Skocz do zawartości




- - - - -

Cieknący olej na przedni fotel- Problem z ryglami.


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   R129 3.0


  • Postów: 20
  • Na forum od: 29 kwi 2012
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 kwietnia 2012 - 14:10

Witam. Dziś rano chciałem zamknąć dach w aucie. Naciskam przycisk chwilke czekam tylna klapa unosi się i nagle czuje że mam mokre spodnie. Zaczął lecieć olej z pod górnej osłony przeciwsłonecznej. Rozebrałem wszystko. Dobrałem się do tego siłowniczka. Wyciągnąłem z niego bebechy widze kilka oringów i jeden kwadring. Ktoś już to kiedyś naprawiał? Gdzie można znaleść te uszczelnienia, no chyba że lepiej kupić cały nowy siłowniczek.

Czekam na podpowiedzi :)

Dzięki



#2 Offline   R129 3.0


  • Postów: 20
  • Na forum od: 29 kwi 2012
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 kwietnia 2012 - 10:42

Nikt mi nic nie podpowiedział ale ja odpowiem. No więc rano zadzwoniłem do ASO siłowniczek cały kosztuje 610zł brutto Pan powiedział że nie ma żadnych zestawów naprawczych. Zamówiony będzie w środę.

#3 Offline   kstboy


  • Postów: 81
  • Na forum od: 25 paź 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:R129, 500SL, M119 129.066

Napisano 14 października 2012 - 18:57

Witam!
Mam ten sam problem ale w Poznaniu ten mały siłownik jest tańczy bo kosztuje tylko 535zł :P
Ogarniałem temat i są dwa warsztaty które chcą się podjąć regeneracji siłownika za około 200zł może nawet mniej.
wszystko jest rozbieralne wiec teoretycznie nie powinno być problemu


Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

#4 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 16 października 2012 - 07:21

Może się to skończyć jak regeneracje np. pompki sprzęgłowej, hamulcowej, zacisku hamulcowego, wysprzęglika. Jeżeli kwestia jest tylko i wyłącznie uszczelnień, czy też płynnego, stopniowego i równego wytarcia skutkiem upływu czasu powierzchni metalowych to ok, jest szansa. Jeżeli natomiast są rysy, wżery, czy element nie pracował współosiowo i wytarł się niesymetrycznie....raczej bym czapeczki z daszkiem nie zdejmował ;).
Wszystko zależy od zakładu -jak solidny to po ocenie wstępnej powie Ci czy widzą szansę. Jak dusigrosze to zrobią, w potem usłyszysz, że niestety, bo coś tam...
Musisz sam odpowiedzieć sobie na pytanie co jest bardziej opłacalne.








Podobne tematy Zwiń