Witam ponownie.Czy miał ktoś kiedyś taki problem jak w temacie? Po odpaleniu silnika ta kontrolka regularnie mruga, ABS chyba nie działa.Auto kiedyś miało ASD ale kupiłem go już bez dyfra z ASD ale cała instalacja została.Kontrolka od ASD zapala się tylko na zapłonie a po odpaleniu gasnie.
0
[124] kontrolka ABS mruga
Rozpoczęty przez sunofyamaica, lis 03 2011 20:04
26 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 listopada 2011 - 20:04
#2
Napisano 03 listopada 2011 - 20:59
A ta kontrolka mruga od samego początku? A może masz problemy z ładowaniem ?
#3
Napisano 03 listopada 2011 - 21:13
Zacznij od przelutowania srebrnego przekaźnika za akumulatorem.
#4
Napisano 03 listopada 2011 - 21:29
Na początku kontrolka świeciła bez przerwy a dzisiaj zaczęła mrugać.Przelutuję ten przekaźnik tym bardziej że wcześniej jakiś tydzień temu wymieniłem tam bezpiecznik.Auto już składam od lipca tzn z dwóch jedno,niedawno wróciło od lakiernika i trzeba w końcu pogasić tą deskę i a czy jest możliwe, że to przez czujnik przy pedale hamulca? Mój jest w tej chwili odpięty tylko tak się zastanawiam co by miał piernik do wiatraka?
#5
Napisano 04 listopada 2011 - 09:04
Możliwe ,podepnij go a się okarze ,bo np w W210 miał bardzo duze znaczenia.
#6
Napisano 04 listopada 2011 - 09:53
Jednak to nie czujnik po południu przelutuję ten przekaźnik bo właśnie zaczynam walkę z szyberdachem :?
#7
Napisano 05 listopada 2011 - 20:42
Sprawdź może czujniki obrotu kół przednich, u mnie też czasami migało albo nie migało albo się świeciło albo nie, okazało się że obudowa czujnika była pęknięta i łapał errory.
#8
Napisano 06 listopada 2011 - 11:38
podepnę się pod temat,ja mam podobny problem,kontrolka raz świeci wtedy abs nie działa,jak nie świeci działa,wcześniej wymieniałem ten bezpiecznik koło akumulatora bo mi też obrotomierz nie działał,teraz obrotomierz działa a z abs jest tak jak pisze,gdzie dalej szukać problemu?
#9
Napisano 06 listopada 2011 - 13:50
Da się to ustrojstwo tzn ABS jakoś diagnozować? EPC pisze że powinienem mieć srebrny przekaźnik z innym numerkiem niż mam
Przekaźnik przelutowany, zmierzyłem rezystancję na czujnikach i wyniki zaskakujące:oba przednie mają około 19kOhm a ten z tyłu ma 0.67 kOhm ktoś wie jak powinno być?
Przekaźnik przelutowany, zmierzyłem rezystancję na czujnikach i wyniki zaskakujące:oba przednie mają około 19kOhm a ten z tyłu ma 0.67 kOhm ktoś wie jak powinno być?
#10
Napisano 06 listopada 2011 - 14:36
EPC nie podaje WSZYSTKICH numerów pasujących - tylko te, które są AKTUALNIE DOSTĘPNE. Tak więc proponuję to zawsze brać pod uwagę, bo może masz dobry, ale został wycofany z produkcji (zastąpiony innym) i EPC go nie wykazuje.
Było różnie w różnych latach. Generalnie, jak przedni ma oporność ok. 1200 omów lub więcej (do ok. 1700 omów) i mniej więcej tyle samo co drugi przedni, a tył ma od ok. 1000 do 1500 omów to jest ok. Czyli odczyt 19 kiloomów dyskwalifikuje czujnik. Jednak równa wartość po stronie prawej i lewej wskazuje na błąd pomiaru - coś robisz źle.
sunofyamaica napisał:
zmierzyłem rezystancję na czujnikach i wyniki zaskakujące:oba przednie mają około 19kOhm a ten z tyłu ma 0.67 kOhm ktoś wie jak powinno być?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|