0
[W124] 2.2 150KM PB + LPG
Rozpoczęty przez tato81, wrz 09 2012 14:41
38 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 10 września 2012 - 07:41
Arabesca. Jaką "maż" instalację?
#12 Gość_kloss72_
Napisano 10 września 2012 - 13:07
Użytkownik tato81 dnia 09 września 2012 - 18:28 napisał
bo w między czasie zdążyłem zauwazyć że jestes na tym forum specem od LPG,
Toś się dopatrzył nieco na wyrost, dziś za długo walczyłem z zapalarką przy kuchence i garczek podskoczył jak wreszcie zaskoczyła plus depilacja, taki ze mnie spec Mnie się po prostu chce pisać o gazie i tyle
Hej, dżyntylmyni -starczy o ortografii, czy raczej jej braku w niektórych lokacjach. O zużyciu gazu też jest już wątek. M111 przy prawidłowo dobranej sekwencji i jeździe sprężystej(ani muł ze spuchniętym jajem, ani marcujący kot) powinien się zmieścić w 11-12 średnio zakładając większość trasy, bo w czystej trasie można pod dychę zejść(byle nie jadąc przede mną ). Przewaga miasta? Kończy się rozmowa o zużyciu na kilometry, a zaczyna na roboczogodziny.
Co do zestawu...cóż. Porządna listwa wtryskowa -czerwony kolor wcale nie oznacza sportowych cewek Coś sensownego -dajmy na to Hana. Reduktor musi mieć wydajność wyższą niż moc auta ale bez przesady. Centralka STAGa -ogarniają to wszyscy i wcale złe nie jest, kupujesz kabelek, czytasz i sam możesz grzebnąć.
Jak chcesz zestaw na maxa to wyjdzie tyle co auto prawie i wcale niepotrzebnie. Np. sama listwa japońska z 1700....auć, sama myśl boli.
Dla mnie m111+dobre LPG jak pisałem to naprawdę tani sposób na w miarę dynamicznego w124. R6 na elektronicznym wtrysku jeszcze milsze w obejściu ale już koszta oczka wyżej i nie ma co się tu rozwodzić na tym, bo nie po to się kupuje r6 3.2, czy V8, by próbować z niego wydusić 8kę na trasie.
Poszukać co ile kosztuje normalnie, bez upustów możesz tutaj
#13 Gość_felix_
#14 Gość_kloss72_
#15 Gość_felix_
Napisano 10 września 2012 - 19:22
, nie mam polskiej czcionki . Ok. koniec OT
Użytkownik kloss72 edytował ten post 10 września 2012 - 19:28
A racja, pamiętam jak coś pisałeś dawniej o braku polskich znaków.
#16
Napisano 10 września 2012 - 21:14
koledzy przeglądam forum jak i internet i wyczytuję że zarówno K-jetronic jak i KE-jetronic to wtysk mechaniczny. KE_jetronic ma elektronikę jedynie do sterowania ciśnienia paliwa, ale nie zmienia to faktu że jest mechaniczny. Pisze się o tym że po odcięciu benzyny przestaje to po jakimś czasie prawidłowo działa bo jednak gaz jest a suchy. Koledzy z góry przepraszam że drążę temat,ale chce miec pewnośc że założenie LPG do tego silnika to dobre rozwiązanie bo mam zamiar troche polatac tym wozem.
#17
Napisano 10 września 2012 - 21:31
ale jednostki 2.2 , 2.8 i 3.2 miały już wtrysk eleltroniczny więc czym sie przejmujesz? Nie będzie żadnych problemów.
#18
Napisano 10 września 2012 - 21:51
elektroniczny? a to błędnie gdzieś wyczytałem że miały wtrysk elektromechaniczny a to jednak różnica. Ale jeśli faktycznie wtrysk jest tam w pełni elektroniczny to faktycznie nie mam się czym przejmowac
#19 Gość_Arabesca_
Napisano 11 września 2012 - 02:43
Straszne pomyliłem się kozak po pierwsze nie mam auto korekty jak 80% przegladarek a po drugie robie błędy zdarza się. A wy się podniecacie jak małe dzieci. żałosni jesteście
#20
Napisano 11 września 2012 - 06:49
Ale wrażliwy Przestań się mazać!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
W124 2.0 m111 Pojemność butli a ilosc tankowanego lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
w201 PB + LPG. Nie odpala na PB na LPG odpala w miarę dobrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Guldan |
|