No chyba ze Twoj dystrybutor przeklamuje podczas tankowania jakies 0,2 litra do przodu na litrze hehe ale skoro dostawczak na tym samym paliwku pali malo to trzeba szukac przyczyny w samochodzie
0
[w201/w124] Diesel duże spalanie (technika jazdy?)
Rozpoczęty przez Ficek, gru 04 2007 09:08
22 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 04 grudnia 2007 - 23:29
#12
Napisano 04 grudnia 2007 - 23:40
Mój 2.0 D pali srednio 7 l/ 100 KM. Jak masz skrzynie 4-ke to krec na 3 biegu do 60km/h i dawaj 4.
#13
Napisano 05 grudnia 2007 - 08:27
Ficek napisał:
Pompa na 100% nie cieknie bo to było naprawiane jakieś 250 km temu
#14
Napisano 05 grudnia 2007 - 09:46
masakrycznie dużo...jesteś pewnien że dobrze zmierzyłeś?
Zalej pod korek, wyjeździj do rezerwy i znowu zalej...tylko tak jesteś w stanie sprawdzić spalanie...
mój pali max 8 w mieście zimą. a jeżdżę dość ostro i robie max 8 km do pracy ..
sprawdź czy nie masz wycieków albo może ktoś Ci podkrada paliwo...
albo gaś go jak wchodzi do pracy = żart..
Zalej pod korek, wyjeździj do rezerwy i znowu zalej...tylko tak jesteś w stanie sprawdzić spalanie...
mój pali max 8 w mieście zimą. a jeżdżę dość ostro i robie max 8 km do pracy ..
sprawdź czy nie masz wycieków albo może ktoś Ci podkrada paliwo...
albo gaś go jak wchodzi do pracy = żart..
#15
Napisano 05 grudnia 2007 - 10:08
Naprawiana była nieszczelność pomiędzy sekcjami pompy. Zadzwoniłem do serwisu i okazało się, że jednak regulacji dawki paliwa nie było, bo nawet pompy nie wyciągnęli (naprawiali na silniku).
#16
Napisano 05 grudnia 2007 - 11:12
zakadam że:
1. samochód nie ma oporów toczenia większych niż powinien
2. silnik ma prawidową kompresję
3. jeździsz bez przyczepy
4. 10l/100 km to jest wynik średni zużycia paliwa z dłuższego okresu czasu
każdy silnik z zaponem samoczynnym zadymi na czarno jak ostro przyspiesza.
Dymienie na czarno w trakcie spokojnej jazdy świadczy o zużytych końcówkach wtryskiwaczy.
demontaż pompy w silniku OM 601+ regulacja na maszynie (bez wymiany części w pompie )to ok 450zł.
W zamian otrzymujesz informację, że silnik otrzymuje właściwą ilość paliwa.
1. samochód nie ma oporów toczenia większych niż powinien
2. silnik ma prawidową kompresję
3. jeździsz bez przyczepy
4. 10l/100 km to jest wynik średni zużycia paliwa z dłuższego okresu czasu
Ficek napisał:
ani razu nie zadymi na czarno
Dymienie na czarno w trakcie spokojnej jazdy świadczy o zużytych końcówkach wtryskiwaczy.
Ficek napisał:
Naprawiana była nieszczelność pomiędzy sekcjami pompy.
W zamian otrzymujesz informację, że silnik otrzymuje właściwą ilość paliwa.
#17
Napisano 05 grudnia 2007 - 12:24
No to problem sam się rozwiązał. Skoro kolega nie miał ustawionego dawkowania to wszystko jasne...
#18
Napisano 12 grudnia 2007 - 12:27
W Rzeszowie ustawienie dawki z demontażem pompy to koszt 250PLN ;-)
Właśnie wyczyściłem jażma hamulców i wymieniłem klocki z tarczami z przodu - były jak papier a klocki nie odbijały. Zobaczymy jak zmieni się spalanie...
Właśnie wyczyściłem jażma hamulców i wymieniłem klocki z tarczami z przodu - były jak papier a klocki nie odbijały. Zobaczymy jak zmieni się spalanie...
#19
Napisano 12 grudnia 2007 - 12:50
romek napisał:
każdy silnik z zaponem samoczynnym zadymi na czarno jak ostro przyspiesza.
1. nie kazdy
2. zalezy co rozumiesz przez pojęcie "zadymi"
Ficek napisał:
Właśnie wyczyściłem jażma hamulców i wymieniłem klocki z tarczami z przodu - były jak papier a klocki nie odbijały. Zobaczymy jak zmieni się spalanie...
jesli wczesniej nie grzały sie podczas normalnej jazdy to spalanie napewno nie spadnie. Czysciłes jarzma czy tłoczki? bo to roznica
#20
Napisano 14 grudnia 2007 - 09:00
przemek napisał:
jesli wczesniej nie grzały sie podczas normalnej jazdy to spalanie napewno nie spadnie. Czysciłes jarzma czy tłoczki? bo to roznica
Wczoraj zrobiłem 650km, spalanko w trasie 5 osób + 60kg bagażu = 5.5l/100km
Pojeżdżę po mieście i zatankuję - jak wyjdzie powyżej 9l/100km to na bank będzie coś nie tak z techniką jazdy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|
||
[W201] Diesel - problem z rozrusznikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | metiu |
|
|
|
[W201] Najkorzystniejszy swap na duże v8 |
Modyfikacje,Tuning | Unnamed |
|