Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Srebrny przekaźnik, ABS RPM kaput i WIĘCEJ MOCY?!?


55 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   SolarWarden


  • Postów: 24
  • Na forum od: 28 kwi 2009

Napisano 23 września 2011 - 22:40

SolarWarden napisał:

Jeżeli chodzi o coś takiego:
zdjęcia wstawiamy tylko i wylacznie w formie miniaturek
to niestety nie ma tam czegoś takiego. :D

Jeżeli chodzi o coś takiego:
Dołączona grafika
to niestety nie ma tam czegoś takiego



#12 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 24 września 2011 - 10:33

w :D 190 są takie czerwony z ABS czarny bez ABS :P
http://moto.allegro.pl/przekaznik-stero ... 23761.html
http://moto.allegro.pl/przekaznik-glown ... 65064.html

#13 Offline   bobecek


  • Postów: 60
  • Na forum od: 21 mar 2011
  • Miejscowość: Karpiówka\Kraśnik
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 września 2011 - 19:05

abs i obrotomierz ich wspólnym punktem jest alternator. moc spalanie abs: sprawdz czy podczas jazdy z "zamułem' nie grzeją sie nadmiernie koła w okolicach piasty. Pompa abs może lekko blokować koła stąd swiecaca kontrolka duże zuzycie paliwa i niskie osiągane prędkości. druga opcja sprawdzenia mojej teori. Ustaw auto na czterech podpórkach (lub na lewarku i każde koło z osobna) tak aby koła był w górze. odpal auto wciśnij kilka razy pedał hamulca i sprawdż jak kręca sie koła bez i z przekaznikiem

#14 Offline   komzi


  • Postów: 26
  • Na forum od: 14 sie 2011
  • Inne auto:Fiat Cinquecento 700

Napisano 24 września 2011 - 19:15

w moim e200 diesel mam tak samo ale obrotomierz działa tylko od 3000 obr i w momencie gdy wskazówka się podnosi auto zaczyna mulić. Gdy jeździłem z odpiętym srebrnym przekaźnikiem auto mknęło na szosie a gdy wpiąłem ten przekaźnik auto muli i częściej występuje "żabkowanie". Oprócz tego że fura muli chciałbym jeszcze uruchomić obrotomierz żeby działał w pełnym zakresie obrotów

#15 Offline   SolarWarden


  • Postów: 24
  • Na forum od: 28 kwi 2009

Napisano 24 września 2011 - 22:44

@ bobecek No kontrolka się pali i obrotomierz nie działa bez przekaźnika i wtedy auto ma więcej mocy.
A tak btw, z jakiej racji pompa ABS miałaby blokować koła? To jest możliwe? Przecież bo dłuższej trasie nagrzewało by się to chyba do czerwoności przy lekko trzymających hamulcach. :)

#16 Offline   bobecek


  • Postów: 60
  • Na forum od: 21 mar 2011
  • Miejscowość: Karpiówka\Kraśnik
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 września 2011 - 09:53

w sumie racja gupia teza :roll: ale sprawdzic możesz :) a co sie dzieje ze światłami jest jakaś różnica w jasności świecenia? może to alternator jest wszystkiemu winien

#17 Offline   komzi


  • Postów: 26
  • Na forum od: 14 sie 2011
  • Inne auto:Fiat Cinquecento 700

Napisano 25 września 2011 - 20:01

Alternator raczej nie bo u mnie po naprawie alternatora nic się nie zmieniło poza lepszym ładowaniem oczywiście :zeby: Ja moją :ok: teraz śmigam bez przekaźnika i ładnie lata ale chciałbym żeby wszystko było sprawne jak fabryka dała. Z tego co wiem to obrotomierz pobiera impulsy z czujnika gdzieś w okolicy koła zamachowego. Może ten czujnik ma u nas winę?

#18 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 25 września 2011 - 20:45

Szybkie pytanie - czy ktos moze sprecyzowac jaki srebrny przekaznik powinien byc w danym samochodzie? Czy po pojemnosci silnika, wyposazeniu lub jakim innym fakcie mozna rozroznic czy powinien byc jednobezpiecznikowy czy dwu?Czarny czy czerwony? Bo w tematach na forum dot. przekaznika nic konkretnego nie wyczytalem a zaczalem miec watpliwosci co do mojego przekaznika.

#19 Offline   Dziku


  • Postów: 241
  • Na forum od: 23 sty 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 września 2011 - 22:47

Najpewniej będzie jeśli podasz VIN, wtedy można w EPC sprawdzić z jakim numerem katalogowym powinieneś mieć przekaźnik.

#20 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 26 września 2011 - 07:36

FilipW, w dwóch :| 190 silniki benzynowe, czarne przekazniki z jednym bezpiecznikiem były w wersjach bez ABS ,OSOBIŚCIE SPRAWDZAŁEM ,w mojej :D i kolegi gdzie mamy ABS jest przekażnik czerwony z dwoma bezpiecznikami ,wydaje mi się ,że W124 powinno być tak samo :D bo nawet na aukcjach allegro jak ktoś wystawia te przekażniki to opis jest ,że pasuje do W201 i W124 i ten czerwony wystawiany jest jako przekażnik ABS a ten czarny jako przekażnik :roll:








Podobne tematy Zwiń