#51
Napisano 25 września 2015 - 20:34
#52
Napisano 26 września 2015 - 12:11
#53
Napisano 26 września 2015 - 21:52
https://www.youtube....h?v=n1NtOB8Tv40 looknijcie pls czy mam dobrze ustawiony ten rozrząd i czy ta kropka którą się sugeruje na walku to jest rzeczywiście ta która ma być.
No i w ogolę może ktoś coś z tych syków wywnioskuje Przypominam że chodzi o to że nie pali pierwszy gar.
Tutaj filmik z pracy silnika https://www.youtube....h?v=apnXrPwUrAg
#54
Napisano 27 września 2015 - 08:48
#55
Napisano 27 września 2015 - 10:37
Użytkownik Szarik dnia 27 września 2015 - 08:48 napisał
Warto też zerknąć na to co pod palcem.
Kupiłem coupe z wypadającymi zapłonami. Poprzedni właściciel wymienił przewody, kopułka i palec też wyglądały na świeże. Auto chodziło nierówno, a czasami przygasało. Problem był jak się okazało w osłonie plastykowej pod palcem rozdzielacza. Miała w kilku miejscach przebicie. po oczyszczeniu i tymczasowym zaizolowaniu, silnik chodzi jak nie ten. Oczywiście na plus.
#56
Napisano 27 września 2015 - 13:34
Użytkownik biszkopt dnia 27 września 2015 - 10:37 napisał
Kupiłem coupe z wypadającymi zapłonami. Poprzedni właściciel wymienił przewody, kopułka i palec też wyglądały na świeże. Auto chodziło nierówno, a czasami przygasało. Problem był jak się okazało w osłonie plastykowej pod palcem rozdzielacza. Miała w kilku miejscach przebicie. po oczyszczeniu i tymczasowym zaizolowaniu, silnik chodzi jak nie ten. Oczywiście na plus.
O to może być dobry trop bo ta moja podkładka wygląda fatalnie jak by ją szczury pogryzły. Ale pokolei. Chciałem poklei wszystko wyeliminować.
Proszę o odpowiedź czy tak ustawiony wałek rozrządu przy wale na OT = dobrze ustawiony rozrząd? http://www.fotosik.p...048bb353cf40108
Nie startuje 1 cylinder, a więc trzeba sprawdzić czy:
1. Jest iskra - czy można wyciągnąć świece dotknąć do bloku i tak sprawdzić czy jest iskra? Gdzieś czytałem. że w ten sposób można jakiś tam sterownik spalić czy coś, chociaż innego sposobu na sprawdzenie iskry nie znam.
2. Czy dochodzi paliwo? - wykręcam świece i widzę mokre / suche, a czy jak leje wtryskiwacz to raczej nie jest takie istotne bo jak by paliwo dochodziło to i tak by zapłon był nie?
3. Sprężanie sprawdzałem i na 1 cylindrze było ok 10.5 bara, wynik może nie rewelacyjny ale chyba wystarczający żeby był zapłon.
Czy są jeszcze jakieś inne czynniki które mogą mieć tu znaczenie? Mogłem coś np źle podłączyć jakieś podciśnienie albo wtyczkę? To by chyba miało wpływ na inne cylindry tez ?
Użytkownik ceglak edytował ten post 27 września 2015 - 13:34
#57
Napisano 28 września 2015 - 04:49
#58
Napisano 28 września 2015 - 13:47
#59
Napisano 02 października 2015 - 15:15
Kolejny trop jaki mam w ustaleniu czemu nie pali 1szy gar to użycie lampy stroboskopowej w celu ustalenia czy iskra nie jest zdmuchiwana. Bo na zewnątrz jest, ale ktos mi powiedział, że to nie jest jednoznaczne z tym, że jest w środku przy wkęconej świecy.
#60
Napisano 05 października 2015 - 13:36
Użytkownik m104 dnia 25 września 2015 - 16:25 napisał
Przeglądam te instrukcje aso i trafiłem na coś takiego http://www.fotosik.p...d31ed07a00af722 ustawienie jest prawie takie samo oprócz nr 1 który jest przestawiony z nr 5? Są różne możliwości podłączenia tego czy gdzieś jest błąd?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|