Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Sprzęgło wysoko bierze



51 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   ketjakr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 08 sie 2008
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 3.2 TE-saloon 220KM
  • Trzeci Mercedes:310 2.3 lpg

Napisano 22 grudnia 2011 - 21:33

Witam!!!

Mam w swojej 190 2.3 skrzynia 5 biegów bez dwumasy problem. Wymieniłem pompkę sprzęgła tą nad pedałem wysprzęglik, docisk sprzęgła, tarcze a sprzęgło nadal bierze mi pod sam koniec puszczania pedału. Może ktoś już miał taki problem prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Użytkownik szafa edytował ten post 22 grudnia 2011 - 22:37
poprawiono tytuł




#2 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 22 grudnia 2011 - 21:42

Dawno wymieniałeś? Jak ja kiedyś zmieniałem pompę, to musiałem ją "napompować" machając pedałem sprzęgła dobre kilka minut. Po tym zabiegu brało mi od samiutkiego dołu, po przejechaniu 100 km się unormowało.

#3 Offline   ketjakr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 08 sie 2008
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 3.2 TE-saloon 220KM
  • Trzeci Mercedes:310 2.3 lpg

Napisano 23 grudnia 2011 - 10:45

pompe i wysprzęglik wymieniłem jakieś pół roku temu a tarcze i docisk w zeszłym tygodniu

#4 Offline   ketjakr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 08 sie 2008
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 3.2 TE-saloon 220KM
  • Trzeci Mercedes:310 2.3 lpg

Napisano 06 stycznia 2012 - 14:50

No i co niema mądrego który mi pomorze??? Jak tak to teoretycy chociaż są a jak coś trzeba to cisza.

#5 Offline   starykot


  • Postów: 413
  • Na forum od: 08 wrz 2010
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 stycznia 2012 - 15:26

Wyświetl postUżytkownik ketjakr dnia 22 grudnia 2011 - 21:33 napisał

Wymieniłem pompkę sprzęgła tą nad pedałem wysprzęglik, docisk sprzęgła, tarcze a sprzęgło nadal bierze mi pod sam koniec puszczania pedału.
Przy samym końcu puszczania,czyli przy samej górze tak?
To chyba normalne skoro wszystko nowe.
Jak by było zajechane i na wykończeniu to brało już od samego dołu.

#6 Offline   Kuba DJ


  • Postów: 149
  • Na forum od: 23 kwi 2010
  • Miejscowość: Jelenia Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 stycznia 2012 - 18:43

Jak sprzęgło bierze pod sam koniec, to jest wszystko ok, Tobie zapewne chodzi o to, żeby brało w połowie?

#7 Gość_bisqit_


  • Na forum od: --

Napisano 06 stycznia 2012 - 18:52

Kwestia docisku i grubości tarczy. Rozpędź się nieco, 4 bieg, but w podłogę. jeśli sprzęgło się nie ślizga to nie przejmuj się tym. I żadne pompy ani wyprzęgniki nie mają na to wpływu. Jak padnie w.w to sprzęgło bierze przy samiutkiej podłodze albo w ogóle nie rozłącza do końca.

#8 Offline   Kuba DJ


  • Postów: 149
  • Na forum od: 23 kwi 2010
  • Miejscowość: Jelenia Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 stycznia 2012 - 19:10

Wyświetl postUżytkownik bisqit dnia 06 stycznia 2012 - 18:52 napisał

Kwestia docisku i grubości tarczy. Rozpędź się nieco, 4 bieg, but w podłogę. jeśli sprzęgło się nie ślizga to nie przejmuj się tym. I żadne pompy ani wyprzęgniki nie mają na to wpływu. Jak padnie w.w to sprzęgło bierze przy samiutkiej podłodze albo w ogóle nie rozłącza do końca.

Źle wcześniej przeczytałem, popieram bisqit, żeby sprawdzić, czy się nie ślizga sprzęgło, co innego by było, gdyby to pod koniec wciskania zaczynało brać, ale tak nie jest...

#9 Offline   ketjakr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 08 sie 2008
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 3.2 TE-saloon 220KM
  • Trzeci Mercedes:310 2.3 lpg

Napisano 09 stycznia 2012 - 18:02

Najpierw było tak że po wciśniećiu pedału nie było wysprzęglenia wtedy te pół roku tem zmieniłem ten wysprzęglik i pompkę i wszystko było ok ale sprzegło brało pod brodą a jakieś 3 tyg temu zaczęło się ślizgać wiec wziąłem się za wymiene tarczy ale okazało się że docisk był zagotowany od tego ślizgania i odkształciły się sprężynki słoneczka więc postanowiłem wymienić również docisk. Ale sprzęgło bierze nadal pod brodą i według mnie to się nie ślizga ale z tym braniem jest coś według mnie nie tak. Mam w domu jeszcze jedną 190 tylko że 2.6 z dwumasą i tam jak zmieniłem tarcze sprzęgła to pedał bierze prawie że od samego dołu i czuć że sprzęgło trzyma na 100%. A w 2.3 wymieniłem wszystko w sumie co dotyczy sprzęgła a pedał buerze pod koniec wydaje mi się że nie powinno tak być.

#10 Offline   ketjakr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 08 sie 2008
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 3.2 TE-saloon 220KM
  • Trzeci Mercedes:310 2.3 lpg

Napisano 11 stycznia 2012 - 19:34

Ramie elementu wyciskowego jest założone na 100% dobrze i odpowietrzone też, a jeśli chodzi o ten krótki skok pedału to dokładnie tak jest. To co mam wyjąć wysprzęglik i go troche skrócić ??? ile mniej więcej spróbować na początek??








Podobne tematy Zwiń