Witam.
Ja mam tez pytanie w sprawie "słynnego" srebrnego przekaźnika.
Mam gwiazdę po swapie z 3.0 benzyna na 2,5 diesel takiego kupiłem i nie znam historii swapa.
I pytanie jest takie:czy jeśli mam przekaźnik z benzyny to muszę wymienić na przekaźnik z diesla,czy nie robi to znaczenia przy użytkowaniu?
Pozdrawiam Dawd
2
[W124] Srebrny przekaźnik, ABS RPM kaput i WIĘCEJ MOCY?!?
Rozpoczęty przez SolarWarden, wrz 23 2011 02:06
55 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 02 czerwca 2016 - 13:54
#52
Napisano 22 marca 2017 - 10:21
Podłączę się.
Przeczytałem, że przekaźnik do W124 2.3 M102.962 cat z ABS powinien mieć dwa bezpieczniki. Ja kupiłem i jest jeden.
Problem: kontrolka ABS na stałe świeci (kupiłem z wypiętą lampką); obrotomierz działa.
Zakładam, że czujniki są sprawne bo kontrolka świeci non stop.
Pozdrawiam
Maciej
Przeczytałem, że przekaźnik do W124 2.3 M102.962 cat z ABS powinien mieć dwa bezpieczniki. Ja kupiłem i jest jeden.
Problem: kontrolka ABS na stałe świeci (kupiłem z wypiętą lampką); obrotomierz działa.
Zakładam, że czujniki są sprawne bo kontrolka świeci non stop.
Pozdrawiam
Maciej
#53
Napisano 22 marca 2017 - 10:38
Nie gaśnięcie kontrolki ABS to brak zasilania na sterowniku ABS/spalony sterownik.
Więc albo jest nieprawidłowy przekaźnik (lub przy wpinaniu wysunęła Ci się cześć kostki) lub jest uszkodzony przewód zasilania sterownika lub pompy ABS. Lub sam sterownik jest uszkodzony.
A jak kontrolka ABS była wypięta to pewnie już trochę grzebalców tam było i poległo
Więc albo jest nieprawidłowy przekaźnik (lub przy wpinaniu wysunęła Ci się cześć kostki) lub jest uszkodzony przewód zasilania sterownika lub pompy ABS. Lub sam sterownik jest uszkodzony.
A jak kontrolka ABS była wypięta to pewnie już trochę grzebalców tam było i poległo
#54
Napisano 22 marca 2017 - 11:21
Z całą pewnością coś jest z elektryką. Rozumiem, że sterownik ABS podaje sygnał awarii na lampkę. Chciałem zacząć od najprostszego: bezpieczniki i przekaźnik. Jutro go sprawdzę, ale i tak nie będę wiedział, czy tyrystor jest sprawny. Samo przełączenie nie jest potwierdzeniem prawidłowej pracy. I najważniejsze, czy ten przekaźnik jest prawidłowy do tego modelu...
Fajnie by było coś podmieniać i od razu diagnozować, ale kupować sterownik???
Może jakieś pomysły jak podjąć się takiej diagnozy?
Fajnie by było coś podmieniać i od razu diagnozować, ale kupować sterownik???
Może jakieś pomysły jak podjąć się takiej diagnozy?
#56
Napisano 22 marca 2017 - 11:52
VIN WDB1240431B682517
Dzięki :-)
BTW wczoraj wszystkie luty poprawiłem.
Dodam, że obroty na luzie falują i ma ciężki rozruch.
Dzięki :-)
BTW wczoraj wszystkie luty poprawiłem.
Dodam, że obroty na luzie falują i ma ciężki rozruch.
Użytkownik MIK1 edytował ten post 22 marca 2017 - 11:56
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Problem z Abs w w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|