Hej, chciał bym opisać swój problem z zpd i poprosić o poradę bo walczę z nim od dłuższego czasu. Swojego staruszka kupiłem zrobionego na patencicie tzn. z zupełnie odłączonym zpd a w jego miejscu została wstawiona rurka aby zachować ciągłość układu. Dodatkowo aby można było w jakikolwiek sposób kontrolować bieg jałowy w u-rurke został wstawiony zaworek. Niby jakoś to działa ale wolał bym tą spraw doprowadzić do oryginału. Na początku myślałem, że poprzedni właściciel przyżydził na nowym zdp i zastosował taki patent. Kupiłem używany sprawny zawór, nic to nie dało. Po drodze wymieniłem potencjometr wyregulowałem na 0.7v wypełnienie zrobiłem na 50% sprawdziłem i pokasowałem wszystkie błędy z komputera.
Kiedy podłączam zawór komputer podaje mu napięcie 3.4v co jest równoznaczne z zamknięciem dzieje się tak zarówno na silniku nagrzanym jak i zimnym.
Kupiłem drugi taki sam komputer ale podmianka nie pomogła.
Brak mi już pomysłów.