pisalem, odzew - w skrocie - kup a sie przekonasz
2
Komp, chip m119, modyfikacje
Rozpoczęty przez Wowek, lut 05 2012 20:25
99 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 26 października 2012 - 16:41
#72
Napisano 26 października 2012 - 20:08
Jak kupisz, to napisz czy to działa najlepiej wydrukiem z hamowni
#73 Gość_felix_
Napisano 26 października 2012 - 20:56
A jako mocowanie na hamowni przywiazac sprzedawce czipa .
#74
Napisano 28 października 2012 - 08:44
ja mam pytanie do zwolenników wycinania katalizatorów - jakim cudem przechodzą wasze auta przegląd techniczny, skoro wg przepisów są niesprawne?
Użytkownik majsterus edytował ten post 28 października 2012 - 08:45
#75
Napisano 28 października 2012 - 09:07
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - niesprawne są wg przepisów i tylko wg nich ))
#76
Napisano 28 października 2012 - 10:13
nie chce się kłócić, ale wg producenta też....
auto tylko na tor zamknięty.
auto tylko na tor zamknięty.
#77
Napisano 29 października 2012 - 20:19
Panowie ! Mam m119 w swoim 124 w całkiem niezgorszym stanie, pozbawionym katalizatorów z seryjną mapą ECU oraz wydechem autorskiego projektu i powiem że całkiem sensownie to się pędzi. 500 gonię bez większych problemów (aczkolwiek 500 jest z przodu) i zawstydziłem niejedno dużo kosztowniejsze i rzekomo szybsze auto a z ostatnich wygłupów wskazówka wyjechała za ostatnią kreskę na blacie 260km/h. Mam bardzo trafiony egzemplarz gdyż nie posiada żadnych systemów wspomagających jazdę typu ASR,ESP ani ASD, totalny golas, więc trzeba się mieć cały czas na baczności :-) już parę razy dał mi pstryczka w nos ;-)...
#78
Napisano 29 października 2012 - 21:32
brak zabezp w takim modelu? dziwne, pewnie dlatego ze automat na manualu bys mogl nim rozwinac skrzydelka a problemy z trakcja to bylaby codziennosc
#79
Napisano 30 października 2012 - 17:18
Nie bardzo wierzę że nie ma asr-u, sprawdzałeś po vinie??
jeżeli brak to jazdy nie ma praktycznie, abs masz??, działa??
jeżeli jest coś nie tak z asr-em a był fabrycznie to abs też nie będzie działał.
A co do przyśpieszeń , to różnice są (może nie wielkie) ale to w końcu ponad 40 koni różnicy.
jeżeli brak to jazdy nie ma praktycznie, abs masz??, działa??
jeżeli jest coś nie tak z asr-em a był fabrycznie to abs też nie będzie działał.
A co do przyśpieszeń , to różnice są (może nie wielkie) ale to w końcu ponad 40 koni różnicy.
#80
Napisano 30 października 2012 - 20:18
Patrzyliśmy po VIN-e. Taka jest fabryczna konfiguracja. Brak ASR, ESP i ASD tylko seryjny ABS... A gdyby miał manual to samochód tylko na tor by powstał, teraz jest mnóstwo pracy za kierownicą i niejednokrotnie piętnuje samochód moje braki w umiejętnościach. Czesto zamaszyście wychodzę z zakrętów dostarczając licznie zgromadzonej gawiedzi przy przejściu dla pieszych nieco emocji :-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[w124] "Komputer" elektrycznego otwierania szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | derwu |
|