


Komp, chip m119, modyfikacje
#21
Napisano 09 lutego 2012 - 13:59

#22
Napisano 09 lutego 2012 - 17:55

filmik dla potwierdzenia

a do koncowej puszki wchodza dwie osobne rury czy przed puszka masz Y-pipe ?

Użytkownik pueblo edytował ten post 09 lutego 2012 - 17:59
#23
Napisano 09 lutego 2012 - 19:00




#24
Napisano 10 lutego 2012 - 07:29
Użytkownik pueblo dnia 09 lutego 2012 - 10:15 napisał
Użytkownik KAMILW124 dnia 09 lutego 2012 - 14:50 napisał
Dobrym rozwiązaniem dla 500E zdaje sie być zastąpienie oryginalnych katalizatorów tłumikiem przelotowym o małej puszcze z 2 wejściami i 2 wyjęciami. Byłby to rodzaj X-pipe.
Ostatnio oglądałem wydech w AMG E50 czyli W201 -wydech oryginalnie przez całą długośc auta to 2 rury czyba nawet 1,75 lub 2 cale - aż do końcowego tłumika.
#25
Napisano 10 lutego 2012 - 17:44
http://img836.images...9/imgp4247d.jpg
Użytkownik pueblo edytował ten post 10 lutego 2012 - 17:48
#26
#27
Napisano 11 lutego 2012 - 11:23
#28
Napisano 12 lutego 2012 - 08:49
1. Poprawienie chłodzenia
2. Chip - na stronie jednego poczciwego goscia opisującego wiele sposobów naprawy w140 - CL500 znalazłem informacje że realnie jest to 10-15%
Na dowód i to najlepsze link do przejazdu mercedesa SL500 - zgadnijcie czyjego!!!
http://www.k6jrf.com/MB_S500.html#PAD sam filmik na YT
Użytkownik Wowek dnia 10 lutego 2012 - 07:29 napisał

Użytkownik pueblo dnia 11 lutego 2012 - 11:23 napisał
Na stronce magnaflow amerykańskiej wyszperałem parę fajnych elementów do budowania wydechu - konkretnie w 500e. W ofercie mają nawet zestaw katalizatorów - gotowych do założenia - ale jest to cześć "zamienna" niż "przyspieszająca".
#29
Napisano 15 lutego 2012 - 16:56
Użytkownik KAMILW124 dnia 05 lutego 2012 - 21:54 napisał
Zapytam - czy jest metoda aby zachować system abs + asd - a wyłączyć tylko ASR (czyli trakcję)? Czy przy odpięciu czujnika przy kole nie gubimy także szpery - czyli ASD?
#30 Gość_bisqit_
Napisano 15 lutego 2012 - 17:42
Ap ropo chłodzenia w m119, potem pokaże wam coś ciekawego. Muszę tylko zrobić zdjęcie.
A rozpięcie czujnika, może i owszem, wyłączy ASR, ale trzeba będzie najprawdopodobniej potem skasować błąd z pamięci sterownika, żeby "ożywić" układ.
Użytkownik bisqit edytował ten post 15 lutego 2012 - 17:49
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
![]() W124 - Kompleksowa renowacja w okolicy Warszawy co możecie polecić . |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | garwi |
|
![]()
|
|
![]() Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
![]()
|
|
![]() SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
![]() |
|
![]() (w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
![]() |
|
![]() W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
![]()
|