Skocz do zawartości




- - - - -

Jak podratować pompę wspomagania.


46 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 czerwca 2011 - 22:43

sarbel, filterek Mann H85 28pln :ok:
Z odłączoną "na pasku" pompą to możesz nie dać rady odejść na drugi krąg :drive:
A co myślicie o tym żeby do czasu zajęcia się pompą zmienić olej na gęstszy, to teoretycznie powinno
łożysku ulżyć jest smarowane z pompy(takie moje luźne przemyślenie) :pub:



#12 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 27 czerwca 2011 - 22:47

Lord Zekanda napisał:

Z odłączoną "na pasku" pompą to możesz nie dać rady odejść na drugi krąg

Nieprawda. Ja przejechałem ponad 100 km, jak mi pompa rozerwała dekiel silnika - dało rade. Jak się już jedzie, czy nawet toczy to jest wporządku. Normalne, że kręcąc kierą w miejscu na "odłączonym" wspomaganiu będzie mało sympatycznie, ale - sarbel to chyba nie panienke :drive:

#13 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 czerwca 2011 - 23:10

Kiedy kupiłem swoją :drive: zanim doprowadziłem ją do ładu gasła na wolnych, i kilka razy było wesoło
chociaż była zastana, ale myślę że chyba niema reguły, nie mówię że musi tak być
ale wykluczyć tego nie można.

#14 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 czerwca 2011 - 12:06

Zamówiłem 'zestaw remontowy' do pompy.Uszczelki,filtr,jakieś rolki(gościu nie dał rady z tłumaczeniem),jakieś pierdoły.Zobaczymy,ale będzie wesoło.

#15 Offline   starykot


  • Postów: 413
  • Na forum od: 08 wrz 2010
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 czerwca 2011 - 22:49

Czekamy na fotorelację.
Gdzie zamówiłeś?

#16 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 czerwca 2011 - 09:41

W Focie,w ASO nawet gadać nie chcieli.2400 za nową 1950za regenerowaną.Koszt zestawu 180.Tyle że 'cza czekać,zadzwonimy'.Bo to musi z Niemiec przyjść,pewnie wołami będą wieżli.Najpierw Niemcy w Polsce sprawdzą czy nie ma.
Z ciekawości przegrzebałem Poznań za mechanikiem regenerującym te pompy.Niema takowego.

A tak w bajdełeju,gdyby ktoś miał taką pompę na zbyciu,nr.210 466 00 01 , 95 bar , chętnie przygarnę w zamian za numer klienta do InterCarsu.

#17 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 30 czerwca 2011 - 11:37

Szwagier wymienił olej we wspomaganiu i tez zaczęła huczeć. Więc nie wiem warto zmieniać ten olej?

#18 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 30 czerwca 2011 - 11:55

michal93 napisał:

Więc nie wiem warto zmieniać ten olej?

Znajomy zatankował swoje auto, zaraz po zakupie do pełna.
Po kilkudziesięciu km odmówiło posłuszeństwa. Więc nie wiem czy warto tankować.

Zalał nie takie paliwo jak powinien.

#19 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 lipca 2011 - 12:59

U mnie ucichło dziadostwo.Nie wiem dlaczego.Tylko wyjąłem filterek i go na powrót wsadziłem.

Cytat

wymienił olej we wspomaganiu i tez zaczęła huczeć
,albo jak pisze darul,wlał nie to co trzeba,albo nie wymieniał od zakupu,a poprzednik zalał jakimś dziwolągiem do uszczelniania czy wyciszania.Olej wypłukał dziada i teraz pompka buczy.

#20 Offline   jagr14


  • Postów: 228
  • Na forum od: 12 lis 2009
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 1.8 1993 Cocoon
  • Inne auto:Vw golf mk2 1.8

Napisano 05 lipca 2011 - 06:20

jak buczy to jeszcze nie jest zle koledze w sprinterze juz strzelała :ok: łożyska szlag trafił. wymienił łozyska i po mies powtórka z rozrywki. wymienił pompe oraz płyn i juz rok smiga bez problemów








Podobne tematy Zwiń