filtra, ładny otwór już mam zrobiony od dołu, tylko dla estetyki, bo swoje zadanie teraz i tak spełnia.
0
34 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17 kwietnia 2014 - 19:25
#22
Napisano 14 września 2014 - 19:22
Witam, STOP K-J zamontowane i działa fajnie, auto już nie gaśnie po 20km przejechanych na LPG. Jeden problem nie znikł, myślałem że zniknie też po zamontowaniu STOP K-J. Mianowicie jak przełączę na LPG na ciepłym i rozgrzanym silniku to przygasa przy wrzuceniu luzu przez pewien czas. Po minucie może dwóch ustaje te przygasanie. Jak odpalę zimny np. z rana i trochę nabierze temp, załączę LPG to chodzi ładnie, na lekko podgrzanym czy na rozgrzanym do temp optymalnej. Przygasanie pojawia się po przełączeniu z Pb na LPG na ciepłym i rozgrzanym silniku. Jakby gdzieś dostawało się jeszcze trochę paliwa po przejściu na gaz i jest za bogato ale bez STOP K-J było tak samo więc raczej ta teza odpada. Jakieś pomysły?
#23
Napisano 21 stycznia 2015 - 21:47
Witam. PAnowie. Czym może być spowodowana nastepująca sytuacja. Jadę delikatnie mniej wiecej 2500rpm zmiana biegu itd wszytko ok. JAk mu przycisne tak np do 5tys na drugim czy tam trzecim biegu nawet niżej tak około 3500 po czym wcisnę sprzęgło auto spada obrotów nie utrzymuje jałowych i zdycha. Jak jeżdze delikatnie nie gaśnie. Dzieje się tak na LPG na benzynie jest ok.
#24
Napisano 10 marca 2015 - 22:23
Jaka instalacja? Jesteś pewien, że to przez obroty a nie przez prędkość? Spróbuj na postoju dać obrotów i zdejmij nogę tak jak podczas normalnej jazdy. Jakbyś miał jakiś tester sondy to zobaczyłbyś czy jest ubogo czy bogato. Może parownik nie wyrabia już?
#25
Napisano 11 marca 2015 - 19:58
Problem rozwiązałęm jakiś czas temu. Puściłem dodatkowy przewód z parownika do filtra powietrza i obroty mam zawsze 800...
#26
Napisano 11 marca 2015 - 20:54
Możesz dokładniej powiedzieć?Jaki przewód i co ty tam zrobiłeś
Użytkownik Merc190E edytował ten post 11 marca 2015 - 20:55
#28
Napisano 12 marca 2015 - 08:53
W parowniku jest taka dziurka którą powietrze wchodzi do membrany. tam włożyłem przewód i pociągąłem do filtra powietrza.
#30
Napisano 12 marca 2015 - 21:34
Taa
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|